Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-15 00:16:13
Mam pytanie. Czy da się zrobić bramę. Jak do niej podejdę lub podjadę samochodem to się otwiera. Coś jak ta na lotnisku.
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-15 11:17:35
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2009-08-15 12:23:12
da się
Kod:
1@ = 0.0 // pozycja x
2@ = 0.0 // pozycja y
3@ = 0.0 // pozycja z
Object.Create($BRAMA, #MODEL, 1@, 2@, 3@)
:petla
wait 10
if and
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1@ 2@ radius 10.0 10.0
1@ > 5.0 // 1. to maksymalna pozycja bramy w której jest otwarta
2@ > 6.0 // 2. przeczytaj komentarz 3.
jf @petla2
1@ += 1.0 // 3. jeśli brama ma się przesuwać w kierunku wschód-zachód usun poniższy kod jeśli w kierunku północ-południe usun ten kod
2@ += 1.0 // 4. możesz regulować szybkość otwierania się bramy zmieniajac 1.0 na inna liczbe
01BC: put_object $BRAMA at 1@ 2@ 3@
:petla2
wait 0
if
1@ < 0.0 // usun jedno z dwoch wierszy
2@ < 0.0
jf @petla
1@ += -1.0
2@ += -1.0
01BC: put_object $BRAMA at 1@ 2@ 3@
jump @petla
sory ze troche nieczytelne :-P
___________________
Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-15 16:21:41
Cytat:
1@ += 1.0 // 3. jeśli brama ma się przesuwać w kierunku wschód-zachód usun poniższy kod jeśli w kierunku północ-południe usun ten kod
Chce aby otwierała się wschód-zachód. Czyli który kod mam usunąć?
A i skąd mogę wziąć modele? Czy bramą może być każda rzecz?
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2009-08-15 16:29:18
2@ > 6.0
2@ += 1.0
i
2@ < 0.0
i jeszcze
2@ += -1.0
___________________
Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-15 16:40:56
Weź mi napisz gotowy kod. Sam wybierz kordy i co ma być bramą, ja se później zmienię, bo mi coś nie wychodzi.
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-16 10:50:56
$BRAMA, #MODEL dasz nazwy tych pliczków bo w MED`e nie moge znaleść bramy z lotniska
Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-16 16:20:43
Przepisuje z med.
ID Number: 988
Model Name: ws_apgate
Texture Name: ws_apgatex
Postów:
159
Dołączył:
2009-02-05
Napisano dnia: 2009-08-16 23:07:28
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
038B: load_requested_models 987
:Definicja
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Definicja
Object.Create($Brama,987,2480.3884, -1688.8771, 12.5166)
Object.Angle($Brama) = 346.8398
:czyblisko
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2480.3884 -1688.8771 radius 10.0 10.0
jf @czyblisko
:rusz2
0392: make_object $Brama moveable 1
034E: move_object $Brama to 2487.9797 -1688.6104 12.5117 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1
:czybramajuzniejedzie
wait 0
if
04E6: object $Brama near_point 2487.9797 -1688.6104 12.5117 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
jf @rusz2
:czyjuzodszedles
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2480.3884 -1688.8771 radius 10.0 10.0
jf @rusz
jump @czyjuzodszedles
:rusz
034E: move_object $Brama to 2480.3884 -1688.8771 12.5166 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1
:czybramajuzniejedzie2
wait 0
if
04E6: object $Brama near_point 2480.3884 -1688.8771 12.5166 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
jf @rusz
jump @czyblisko
Kod na brame enjoy
___________________
Postów:
36
Dołączył:
2010-01-07
Napisano dnia: 2010-07-18 02:06:29
A w tym ostnim kodzie to brama kieruje sie ze zachod-wschod a jak zrobic zeby bylo wschod-zachod