Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Mógłbyś wskazać gdzie znajdę to "Paint deformation" i wyjaśnić czym są te tekstury "Height Map"?

Edit// Jeszcze jedno, w 3DS Max jest coś takiego jak Extrude. Zrobiłem kwadrat za pomocą "Line", zamknąłem go i.. jak zrobić, aby Ten kwadrat został wypełniony?
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Znalazłem kolejny błąd.
Przeglądając dłuższe opcode w bazie opcodów, nie widać całego kodu, jeśli się na ten kod najedzie, on rozszerza stronę. Proponowałbym coś w stylu "zawijania wierszy".
http://zapodaj.net/images/d56253cd99e91
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zrobić nierówny teren w Google SketchUp lub 3DS Max 9?
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ja planuję przespać cały ten koniec świata, po czym siądę przy komputerze i będę robił to co robiłem wcześniej :) Niczego bym nie żałował :P
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
MakG napisał(a):
Mission Failed za zabicie kluczowej postaci.


To jest chyba najbardziej możliwy scenariusz.

olopl100 napisał(a):
Ciekawe czy to będzie miało wpływ na rozwój fabuły.


Raczej tak.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Znalazłem jeszcze jeden błąd:
Gdy chcemy przeczytać artykuły z poprzedniej strony, ta nie otwiera się.

http://images.tinypic.pl/i/00221/j09ry48i07q6
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ciekawi mnie, czy będziemy mogli zabić drugiego gracza, jeśli tak, to co się po tym stanie.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Silent napisał(a):
pobawił się trochę z fizyką (wektorowo)


Jak mam to rozumieć? Jak to wykonać?
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Nowa wersja prezentuje się całkiem nieźle :)
Znalazłem błędy:
Mimo zalogowania, po najechaniu na "Menu" i kliknięciu na "Moje pliki" otwiera się strona z logowaniem (w profilu użytkownika jest ten sam błąd)
Nie można komentować newsów (wyświetla stronę "Błąd krytyczny")
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Mam pytanie. Czy jest możliwość sprawdzenia w CLEO, czy gracz jadąc/płynąc/lecąc pojazdem, nie uległ wypadkowi?
Pozdrawiam.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ja bym to zrobił tak:
Pobrał współrzędne garażu i ustawienia kamery,
Napisał kod CLEO który sprawdzałby, czy gracz jest w podanym miejscu, jeśli tak, to ustawiłbym kamerę w miejscu jakie sobie wybrałem. Nie jestem pewien, czy nie żarłoby się to z oryginalnymi ustawieniami. Warto spróbować.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ja bym na Twoim miejscu zrobił dwie pętle, tak jak to zrobiłem ja. Sprawdź czy działa, sorry, że tak późno.

Kod:
:a
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @a



:b
wait 0
if
0AB0: key_pressed 96
jf @b

07A7: put_jetpack_on_actor $PLAYER_ACTOR
jump @b
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by http://gtag.gtagaming.com/opcode-database on 2.4.2012

{$VERSION 3.1.1000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 1000 
if 
    Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#BMYBE)
Model.Load(#BMYDJ)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#WMYJG)
Model.Load(#HMYRI)
Model.Load(#VLA3)

:NONAME_57
wait 100 
if 
    Model.Available(#ELEGY)
    Model.Available(#NRG500)
    Model.Available(#BMYBE)
    Model.Available(#BMYDJ)
    Model.Available(#WMYDRUG)
    Model.Available(#WMYJG)
    Model.Available(#HMYRI)
    Model.Available(#VLA3) 
else_jump @NONAME_57 
1@ = Actor.Create(CivMale, #HMYRI, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
2@ = Actor.Create(CivMale, #VLA3, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
3@ = Actor.Create(CivMale, #WMYJG, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
4@ = Actor.Create(CivMale, #WMYDRUG, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
5@ = Actor.Create(CivMale, #BMYDJ, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
6@ = Actor.Create(CivMale, #BMYBE, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)


