Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Typ ogłoszenia: KUPIĘ

Kupię lub przyjmę stary kompletny działający na zasilaczu laptop z Pierwszym Pentiumem 120mhz na pokładzie. Jakieś Celerony 333mhz itp też mogą być. Szukam maszynki do retro-grania. Blaszak nie wchodzi w grę, tylko laptoki.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
1. Różnią się rozmiarem, AT jest technologicznie starsza, posiada wyłącznik stanowy (najpierw zamyka się system, a potem wyłącza komputer. Pojawia się "Teraz można bezpiecznie wyłączyć komputer"), ma rozmiary 305x350cm, co daję przekątną 12 cali. ATX wyparło AT, jest technologicznie nowsza, układ elementów został polepszony, procesor i jego chłodzenie nie przeszkadzał już w instalowaniu dużych kart PCI, zmienił się standard zasilania i rodzaj portów. Chcąc podłączyć klawiaturę "piątką" trzeba było używać przejściówek na porty szeregowe i równoległe itp.

2.Płyty Mini-ITX i Nano-ITX są kwadratowe. Są rozmiarowo mniejsze od standardu ATX.

3.AT, Baby-AT, ATX, microATX, FlexATX, BTX, MicroBTX, PicoBTX, Mini-ITX, Nano-ITX, Pico-ITX, Mobile-ITX, DTX, Mini-DTX, ETX, LPX, NLX, WTX, XTX (z wikipedii)

4.Mostek północny- wymiana danych między ramem i cpu, sterowanie AGP lub PCI-e, Mostek południowy współpracuje z urządzeniami I-O, mogą także zawierać system zarządzania energią, może odpowiadać za porty szeregowe i równoległe..

5. opisałem poniekąd wyżej, wszystko jest na wikipedii.

11. Phoenix, Award, American Megatrends (AMI), MicroID, General Software i chyba Inside albo Insyde.



Wszystko znajdziesz na wikipedii, jestem więcej niż pewny :P
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Witam, mam niemałą trudność. Tworzę sobie misteczko do San Andreas, mam sporo modeli budynków itp, jednak nie bardzo wiem jak sprawnie wymodelować układ dróg.. Używałem już skryptu "Create GTA Roads" który tworzy ulicę z narysowanej w 3ds maxie linii.. (create -> shapes -> line), jednak i tak idzie mi to topornie.. Owy plugin nie tworzy skrzyżowań a dodawanie osobnych skrzyżowań jest toporne i zwyczajnie długo schodzi. Poza tym chciałbym żeby moje ulice były wielopoziomowe (pod górkę, z górki, itp..) Znacie jakiś sprawny sposób na tworzenie ulic? Jakieś porady?

/Proszę o przeniesienie do działu z San Andreas, napisałem tu przez pomyłkę :/
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Może mi doradzisz. Jak sprawnie modelować siatkę ulic? Robie coś podobnego do san andreas, ale mam z tym kłopot.. Średnio radze sobie z proporcjami, szerokość drogi do wielkości miasteczka, wiem że są skrypty które generują drogę z narysowanego w 3dsmaxie LINE, ale i tak idzie topornie. skrypt ten nie tworzy skrzyżowań a te z san andreas mają szersze ulice, i węższy chodnik. Jak mocno dzielisz taki obiekt na pojedyńcze dffy?

Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Podoba mi się :) Nie grałem, ale stwierdzam po screenach. Szkoda tylko że większość budynków to boxy. Masa fajnych budynków dostępnych jest za free na 3d google warehouse. Możesz je oteksturować i wrzucać do gry :)
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Mówisz o wyciąganiu mapy czy o podglądzie tekstur? mapę możesz wyciągnąć 3d ripperem, pojedyńcze pliki z archiwum img możesz wyciągać chociażby TXD workshopem 4.0..
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
jestem wilkiem!
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Znalazłem kolejny błąd. Po wejściu w "Mody" ze strony głównej i po naciśnięciu "Następny plik", włącza się strona z następnym modem. Jednak jak wcisnę przycisk znów żeby zobaczyć kolejny mod, to ładuje się ta sama strona nie przenosząc do następnego moda. MakG, napracujesz się trochę :P Ciesze się że dbasz o stronę.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Odkopuję w celach edukacyjnych.

Można pobrać "3d analyze" i otworzyć pededitora przez niego, z zaznaczonymi "emulate HW Tnlcaps", "emulate other DX8.1 caps" oraz "performance mode".. Mi pomogła zmiana rozdzielczości, po podłączeniu laptopa do telewizora kablem vga, co mnie z resztą mocno zdziwiło. Jedyny mankament jest taki, że pedy w 3d preview kręcą się w okół własnej osi strasznie szybko, można jednak je zastopować klikając na jedną z zakładek w pedeitorze, "file", "settings" lub "help"... może komuś się to przyda.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Tak myślałem, czekam z niecierpliwością. Nie offtopujmy już :P
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Sabaru powiedz coś więcej o tym poradniku! :D
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
witam, czy posiada ktoś działającą wersję aplikacji "San andreas menu editor"? wszystkie wersje jakie pobierałem nie działają, a raczej nie wiem jak się je obsługuje. były w nich pliki .dll i plik wsadowy który tworzył jakąś listę w pliku .ini, jednak nie ma exe do włączenia samego programu...

wygląda on tak:

http://img114.imageshack.us/img114/9900/20070830122425by8tt6
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
W moim przypadku chodzi o to,żeby w miarę zbliżania się do danego punktu, zgłaśniała się muzyka. Zależy mi na tym, żeby owe dźwięki były czerpane z jakiegoś pliku, niekoniecznie mp3, jakiegokolwiek. chciałbym zrobić takie miejsce (halę) z głośnikami itp, gdzie non stop leciałaby muzyka, stałby ped za konsoletą itp.. chciałbym jednak żeby nie był to interior, tylko na zewnątrz, pod namiotem..
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#


zatrzymaj w 1:13. Pobierz sobie ten trailer w pełnym hd, bez kompresji i tak dalej- najwyższą możliwą jakość, i zrób screena pod koniec zanim "five" wskoczy na "V".. albo weź oryginalne logo w png zamiast jpg, zamaluj to zielone jednym kolorem, a potem dodaj gradient w lewym górnym rogu. ale ta druga opcja tylko jeśli ta siatka nie jest konieczna..
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
źle się wyraziłem, chodziło mi o właśnie obszar w koło modelu, czyli po prostu radius w okół współrzędnych. a czy dźwięk będzie zanikał w miarę oddalania? czy zniknie całkowicie, gdy postawimy krok za daleko?
Created & Powered by MakG