Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Mam pytanie. Czy Sanny Builder wymaga aktualizacji opcode? Otwierając niektóre pliki CLEO pobrane z internetu Sanny Builder wyświetla błąd, między innymi taki: Nie znany kod 0AE1 w offset 266.
Teraz druga sprawa, myślę, że powiązana z powyższym. Jeśli w moim skrypcie podaję opcode 0ADC, nie mogę go skompilować, ponieważ otrzymuję taki komunikat: Nie znany kod 0ADC.

Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.

Edit: Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany. Sanny Builder wymaga aktualizacji.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Potrzebny mi kod dzięki któremu po wejściu w nową grę zespawnuje gracza w określonym miejscu. Napisałem taki kod, lecz po skompilowaniu i odpaleniu go, po załadowaniu nowej gry, pokazuje się tylko napis w prawym dolnym rogu z nazwą miejsca w którym jestem. Oto kod:

Kod:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.03      

DEFINE MISSIONS 0

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
fade 0 0 
00C0: set_current_time_hours_to 10 minutes_to 0  
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 1288.99 -2015.333  
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, $7, $6, $5)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Camera.SetBehindPlayer

Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
select_interior 0 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B7: release_weather 
016C: restart_if_wasted_at 1288.99  -2015.333  58.3067 angle 0.0 town_number 0 

:MAIN_367
wait 0 
if 
    Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 1288.99, -2015.333, 58.3067)
jf @MAIN_367 

Model.Load(#CLOVER)

    
    
fade 1 1000 
wait 100 
03E6: remove_text_box 

:MAIN_411
wait 2500 
jump @MAIN_411 


EDIT: Temat do zamknięcia, poradziłem sobie z problemem z pomocą Silenta. Oto prawidłowy kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.03      

DEFINE MISSIONS 0

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
fade 0 0 
00C0: set_current_time_hours_to 10 minutes_to 0  
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 1288.99 -2015.333  
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 1288.99, -2015.333, 58.3067)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Camera.SetBehindPlayer

Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
select_interior 0 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B7: release_weather 
016C: restart_if_wasted_at 1288.99  -2015.333  58.3067 angle 0.0 town_number 0 


fade 1 1000 
wait 100 
03E6: remove_text_box 

:MAIN_411
wait 2500 
jump @MAIN_411 

end_thread

Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Supra, tak, w grze są kamienie, na przykład w misji, dodatkowej bodajże, w której musiałeś spychaczem zepchnąć kamienie ze zboczy kopalni przy Las Venturas.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Do przejazdu pod naczepą polecam ZR-350 albo Super GT.
Spróbuj z tym kolego:

http://grandtheftauto.filefront.com/file/Custom_Peterbilt_Cabover_and_Trailer;104815
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Chodzi Tobie o przyczepę dostępną w grze? Niestety , nie znajdziesz jej. Jeśli już, to poszukaj sobie jakiejś naczepy w internecie.
Pozdrawiam.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ten opcode jest od tego aby szedł, a jaki jest na to aby biegł? I czy można zrobić, aby aktor biegł najszybciej jak może, tzn sprintem, tak jak CJ?
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Mam pytanie. Chcę aby aktor którego stworzyłem szedł w dane miejsce, a drugi aby biegł także w to samo miejsce. Jakie opcode powinienem wykorzystać?
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Okej działa, dziękuję wszystkim osobom które starały się pomóc, a w szczególności dla Silenta :)
Pozdrawiam.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Zrobiłem tak jak mówiłeś Silent, ale coś mi chyba nie wyszło. Mógłbyś to jakoś poprawić/naprawić? Oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'HOOLIGANS'

:petla
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla

//-----MOJA-----EKIPA
Model.Load(#WBDYG2)
Model.Load(180)
Model.Load(188)
Model.Load(19)
Model.Load(21)
Model.Load(29)
Model.Load(30)
Model.Load(96)
//-----EKIPA-----WROGA
Model.Load(202)
Model.Load(23)
Model.Load(66)
Model.Load(73)
Model.Load(67)
Model.Load(#MALE01)
Model.Load(#WMYRI)
Model.Load(#WMYAMMO)
Model.Load(#WMYCLOT)
038B: load_requested_models

0A40: 20@ = create_entrance_marker_at 2714.8955 -2396.4185 13.8328 color 14 
21@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2714.8955, -2396.4185, 13.6328)


