Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Elo.
Nie wyjaśniłeś o co Ci dokładnie chodzi, a więc dam Ci opcoda dzięki któremu aktor nagle zjawi siew aucie.
Kod:
0430: put_actor 1@ into_car 2@ passenger_seat 0 

Aktor o lokalnej 1 wchodzi (teleportuje) się do pojazdu o lokalnej 2 na miejsce pasażera o ID 0 (0 to chyba miejsce pasażera z przodu)
Pozdrawiam
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Dzięki za odpowiedź :) No i komu ja mam teraz postawić Pomógł... Cytrus... oj sory ;p LOTnick napisał pierwszy, i wytłumaczył wszystko, lecz lepiej zrozumiałem o zmiennych, niż o tym opcode, a Sabaru napisał więcej, i dokładniej o opcode... Dobra dostajecie obaj Pomógł ;p
Pozdrawiam
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Cze. Mam pytanie, czym się różnią Zmienne globalne od Zmiennych lokalnych. Wiem jedynie, że zmienne globalne pisze się dając na początku "$" a zmienne lokalne "@" Czy mógłby ktoś to wyjaśnić? Kiedy dodawać globalne a kiedy zmienne? I czy można definiować @PLAYER_ACTOR i @PLAYER_CHAR w jednym skrypcie?

A i co oznacza znak "-1" w tym opcode?
Kod:
0710: plane 1@ follow_actor $PLAYER_ACTOR follow_car -1 radius 70.0 


Pozdrawiam
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
O moim lepiej nie wspominać ;p
Procesor: Celeron 2.4 GHz
RAM: 512 Mb
Karta Graficzna: 128 Mb

Ale GTA idzie dobrze :)
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Oks, zmieniłem ID broni, ale ze zrobieniem markera mam problem, pierwszy raz tego opcoda używam i nie wiem czy dobrze zrobiłem, aha, i mam errora przy komplikowaniu, oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle(2@) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Marker.CreateAboveCar(1@)
Marker.CreateAboveCar(2@)
Marker.CreateAboveActor(3@)
Marker.CreateAboveActor(4@)
Marker.CreateAboveActor(5@)
Marker.CreateAboveActor(6@)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 
             


A oto error
Kod:
Zbyt mało parametrów. Oczekiwane 2 parametrów.



EDIT
Sorry znów niechcący zdublowałem post... Usuńcie mojego poprzedniego posta
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Oks, zmieniłem ID broni, ale ze zrobieniem markera mam problem, pierwszy raz tego opcoda używam i nie wiem czy dobrze zrobiłem:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle(2@) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Marker.CreateAboveCar(1@)
Marker.CreateAboveCar(2@)
Marker.CreateAboveActor(3@)
Marker.CreateAboveActor(4@)
Marker.CreateAboveActor(5@)
Marker.CreateAboveActor(6@)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 
             


Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Crasha już nie ma, ale jak wejdę w marker, to pojazd TAMPA razem z kierowcą i pasażerem nie jedzie tam gdzie powinien, tylko znajduje się w pobliskim rowie, nie próbując nawet wyjechać...
Oto kod, aha, jak możecie to dajcie opcoda na marker na postacią/pojazdem, to dodam i zobaczycie co stoi gdzie.

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle(2@) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Car.DriveTo(1@, 1504.039, -703.9628, 94.4476)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
A sorry :)
Kod:
Car.Angle($2) = 24.1
Powinno być ;p
Ok poprawiłem, ale dalej to samo... Crash po tym, ja wejdę do markera i ekran ciemnieje
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Oks, dzięki, ale żeby nie tworzyć nowego tematu, to podam tutaj, mozecie wytłumaczyć, co w Tym kodzie zrobiłem źle?
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#MAFFB)
Model.Load(#MAFFA)
Model.Load(#MAFBOSS)
Model.Load(#VLA3)
Model.Load(#VLA1)
Model.Load(#VLA2)
Model.Load(#TAMPA)
Model.Load(#SENTINEL)
Model.Load(#M4)
038B: load_requested_models 
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 1268.753, -722.5178, 93.7707)

:NONAME_85
wait 100 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_85 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(0@)
1@ = Car.Create(#TAMPA, 1374.168, -696.9868, 90.3567)
2@ = Car.Create(#SENTINEL, 1515.312, -695.2577, 94.825)
Car.Angle($PLAYER_CHAR) = 24.1
3@ = Actor.Create(Mission2, #VLA1, 1496.91, -662.1982, 95.6013)
4@ = Actor.Create(Mission2, #VLA2, 1495.91, -662.1982, 95.6013)
5@ = Actor.Create(Mission2, #VLA3, 1268.753, -722.5178, 93.7707)
6@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFA, 1499.804, -666.6734, 95.6013)
7@ = Actor.Create(Mission2, #MAFFB, 1493.673, -666.9985, 95.6013)
8@ = Actor.Create(Mission2, #MAFBOSS, 1496.303, -664.7326, 95.6013)
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 
01B2: give_actor 3@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 5@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 6@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
Car.DriveTo(1@, 1504.039, -703.9628, 94.4476)
Car.SetMaxSpeed(1@, 25.0)

:NONAME_436
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1268.753 -722.5178 radius 4.0 4.0 on_foot 
else_jump @NONAME_436 
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 


Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

PS. Szczęśliwego Nowego Roku :))
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ok wielkie dzięki, temat do zamknięcia, a i sorki za te zawracanie głowy :)Ale nowy jestem ;p
Pozdrawiam
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ok skrypt działa, ale jest parę drobnostek: gdy wejdę w marker, i pojazd już jedzie, motor rusza z opóźnieniem, jakieś 5 sekund. Do skryptu dodałem NOP'a.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Dałem edit posta wyżej, tam jest co zmieniłem MakG
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Cytrus Zrobiłem jak powiedziałeś, lecz crash nadal jest, po załadowaniu gry (gra ładuje się bardzo długo :/)
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#HMYST)
jump @NONAME_2
Model.Load(#ELEGY)
jump @NONAME_2
Model.Load(#BMORI)
jump @NONAME_2
Model.Load(#NRG500)
jump @NONAME_2
Model.Load(#MICRO_UZI)
jump @NONAME_2
038B: load_requested_models 
jump @NONAME_2
7@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
jump @NONAME_2

:NONAME_69
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_CHAR 0 near_point 2378.961 -1729.756 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_69 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(7@)
1@ = Car.Create(#ELEGY, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
2@ = Car.Create(#NRG500, 2400.817, -1729.675, 13.3828)
3@ = Actor.Create(Mission2, #HMYST, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
4@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
5@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
072A: put_actor $PLAYER_CHAR into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 3@ into_car 1@ passenger_seat 0 
0430: put_actor 4@ into_car 2@ passenger_seat 0 
072A: put_actor 5@ into_car 2@ driverseat 
01B2: give_actor 3@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 

:NONAME_302
wait 10 
if 
   Actor.InCar($PLAYER_CHAR, 1@)
else_jump @NONAME_302 
0713: actor 3@ driveby_actor -1 car 2@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100 
0713: actor 4@ driveby_actor -1 car 1@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100 
Car.DriveTo(1@, 2060.385, -1916.034, 13.5469)
Car.SetMaxSpeed(1@, 30.0)
00AE: set_car 1@ traffic_behaviour_to 3 
07F8: car 2@ follow_car 1@ radius 7.5 
Car.SetMaxSpeed(2@, 50.0)
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 

:NONAME_467
wait 10 
if 
00EE:   actor $PLAYER_CHAR 0 near_point 2067.859 -1913.868 radius 4.0 4.0 in_car 
else_jump @NONAME_467 
fade 0 1500 
wait 1500 
02A3: enable_widescreen 0 
Camera.Restore_WithJumpCut
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 


MakG, zamieniłem all na Player_Actor, i nic,, crash ponownie, kod:
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#HMYST)
Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#BMORI)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#MICRO_UZI)
038B: load_requested_models 
7@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
jf @NONAME_2

:NONAME_69
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2378.961 -1729.756 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_69 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(7@)
1@ = Car.Create(#ELEGY, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
2@ = Car.Create(#NRG500, 2400.817, -1729.675, 13.3828)
3@ = Actor.Create(Mission2, #HMYST, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
4@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
5@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 3@ into_car 1@ passenger_seat 0 
0430: put_actor 4@ into_car 2@ passenger_seat 0 
072A: put_actor 5@ into_car 2@ driverseat 
01B2: give_actor 3@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 

:NONAME_302
wait 10 
if 
   Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
else_jump @NONAME_302 
0713: actor 3@ driveby_actor -1 car 2@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100 
0713: actor 4@ driveby_actor -1 car 1@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100 
Car.DriveTo(1@, 2060.385, -1916.034, 13.5469)
Car.SetMaxSpeed(1@, 30.0)
00AE: set_car 1@ traffic_behaviour_to 3 
07F8: car 2@ follow_car 1@ radius 7.5 
Car.SetMaxSpeed(2@, 50.0)
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 

