Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 Następny
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Możesz otworzyć mapę gry lub jej część w MED i kliknąć na dany model. Gdy podświetli Ci się na czerwono powinieneś zobaczyć okienko z właściwościami, tam będziesz miał nazwę pliku modelu i tekstury.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Zapomniałem wcześniej odpisać ale wszystko się udało, dzięki wielkie :)
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Robisz jakiś mod? jakby było to coś konkretnego to mogę się pobawić. Poudzielaj się na forum, a nie tak w pierwszym poście o coś prosisz i pewnie więcej się tu nie pojawisz :)
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Określ się jakoś inaczej- nie wiadomo zbytnio o co chodzi. Z tego co wiem nie da się scriptować w sejwach.

Istnieje jedynie GTA San Andreas Save Game Editor, możesz nim sobie dodać trochę pieniedzy, ilość zebranych ostryg itp.. Powinien być w dziale download, a jak nie to tutaj.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Witam, mam następujący problem. Zaimportowałem do 3dmaxa postać Big Smoke'a i chcę zrobić z niego pomnik (w grze będzie bez ruchu, po prostu pomnik) lecz nie mogę zmienić jego postury (tzn np odchylić mu ręki, czy coś takiego) Po próbie skręcenia szkieletu, odchyla się tylko sam szkielet, tak jakby model nie był pod niego "podłączony". W przypadku modelu z Gta3 wszystko poszło pomyślnie. Moje pytanie: Jak podpiąć szkielet do modelu?

http://i.imagebanana.com/img/l3kdlbru/smoke2
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
http://free-textures.got3d.com/index.html

Polecam dział "references", całkiem przyzwoite zdjęcia osób, na podstawie których można pomodelować czy zrobić tekstury bardzo dobrej jakości. Zdjęcia nie są idealne, w końcu to darmowe "odpady". Mimo wszystko polecam :)
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Witam wszystkich. Staram się zebrać ekipę (właściwie jak narazie potrzeba tylko speca/ów od 3d- budynki i otoczenie, miło też gdyby ogarniał postacie, ale niekoniecznie), z którą mógłbym zacząć projekt na dobre.

Mianowicie chodzi mi o uszczegółowienie mapy gta3, bardziej szczegółowe budynki i lepsze oteksturowanie niż w oryginale.

Gdyby coś z tego wyszło, chciałem zaimportować mapę do GTASA, i może jakoś rozwinąć projekt. Ogólnie chciałem zacząć od klubu Luigiego i okolic.. Wszystkie tekstury biorę na siebie, tak samo pozycjonowanie modeli w .IPLach. Gdyby ktoś chciał spróbować, niech pisze tu lub na GG:4358560. Pozdrawiam.

PS. Pamięta ktoś projekt GTA:Prison Break? Działałem tam jako Ghost, i ogólnie było to 5 lat temu.. jak ten czas szybko leci xP
Poprzedni 1 2 3 4 Następny
Created & Powered by MakG