Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 Następny
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
ten obrazek coś Ci nie działa

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Ta mapa powinna być identyczna z tą z VC tutaj mam taką jaka jest w grze. Nawet jak się przyjrzeć widać kwadraciki w których miejscach się łączą.
http://gtabigday.comxa.com/img/gtavcmap

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
W pliku [III, VC] Script Path Editor może być mapa która Cię interesuje. Gdzieś posiadałem mapę z plików txd ale nie mogę znaleźć

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Czasem się zdarzają jasne obiekty jest to jakby błąd vertex color model wydaje się być ok ale w grze wyświetla jasny jakby był ustawiony na 200. Ja dodaje jeszcze raz vertex i podmieniam model z gry i działa. U mnie pojawiało się tak jasny vertex color. Może to dotyczyło że po podzieleniu obiektów w maxie dodało się vertex lub na odwrót. No chyba że wszystkie modele rozjaśnia. Może gdzieś jest nie zaznaczona jakaś opcja, albo od nowa wgrać skrypt. Może też konkretny model jest coś nie tak.

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Może mi ktoś wyjaśni dlaczego samochód nie jedzie? Skrypt pochodzi z intra Vice City gdzie Admiralem Tommy z Kenem podjeżdża pod biuro. Próbowałem już różnych ustawień. W VC samochód jedzie, natomiast jak zmieniłem koordynaty to samochód staje w miejscu i za nic nie chce jechać. Jeśli zwiększę prędkość na 04BA: set_car 0@ speed_instantly 80.0 to samochód hamuje dłuższą drogę. wstawiłem część skryptu

według oryginalnego VC
6 - to punkt gdzie samochód kończy jazdę
7 - punkt gdzie samochód może skręcać(pośredni punkt)
5 - rozpoczyna jazdę

Kod:
:INTRO_308
0395: clear_area 0 at 345.5 -1200.5 range 26.25 1.0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 333.31 -1190.82
Camera.SetAtPos(345.5, -1200.5, 26.25)
0395: clear_area 1 at 333.31 -1190.82 range 25.5 50.
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 333.31 -1190.82 25.5
0395: clear_area 1 at 335.57 -1190.9 range 25.05 25.05
0@ = Car.Create(#ADMIRAL, 335.57, -1190.9, 25.05)
Car.SetImmunities(0@, 1, 1, 1, 1, 1)
Car.Angle(0@) = 180.0
01D4: actor $PLAYER_ACTOR go_to_car 0@ and_enter_it_as_a_passenger 
0129: 2@ = create_actor 4 #SPECIAL10 in_car 0@ driverseat 
01ED: clear_actor 2@ threat_search 
02AB: set_actor 2@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 
Car.SetToNormalDriver(0@)
0229: set_car 0@ color_to 84 84 
041E: set_radio_station 9 -1 
Model.Destroy(#ADMIRAL)

:INTRO_556
if 
   
not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf 
@INTRO_599 
wait 
0 
if 
   
Car.Wrecked(0@)
jf 
@INTRO_592 

:INTRO_592
jump 
@INTRO_556 

:INTRO_599
fade 
1 1000 
0395: clear_area 1 at 344.831 -1277.11 range 27.41 1.0 //4

Camera.SetPosition(344.831, -1277.11, 27.41, 0.0, 0.0, 0.0) //4 kamera obejmuje cała akcje

Camera.PointAt(340.418, -1270.72, 26.6, 2) //4a punkt w jakim patrzy kamera(przed kamera)

if 
   
not Car.Wrecked(0@)
jf 
@INTRO_751 
04BA: set_car 0@ speed_instantly 20.0 
Car.DriveTo(0@, 335.57, -1230.9, 25.05) //5 rozpoczęcie jazdy

Car.SetMaxSpeed(0@, 30.0)
00AE: set_vehicle 0@ traffic_behavior_to 2 
4@ = 1 // integer values 