:petla3
wait 10
if
80EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2714.8955 -2396.4185 radius 5.0 5.0
jf @petla3
//-----MOJA-----EKIPA
1@ = Actor.Create(CivMale, #WBDYG2, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
2@ = Actor.Create(CivMale, 180, 2764.0647, -2434.3650, 13.4741)
3@ = Actor.Create(CivMale, 188, 2762.6746, -2433.8330, 13.4947)
4@ = Actor.Create(CivMale, 19, 2761.4758, -2433.3054, 13.5190)
5@ = Actor.Create(CivMale, 21, 2759.5132, -2432.7820, 13.5109 )
6@ = Actor.Create(CivMale, 29, 2757.9795, -2432.6147, 13.4918 )
7@ = Actor.Create(CivMale, 30, 2756.9932, -2432.4155, 13.4812)
8@ = Actor.Create(CivMale, 96, 2755.7820, -2458.6401, 13.6432)
//-----EKIPA-----WROGA
9@ = Actor.Create(CivMale, 202, 2757.3037, -2459.0500, 13.4740)
10@ = Actor.Create(CivMale, 23, 2758.5618, -2459.6624, 13.5098)
11@ = Actor.Create(CivMale, 66, 2759.6221, -2459.8154, 13.5408)
12@ = Actor.Create(CivMale, 73, 2760.9158, -2460.1355, 13.5659)
13@ = Actor.Create(CivMale, 67, 2762.1863, -2460.0186, 13.5515)
14@ = Actor.Create(CivMale, #MALE01, 2763.6538, -2461.0393, 13.5218)
15@ = Actor.Create(CivMale, #WMYRI, 2765.0916, -2461.4036, 13.4926)
16@ = Actor.Create(CivMale, #WMYAMMO, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
17@ = Actor.Create(CivMale, #WMYCLOT, 2766.4429, -2461.6106, 13.6432)


0A93: end_custom_thread
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
kolo33 napisał(a):

Ja najczęściej słucham:
* PFK - Paktofonika
* K44 - Kaliber 44
według mnie są to najlepsze nuty.


Wiesz co dobre chłopie, znasz się pewnie na Polskim Hip Hopie ;)
Pozdro
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Działa? Bo wiesz, może być, że stworzyło się mniej niż 17 osób, bo powinno być 17.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Hmm... Czyli nic się z tym nie da zrobić tak? Kurcze...
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Modele są oryginalne. Zaraz naniosę zmiany które zasugerowałeś.

Edit:
Zero zmian... Tak jak były dwa skiny, tak nadal są tylko dwa..
Nie wiem co mam już z tym robić...
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Paktofonika
Kaliber 44
Małpa
Fokus
Abradab
O.S.T.R.
Fundacja
Grubson
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Piszę skrypt CLEO w którym tworzę ludzi w pewnym miejscu. Otóż problem jaki u mnie występuje jest taki, że zamiast siedemnastu aktorów, na miejscu w którym mają stać, jest tylko dwóch aktorów. Oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'HOOLIGANS'

:petla
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla

//-----MOJA-----EKIPA
Model.Load(#WBDYG2)
Model.Load(180)
Model.Load(188)
Model.Load(19)
Model.Load(21)
Model.Load(29)
Model.Load(30)
Model.Load(96)
//-----EKIPA-----WROGA
Model.Load(202)
Model.Load(23)
Model.Load(66)
Model.Load(73)
Model.Load(67)
Model.Load(#MALE01)
Model.Load(#WMYRI)
Model.Load(#WMYAMMO)
Model.Load(#WMYCLOT)
038B: load_requested_models

0A40: $MARKER = create_entrance_marker_at 2714.8955 -2396.4185 13.8328 color 14 
$IKONA = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2714.8955, -2396.4185, 13.6328)


:petla2
wait 10
if
Model.Available(#WBDYG2)
jf @petla2
//-----MOJA-----EKIPA
1@ = Actor.Create(CivMale, #WBDYG2, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
2@ = Actor.Create(CivMale, 180, 2764.0647, -2434.3650, 13.4741)
3@ = Actor.Create(CivMale, 188, 2762.6746, -2433.8330, 13.4947)
4@ = Actor.Create(CivMale, 19, 2761.4758, -2433.3054, 13.5190)
5@ = Actor.Create(CivMale, 21, 2759.5132, -2432.7820, 13.5109 )
6@ = Actor.Create(CivMale, 29, 2757.9795, -2432.6147, 13.4918 )
7@ = Actor.Create(CivMale, 30, 2756.9932, -2432.4155, 13.4812)
8@ = Actor.Create(CivMale, 96, 2755.7820, -2458.6401, 13.6432)
//-----EKIPA-----WROGA
9@ = Actor.Create(CivMale, 202, 2757.3037, -2459.0500, 13.4740)
10@ = Actor.Create(CivMale, 23, 2758.5618, -2459.6624, 13.5098)
11@ = Actor.Create(CivMale, 66, 2759.6221, -2459.8154, 13.5408)
12@ = Actor.Create(CivMale, 73, 2760.9158, -2460.1355, 13.5659)
13@ = Actor.Create(CivMale, 67, 2762.1863, -2460.0186, 13.5515)
14@ = Actor.Create(CivMale, #MALE01, 2763.6538, -2461.0393, 13.5218)
15@ = Actor.Create(CivMale, #WMYRI, 2765.0916, -2461.4036, 13.4926)
16@ = Actor.Create(CivMale, #WMYAMMO, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
17@ = Actor.Create(CivMale, #WMYCLOT, 2766.4429, -2461.6106, 13.6432)


0A93: end_custom_thread
Created & Powered by MakG