W dzisiejszym poradniku dowiecie się jak animować profesjonalnie naszego
Bipeda.
Tworzymy
Bipeda o rozmiarach dowolnych, ustawiamy go na środku.
Zaznaczamy
Key Filters tak jak w części pierwszej poradnika.
Ale nie ustawiamy Set Key ani Auto Key.
Zaznaczamy dowolną część ciała
Bipeda i przechodzimy do zakładki
Motion. Z niej wybieramy funkcje
Footstep Mode.
A następnie z zakładki
Footstep Creation, Create Footsteps (at current frame). A obok wybieramy tryb i w zależności od niego
Biped będzie
chodził (Walk), biegał (Run), skakał (Jump)
Teraz ustawiamy takie znaczniki gdzie nasz Biped ma iść, biec lub Skoczyć. Pamiętajmy że należy ustawiać dosyć blisko skoki bo potem wygląda to strasznie śmiesznie...
Kiedy już skończymy ustawiać nasze kroki z zakładki
Footstep Operation klikamy przycisk
Create Keys for
Inactive Footsteps i gotowe. Teraz tylko spójrzcie jak dobrze to wygląda.
Autor: Kusior
Poprawki językowe, ułożenie bardziej czytelnych zdań: eurphie
Posting comments to this article is disabled.