Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
chyba kolejny bug, bo już drugi raz mi się to zdarzyło. po kliknięciu na stronę autora włącza się about::blank, potem wracamy na tą samą stronę zamiast się przenieść na stronę w która klikneliśmy. po wpisaniu adresu ręcznie strona ładuje się bez problemu.

http://i.imagebanana.com/img/e7x79ucw/Untitled
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Podpinam się pod prośbę. Jak będzie wyglądał skrypt na muzykę płynącą z danego modelu? na bank da się to zrobić, w gta 3 muzyka leciała 24/7 gdy podszeszło się do jednego z kilku ciemnoczerwonych bloków nieopodal naszej pierwszej kryjówki.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Jestem za- na YT są dziesiątki tutoriali video, typu riggowanie pedów i w ogóle. Można by je powrzucać do takiego działu, oczywiście ze zwróceniem praw właścicielowi. Zebranie takich materiałów w jednym miejscu byłoby wielką sprawą dla polskiej sceny, żadne forum które odwiedzałem czegoś takiego nie prowadzi. Możnaby wprowadzić zasadę dot. nazw tematów, tj np "[Video ENG] Riggowanie postaci." Lub wprowadzić subfora dotyczące wykonywania danej czynności i tam wrzucać materiały dotyczące tejże czynności.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
wielkie dzięki :)
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Ah, ogólnie widziałem kiedyś sporo literówek w tutorialach itp.. kiedyś posprawdzam i wrzucę do jednego posta. Znalazłem dziś jedną nieznaczną w sklepiku :P

http://i.imagebanana.com/img/tb1cghpk/Untitled


Humorystycznie: http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/1247227988_by_Egoista__600.jpg XD
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Dla ludzi przeglądających stronkę na netbookach byłoby to przydatne- ja działam w 1024x600 :D
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Po kliknięciu na znak zapytania dotyczący punktów użyszkodnika, nie ma żadnego objaśnienia, do czego służą owe punkty. Nie wiem, czy to wina nowej wersji, czy po prostu tekst nie został jeszcze dodany :)

http://i.imagebanana.com/img/p05vsnmc/Untitled
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Zmniejszyłem tą teksturę do 512x512 ale nadal jest to samo. Dodatkowo gra po załadowaniu mapy czasem nie reaguje na touchpad, albo po wciśnięciu escape jest czarny ekran, bez menu. Eh..

Link leci na PW.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
zauważyłem że nie oteksturowałem jednego polygona. poza tym, czy gta obsługuje wielokąty? chyba nie wszystkie poly są trójkątami. nowe img jest w models, tam gdzie gta3.img.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Pytam czy tekstura 2048x2048 może tak crashować jak na pierwszym zdjęciu. Gdy stanę sobie na brzegu modelu tego posągu, na tym betonowym okręgu i idę w stronę big smoka wszystko jest ok. Jednak gdy poruszam myszką stojąc na brzegu modelu, otoczenie zaczyna wariować. Jeśli niezrozumiale opisuje to nagram filmik.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Być może będziesz potrafił mi odpowiedzieć na jeszcze jeden problem. Dodałem sobie testowo jeden model do wyczyszczonego SA, żeby sprawdzić czy wszystko będzie działać z dodatkowym archiwum .img... jednak gdy chodze po modelu, przy niektórych zwrotach kamery robią mi się takie krasze:

http://i.imagebanana.com/img/o17ris32/screen1

Dlaczego? Dodam że na tym modelu jest jedna duża tekstura, te kamienie przechodzące w trawę w koło pomnika. Normalnie model wygląda tak:

http://i.imagebanana.com/img/o61yj3km/screen2
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Witam, mam pytanie czy teksturowanie obiektu megateksturami, tzn wielkimi teksturami zamiast powielania mniejszych wpłynie jakoś na płynność gry? Chodzi mi o to że np teren typu trawnik mógłbym oteksturować teksturami 512x512 z zapętlaniem, jednak czasem tekstury powielające się wyglądają słabo. Teksturę w dużej rozdzielczości mógłbym naciągnąć na cały model używając UnwrapUVW w 3dsmaksie. Czy ma to znaczący wpływ na płynność gry przy większej ilości tak oteksturowanych modeli?
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Witam. Od niedługiego czasu zajmuję się totalną konwersją san andreas, jednak w pojedynkę strasznie wolno to idzie. Jak w temacie- szukam grafików 3d do modelowania otoczenia, typu budynki, teren górzysty itp. Mam zamiar stworzyć podniszczone miasteczko, fabuły jako takiej nie ma, chcę jednak wprowadzić organizację anarchistyczną w której byśmy działali oraz na pewno wykorzystać postać The Truth z San Andreas. Mam dwa modele, tu są rendery:

Posąg BigSmoka, z napisem "traitors never play hangman" :P
http://i.imagebanana.com/img/xq1bh0io/smoke

Nieskończony jeszcze kościół-baza który teksturuję. Tekstury potem jeszcze pozmieniam, dodam pobite witryny, jakieś nasprejowane napisy itp.

http://i.imagebanana.com/img/kpeqi94e/church

http://i.imagebanana.com/img/tabdsmzu/church2

http://i.imagebanana.com/img/rgij3jc9/church3


Jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę o jakieś małe portfolio, screeny, czy coś :) Teksturowaniem i wrzucaniem do SA mogę zająć się sam, mile widziane jednak wsparcie 2d.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
http://www.gtamodding.com/index.php?title=SA_Limit_Adjuster

Pod tym linkiem masz spis Limitów. Spróbuj pobawić się z SA Limit Adjusterem. Szczerze mówiąc nigdy tego nie robiłem, jednak może jest tam opcja zwiększania ilości wejść/wyjść?
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Schizofrenia jak już :D

Miałem kiedyś podobny problem, po zamknięciu odtwarzaczy muzyka nadal grała. Innym razem, słyszałem jakiegoś spikera po włączeniu przeglądarki, mimo że nie miałem włączonej żadnej konkretnej strony. Jak będzie się powtarzać taka sytuacja to muszę się wybrać do psychiatry :D

Ogólnie po odłączeniu neta problem znika? Może to wina jakiejś wtyczki, przez którą odtwarzasz sobie te stacje? W sensie, może jest ustawione odtwarzanie stacji domyślnie, czy po rozruchu.
Created & Powered by MakG