:NONAME_402
wait 0 
if 
   Model.Available(#HMYRI)
else_jump @NONAME_402 
    00A5: 7@ = create_car #ELEGY at 1879.721 -1391.581 13.4086
    00A5: 8@ = create_car #ELEGY at 1876.9372 -1378.0522 13.4019
    00A5: 9@ = create_car #NRG500 at 1877.884 -1379.9442 13.3263 
    00A5: 10@ = create_car #NRG500 at 1878.8687 -1381.8873 13.3255
    00A5: 11@ = create_car #NRG500 at 1880.4116 -1385.3963 13.3299 
    00A5: 12@ = create_car #NRG500 at 1879.6411 -1383.483 13.3299
    00A5: 13@ = create_car #NRG500 at 1881.0219 -1387.3934 13.3289 
   
:petla
wait 100 
if 
   Model.Available(#ELEGY)
else_jump @petla
Car.Angle(9@) = 280.145
Car.Angle(10@) = 279.346
Car.Angle(11@) = 282.073
Car.Angle(12@) = 288.22
Car.Angle(13@) = 284.061
Car.Angle(7@) = 344.136
Car.Angle(8@) = 180.136
wait 100
036A: put_actor 1@ in_car 7@
036A: put_actor 2@ in_car 8@
036A: put_actor 3@ in_car 9@
036A: put_actor 4@ in_car 10@
036A: put_actor 5@ in_car 11@
036A: put_actor 6@ in_car 12@ 


0A93: end_custom_thread

Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Mam taki problem. Skrypt który napisałem wyskakuje błąd "Nie wysyłaj". Oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by http://gtag.gtagaming.com/opcode-database on 2.4.2012

{$VERSION 3.1.1000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 1000 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#BMYBE)
Model.Load(#BMYDJ)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#WMYJG)
Model.Load(#HMYRI)
Model.Load(#VLA3)

:NONAME_57
wait 100 
if 
   Model.Available(#ELEGY)
   Model.Available(#NRG500)
   Model.Available(#BMYBE)
   Model.Available(#BMYDJ)
   Model.Available(#WMYDRUG)
   Model.Available(#WMYJG)
   Model.Available(#HMYRI)
   Model.Available(#VLA3) 
else_jump @NONAME_57 
1@ = Actor.Create(CivMale, #HMYRI, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
2@ = Actor.Create(CivMale, #VLA3, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
3@ = Actor.Create(CivMale, #WMYJG, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
4@ = Actor.Create(CivMale, #WMYDRUG, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
5@ = Actor.Create(CivMale, #BMYDJ, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
6@ = Actor.Create(CivMale, #BMYBE, 2421.04, -1653.0, 13.24688)


:NONAME_402
wait 0 
if 
   Model.Available(#HMYRI)
else_jump @NONAME_402 
    00A5: 7@ = create_car #ELEGY at 1879.721 -1391.581 13.2086
    00A5: 8@ = create_car #ELEGY at 1876.9372 -1378.0522 13.2019
    00A5: 9@ = create_car #NRG500 at 1877.884 -1379.9442 13.1263 
    00A5: 10@ = create_car #NRG500 at 1878.8687 -1381.8873 13.1255
    00A5: 11@ = create_car #NRG500 at 1880.4116 -1385.3963 13.1299 
    00A5: 12@ = create_car #NRG500 at 1879.6411 -1383.483 13.1299
    00A5: 13@ = create_car #NRG500 at 1881.0219 -1387.3934 13.1289 
   
:petla
wait 100 
if 
   Model.Available(#ELEGY)
else_jump @petla
Car.Angle(9@) = 280.145
Car.Angle(10@) = 279.346
Car.Angle(11@) = 282.073
Car.Angle(12@) = 288.22
Car.Angle(13@) = 284.061
Car.Angle(7@) = 344.136
Car.Angle(8@) = 180.136
wait 100
036A: put_actor 1@ in_car 7@
036A: put_actor 2@ in_car 8@
036A: put_actor 3@ in_car 9@
036A: put_actor 4@ in_car 10@
036A: put_actor 5@ in_car 11@
036A: put_actor 6@ in_car 12@ 


0A93: end_custom_thread
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Posiadam już CLEO 4 ;) Wystarczyło zaktualizować Sanny Buildera, pobierając plik SASCM.INI i opcodes.txt.
Pozdrawiam, Damian.
Created & Powered by MakG