Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Witam od dłuższego czasu wspólnie z innymi fanami gta tworzę mod do Vice City, spostrzeżenia, sugestie, opinie, wrażenia z gry mile widziane!

Najświeższe informacje znajdują się na Oficjalna strona

Aktualna wersja: 0.46 -nie zawsze jest aktualna, sprawdź na gtabiday.comxa.com

Link do ściągnięcia
GTA Big Day w wersji 0.46 link nie działa
GTA Big Day w wersji 0.46 prawdopodobnie ta sama wersja


GTA Big Day w wersji 0.4

Nad modem dużo pracy, modele budynków, miasta, skrypty, chcesz tworzyć rekrutacja do moda otwarta.

Jak to wygląda?
W modzie jest główne miasto(Central City) oraz okoliczne tereny. Na drugiej wyspie powstanie małe miasteczko(powstało). Pomysły propozycje(jak to ulepszyć?) piszcie w tym temacie
nowością w wersji 0.46 będą cutscenki zaciągnięte z Vice City.
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_13
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_14
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_15
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_16

http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/wyspa2_16

droga na drugą wyspę, w modzie skupimy się na drogach pozamiejskich aby jakoś wciągnąć w klimat
http://gtabigday.comxa.com/img/gory4

http://gtabigday.comxa.com/img/mapagtabigday

Modyfikacja rozrasta się, dodawane są nowe tereny!
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabdmap1
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabigdaygranice3
Kod:
Archiwalne:
W następnej wersji ujrzycie zmieniony krajobraz miasta(zostały zmienione zwykłe ulice na mosty i wiadukty, oraz zaokrąglone zakręty co możecie zobaczyć kilka postów dalej.

Szczęśliwego nowego roku!! :D

Wybaczcie że tak mało screenów, w ten mod trzeba zagrać
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/big%20day68.jpg
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabd2.jpg
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabd3.jpg
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabd4.jpg

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 997 Dołączył: 2009-01-20
#
Wiem że to jest beta albo jeszcze wcześniejsza wersja jednak są dwie denerwujące rzeczy.
1. Nie mogę zmienić rozdzielczości. Jest ustawiona najniższa co za tym nie zbyt ładnie to wygląda(chyba że tak ma być w tej wersji).
2. Jak się jeździ samochodem czy tam chodzi po mieście to migają drzewa.
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Podmieniłeś plik occlu.ipl w data? Ma być bez wpisów, odpowiada za to że obiekty się nie pojawiają za budynkami. W VC ekran można zmieniać tylko przed grą nie da się w czasie gry.

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 997 Dołączył: 2009-01-20
#
Ten plik occlu.ipl podmieniłem i w dalszym ciągu to występowało. Chociaż nie wiem czy dobrze to zainstalowałem. Po prostu skopiowałem wszystkie foldery czyli data, modeles, TEXT. na oryginalną grę,
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Trzeba jeszcze zwiększyć limit Memory na 100 lub więcej limit adjusterem http://files.steve-m.com/vclimitadjuster-1.0.zip oryginalnie jest wartość 45 i może nie wczytywać wszystkich tekstur. Ogólnie ja te pliki też wkleiłem na czyste VC i u mnie działa zwiększenie limitu powinno pomóc

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ładnie to wygląda :) Trzeba załatwić Vice City :P
Pozdrawiam!
Postów: 997 Dołączył: 2009-01-20
#
Teraz działa. Jak by ktoś miał z tym problem to należy mieć wersje gry 1.0 i dopiero będzie można zmienić limit Memory.

Dodałbyś jakieś oświetlenie na budynkach i przydała by się mapa jak się wejdzie do menu i wybierze map bo tak to za bardzo nie widać gdzie trzeba jechać.
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Chodzi o światła 2dfx na dachach budynków?? Ich jeszcze nie dodawałem, być może niebawem dodam na kilku budynkach. Kombinuje też z vertexcolor aby model był rozjaśniony miejscami. O tej mapie w menu kompletnie zapomniałem :o

Dadas96 to załatw powoli jest co zwiedzać:D być może do tego czasu wprowadzi się coś nowego

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 551 Dołączył: 2009-11-29
#
dadas96
jak chcesz to sobiemozesz ode mnie ściągnąć Vice City

___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb

https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1

https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5

Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Podoba mi się :) Nie grałem, ale stwierdzam po screenach. Szkoda tylko że większość budynków to boxy. Masa fajnych budynków dostępnych jest za free na 3d google warehouse. Możesz je oteksturować i wrzucać do gry :)
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie mam zainstalowanego Vice City, więc nie mam jak przetestować, ale na screenach nieźle się to prezentuje. Widać, że robione z głową.

___________________
Administrator
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
zaratustra- nie które budynki są bardziej szczegółowe np ten[IMG=http://img832.imageshack.us/img832/7749/gtaod.jpg][/IMG] ta ulica będzie cała szczegółowych budynków, mod był robiony na wzór VC czyli modele nie są zbyt szczegółowe.
Ostatnio modelowałem drogę "ekspresową" tzn. przerabiałem istniejącą bo była kanciata i krótka. 2 dni teksturowania w zmodelerze ale efekt bezcenny:P

tak było(zakręt był ciasny):
http://img689.imageshack.us/img689/8779/gtabd1559984

a jest tak:
http://img11.imageshack.us/img11/3294/gtabd11

http://img217.imageshack.us/img217/3148/gtabd12


http://img842.imageshack.us/img842/4714/nowaulica

nad drogą będą wiadukty :D

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Może mi doradzisz. Jak sprawnie modelować siatkę ulic? Robie coś podobnego do san andreas, ale mam z tym kłopot.. Średnio radze sobie z proporcjami, szerokość drogi do wielkości miasteczka, wiem że są skrypty które generują drogę z narysowanego w 3dsmaxie LINE, ale i tak idzie topornie. skrypt ten nie tworzy skrzyżowań a te z san andreas mają szersze ulice, i węższy chodnik. Jak mocno dzielisz taki obiekt na pojedyńcze dffy?

Postów: 997 Dołączył: 2009-01-20
#
zaratustra
dobrze by było jak byś założył osobny temat i napisał jakim skryptem tworzyłeś te drogi.
Postów: 551 Dołączył: 2009-11-29
#
albo napisał tutka jak sprawnie modelowac
zawsze sie coś takiego przyda

___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb

https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1

https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5

Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG