Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
olopl100 napisał(a):
Pierdoły. Media wymyśliły ten temat żeby tylko na tym zarobić.


Dokładnie tak. Dziś w wiadomościach było, że tam gdzie żyli Majowie są teraz jakieś imprezy na których zarabiają..
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Kod:
:NONAME_7
wait 
0 
if 
   
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump 
@NONAME_7 

:NONAME_27
wait 
10 
if 
   
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump 
@NONAME_27 
03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
wait 
2000 
0A40: 2@ = create_entrance_marker_at 2505.625 -1675.069 14.0 color 14 

:NONAME_82
wait 
10 
if 
01AE:   car 1@ sphere 0 near_point 2505.625 -1675.069 radius 50.0 50.0 stopped 
else_jump 
@NONAME_82 
wait 
1000 
073F: get_actor_in_sphere 2505.625 -1675.069 12.9954 radius 60.0 with_pedtype_civilian 1 gang 1 criminal/prostitute 1 handle_as 3@ 
else_jump 
@NONAME_82 
wait 
10 
if 
83A3:   not actor 3@ male 
else_jump 
@NONAME_82 
05CA: AS_actor 3@ enter_car 1@ passenger_seat 0 -1 ms 

:NONAME_199
wait 
10 
if 
   
Actor.InCar(3@1@)
else_jump 
@NONAME_199 
Car.DriveTo(1@, 2252.64, -1652.132, 14.9608)
Car.SetMaxSpeed(1@, 20.0)

:NONAME_257
wait 
10 
if 
01AE:   car 1@ sphere 0 near_point 2252.64 -1652.132 radius 5.0 5.0 stopped 
else_jump 
@NONAME_257 
05CD: AS_actor 3@ exit_car 1@ 


Napisz kod w którym postać 1 będzie rozmawiała z drugą postacią, po czym dojdzie do bójki. Gdy jedna z osób zginie, przyjedzie karetka.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
kolo33 napisał(a):
A ja się cieszę bo może Maga spotkam :)


Wolałbym go spotkać w realnym świecie, i usłyszeć na nowych płytach Kalibra i Paktofoniki ;))
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
zaratustra napisał(a):
czy dźwięk będzie zanikał w miarę oddalania? czy zniknie całkowicie, gdy postawimy krok za daleko?


Tego nie wiem, wydaje mi się, że nie.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ja bym zrobił to tak:

Kod:


:petla
wait 
1
if
    
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 287.6322 1839.766 radius 20.0 20.0 
jf 
@petla
018E: stop_sound 1@ 


:petla2
wait 
1
if
    
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1764.887 -2282.461 radius 20.0 20.0 
jf 
@petla2
018E: stop_sound 1@

:petla3
wait 
1
if
    
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -1930.182 644.7468 radius 20.0 20.0 
jf 
@petla3
018E: stop_sound 1@

//DALSZY KOD



zaratustra napisał(a):
Jak będzie wyglądał skrypt na muzykę płynącą z danego modelu? na bank da się to zrobić


Według mnie, nie da się tak zrobić aby muzyka leciała z modelu. Ja zrobiłbym to za pomocą 00EC i 018C.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

0000: NOP 
Model.Load(#TAXI)
Model.Load(#MALE01)

:NONAME_37
wait 
0 
if 
0AB0:   key_pressed 75 
jf 
@NONAME_37 
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR$X$Y$Z)
wait 
10 
$X += 100.0
$Y += 100.0
$Z += 1.0 
wait 
10 
009A: 0@ = create_actor_pedtype 4 model #MALE01 at 0.0 0.0 0.0
00A5: 1@ = create_car #TAXI at $X $Y $Z 
036A: put_actor 0@ in_car 1@  
wait 
10
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR$X2$Y2$Z2)
wait 
50
$Y2 += 5.0
02C2: car 1@ drive_to $X2 $Y2 $Z2 

0A93: end_custom_thread


Napisz kod na utworzenie 3-ech postaci, które wyposażone są w noże. Po zobaczeniu CJ'a atakują go.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Chciałbym przenieść na to forum zabawę która występuje na forach związanych z programowaniem. Chodzi o to, że ja podaje kolejnej osobie jaki kod ma napisać i kolejna osoba odpowiada i podaje następnej osobie co ma napisać.
Zaczynam.

Napisz kod na utworzenie aktora po wciśnięciu klawisza.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Mam błąd:

Wszedłem na swój profil, chciałem sprawdzić ile dodałem modyfikacji, wyświetlone jest, że modyfikacje dodane przeze mnie są dwie, otworzyłem listę, a na niej tylko jeden plik, drugiego nie ma, skorzystałem z "Szukaj" wpisałem nazwę mojego skryptu, znalazło. Klikam i..
Kod:
Plik o podanym ID nie istnieje.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
SabaruPL,
Ty na przykład potrafisz korzystać z Google'i, ale znajdzie się też wiele osób, które tego nie znajdą, taki zbiór będzie bardzo pomocny.

zaratustra napisał(a):
na YT są dziesiątki tutoriali video, typu riggowanie pedów i w ogóle. Można by je powrzucać do takiego działu,

Według mnie, dobrze byłoby robić wersje tekstowo-graficzne, bo video na YouTube autor może usunąć.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Link

Tutaj masz chyba to czego szukasz, w dolnej części artykułu masz podaną instrukcję, poza tym po pobraniu tego pliku, w katalogu znajdziesz "Readme", niestety w j. ang, ale korzystając z Google Tłumacza zrozumiesz co trzecie słowo ;)
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Jeśli to jest to czego szukasz, to masz ten plik na swoim Chomiku :P
Link
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ja starałbym się pomóc, z czasem znaleźliby się inni :)
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Mam propozycję.
Co Wy na to, by zrobić osobny dział o nazwie "3DS Max" w którym byłyby objaśnienia narzędzi, poradniki dot. modelowania konkretnych obiektów, opisy pluginów. To byłoby dobre dla modelujących, na pewno takie coś przynosiłoby jeszcze więcej userów. MakG, zastanów się nad tą propozycją, wg. mnie jest ona całkiem dobra.
Pozdrawiam :)
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Okej dzięki :)


//Temat do zamknięcia.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Mógłbyś wyjaśnić co to wgl. jest?
Created & Powered by MakG