Postów:
52
Dołączył:
2012-11-18
Możesz otworzyć mapę gry lub jej część w MED i kliknąć na dany model. Gdy podświetli Ci się na czerwono powinieneś zobaczyć okienko z właściwościami, tam będziesz miał nazwę pliku modelu i tekstury.
Postów:
52
Dołączył:
2012-11-18
Zapomniałem wcześniej odpisać ale wszystko się udało, dzięki wielkie :)
Postów:
52
Dołączył:
2012-11-18
Temat:
Osoba do zrobienia skinów
|
Napisano dnia:
2012-12-07 13:35:04
Robisz jakiś mod? jakby było to coś konkretnego to mogę się pobawić. Poudzielaj się na forum, a nie tak w pierwszym poście o coś prosisz i pewnie więcej się tu nie pojawisz :)
Postów:
52
Dołączył:
2012-11-18
Temat:
Kompletuję ekipę- potrzebowany grafik 3d.
|
Napisano dnia:
2012-11-18 20:07:22
Witam wszystkich. Staram się zebrać ekipę (właściwie jak narazie potrzeba tylko speca/ów od 3d- budynki i otoczenie, miło też gdyby ogarniał postacie, ale niekoniecznie), z którą mógłbym zacząć projekt na dobre.
Mianowicie chodzi mi o uszczegółowienie mapy gta3, bardziej szczegółowe budynki i lepsze oteksturowanie niż w oryginale.
Gdyby coś z tego wyszło, chciałem zaimportować mapę do GTASA, i może jakoś rozwinąć projekt. Ogólnie chciałem zacząć od klubu Luigiego i okolic.. Wszystkie tekstury biorę na siebie, tak samo pozycjonowanie modeli w .IPLach. Gdyby ktoś chciał spróbować, niech pisze tu lub na GG:4358560. Pozdrawiam.
PS. Pamięta ktoś projekt GTA:Prison Break? Działałem tam jako Ghost, i ogólnie było to 5 lat temu.. jak ten czas szybko leci xP