:NONAME_467
wait 10 
if 
00EE:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2067.859 -1913.868 radius 4.0 4.0 in_car 
else_jump @NONAME_467 
fade 0 1500 
wait 1500 
02A3: enable_widescreen 0 
Camera.Restore_WithJumpCut
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 


Może zróbcie sami ten skrypt i podeślijcie mi gotowy, jeżeli możecie. Pozdrawiam
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Poprawiłem, ale crash nadal jest, ale teraz jeszcze szybciej, od razu po odpaleniu gry.
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#HMYST)
Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#BMORI)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#MICRO_UZI)
038B: load_requested_models 
7@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2378.961, -1729.756, 13.3828)

:NONAME_62
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_CHAR 0 near_point 2378.961 -1729.756 radius 13.3828 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_62 
fade 0 1500 
wait 1500 
Marker.Disable(7@)
1@ = Car.Create(#ELEGY, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
2@ = Car.Create(#NRG500, 2400.817, -1729.675, 13.3828)
3@ = Actor.Create(Mission2, #HMYST, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
4@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
5@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
072A: put_actor $PLAYER_CHAR into_car 1@ driverseat 
0430: put_actor 3@ into_car 1@ passenger_seat 0 
0430: put_actor 4@ into_car 2@ passenger_seat 0 
072A: put_actor 5@ into_car 2@ driverseat 
01B2: give_actor 3@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor 4@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 

:NONAME_295
wait 10 
if 
   Actor.InCar($PLAYER_CHAR, 1@)
else_jump @NONAME_295 
0713: actor 3@ driveby_actor -1 car 2@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100 
0713: actor 4@ driveby_actor -1 car 1@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100 
Car.DriveTo(1@, 2060.385, -1916.034, 13.5469)
Car.SetMaxSpeed(1@, 30.0)
00AE: set_car 1@ traffic_behaviour_to 3 
07F8: car 2@ follow_car 1@ radius 7.5 
Car.SetMaxSpeed(2@, 50.0)
02A3: enable_widescreen 1 
wait 1500 
fade 1 1500 

:NONAME_460
wait 10 
if 
00EE:   actor $PLAYER_CHAR 0 near_point 2067.859 -1913.868 radius 4.0 4.0 in_car 
else_jump @NONAME_460 
fade 0 1500 
wait 1500 
02A3: enable_widescreen 0 
Camera.Restore_WithJumpCut
wait 1500 
fade 1 1500 
0A93: end_custom_thread 
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Wzorując się na skrypcie z tego tematu: http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/684 z drugiego posta, napisałem swój. Skomplikowałem. Wchodzę w grę, gra się załaduje, idę tam gdzie stoi marker, wchodzę w niego i... crash. I nie wiem co źle zrobiłem (analizowałem wzorca 2 razy) i nic nie znalazłem... Oto cały kod.

Cytat:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP

:NONAME_2
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_2
Model.Load(#HMYST)
Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#BMORI)
Model.Load(#NRG500)
7@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2378.961, -1729.756, 13.3828)

:NONAME_62
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2378.961 -1729.756 radius 13.3828 1.0 on_foot
else_jump @NONAME_62
fade 0 1500
wait 1500
Marker.Disable(7@)
$1 = Car.Create(#ELEGY, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
$PLAYER_CHAR = Car.Create(#NRG500, 2400.817, -1729.675, 13.3828)
3@ = Actor.Create(Mission2, #HMYST, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
4@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
5@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 1@ driverseat
0430: put_actor 3@ into_car 1@ passenger_seat 0
0430: put_actor 4@ into_car 2@ passenger_seat 0
072A: put_actor 5@ into_car 2@ driverseat
01B2: give_actor 3@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this
01B2: give_actor 4@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this

:NONAME_295
wait 10
if
Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
else_jump @NONAME_295
0713: actor 3@ driveby_actor -1 car 2@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100
0713: actor 4@ driveby_actor -1 car 1@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100
Car.DriveTo(1@, 2060.385, -1916.034, 13.5469)
Car.SetMaxSpeed(1@, 30.0)
00AE: set_car 1@ traffic_behaviour_to 3
07F8: car 2@ follow_car 1@ radius 7.5
Car.SetMaxSpeed(2@, 50.0)
02A3: enable_widescreen 1
wait 1500
fade 1 1500

:NONAME_460
wait 10
if
00EE: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2067.859 -1913.868 radius 4.0 4.0 in_car
else_jump @NONAME_460
fade 0 1500
wait 1500
02A3: enable_widescreen 0
Camera.Restore_WithJumpCut
wait 1500
fade 1 1500
0A93: end_custom_thread


Proszę o pomoc
Created & Powered by MakG