:INTRO_751
16@ = 0 // integer values 

17@ = 0 // integer values


:INTRO_752 
if 
or
   not 
3@ == 8 // integer values 

   not 
4@ == 4 // integer values 

jf 
@INTRO_1445 
wait 
0 
if 
   
Car.Wrecked(0@)
jf 
@INTRO_817 
jump 
@INTRO_1245 

:INTRO_817
if 
  
4@ == 1 // integer values 

jf 
@INTRO_955 
if 
  
17@ >= 30000 // integer values 

jf 
@INTRO_955 
if 
   
not Car.Wrecked(0@)
jf 
@INTRO_955 
if 
81AF:   not car 0@ 0 331.233 -1266.85 25.25 radius 3.0 3.0 4.0 //6 Finał

jf 
@INTRO_955 
4@ = 3 // integer values 

Car.PutAt(0@, 331.233, -1266.85, 25.25) //6 Finał

Car.Angle(0@) = 180.0

:INTRO_955
if 
  
4@ == 1 // integer values 

jf 
@INTRO_1048 
if 
01AF:   car 0@ 0 335.57 -1230.9 25.05 radius 4.0 4.0 4.0 //5 sprawdza czy jest na poczatku

jf 
@INTRO_1048  //jeśli nie jest przechodzi do następnego, jeśli jest jedzie do pośredniego-7

Car.DriveTo(0@, 333.94, -1250.4, 25.05) //7

4@ = 2 // integer values 


:INTRO_1048
if 
  
4@ == 2 // integer values 

jf 
@INTRO_1141 
if 
01AF:   car 0@ 0 333.94 -1250.4 25.05 radius 4.0 4.0 4.0 //7

jf 
@INTRO_1141  //jeśli nie jest przechodzi do następnego, jeśli jest jedzie do 6 Finał

Car.DriveTo(0@, 331.233, -1266.85, 25.25) //6 Finał

4@ = 3 // integer values 


:INTRO_1141
if 
  
4@ == 3 // integer values 

jf 
@INTRO_1245 
if 
01AF:   car 0@ 0 331.233 -1266.85 25.25 radius 3.0 3.0 4.0 //6 sprawdza czy jest na koncu

jf 
@INTRO_1245  //jeśli nie jest sprawdza czy aktor zginal, jesli jest na miejscu zatrzymuje do 0

if 
   
not Car.Wrecked(0@)
jf 
@INTRO_1245 
Car.SetMaxSpeed(0@, 0.0)
Car.SetToNormalDriver(0@)
4@ = 4 // integer values 


:INTRO_1245
if 
   
Actor.Dead(2@)
jf 
@INTRO_1261 

:INTRO_1261
if 
  
3@ == 0 // integer values 

jf 
@INTRO_1319 
03D1: play_wav 1 
00BC: text_highpriority 'INTRO1' 10000 ms 1  // I poke my head out of the gutter for one freakin' second and fate shovels shit in my face!

16@ = 0 // integer values 

17@ = 0 // integer values 

3@ = 1 // integer values

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
ja bym zaimportował dff i dodał na nowo vertex color

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Dobry by był sposób. Nie trzeba by doładowywać konta jeśli się mało korzysta ale coś mi się wydaje że nie jest takie proste. W orange jest możliwość przelania środków z jednego konta do drugiego ale chyba się nie liczy jako doładowanie.

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Chodzi o zimę na stałe. Musiałem usunąć gta 3 aczkolwiek modowane pliki zostały :) być może kiedyś to dokończę

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Chcę dodać do Liberty City porę roku zimę. Ta gra idealnie pasuje na taki zimowy klimat. Zachwyciłem się wcześniejszym modem który dodaje zimę do gta 3 tylko że teraz to tak średnio wygląda i można dodać więcej, przede wszystkim ślady opon na śniegu gdy jedziemy, większe poślizgi samochodu, śnieg przy dachach budynków.
Zacząłem od podmiany tekstur, gdyż głównie na tym ma mod bazować. Drogi pokryte śniegiem mogą być różne, w jednym miejscu rozjeżdżone, w drugim białe. Obecnie wersja to 0.1 podmienia tylko nie które tekstury dróg i chodnika. Jeśli jest ktoś chętny pomocy do tego moda pisać :) propozycje też mile widziane :p

co potrzebne:
- tekstury ulic posypane piaskiem
- tekstury chodników


http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/zima1
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/zima2
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/zima3
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/zima4

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
przy actor.angle brakuje kropki, może przez to, dopisz wartość z kropką np. 10.0

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Obejrzyj wszystko jeszcze raz, nawet sprawdź to co się wydaje dobre :p

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
a czy nie da się bez teksturowania? Model jest już oteksturowany, w 3ds max tekstur nie widać ale jak wrzuci się do gry autobus będzie oteksturowany trzeba nie ruszać modelu :P Sprawdź w gmax, wrzuć czysty z gry dff i wyeksportuj jako 3ds(aczkolwiek nie wiem czy przy eksporcie do 3ds też to działa) jeśli to nie działa można teksturować w gmax- tzn. tylko dodać tekstury jako material. Model po dodaniu danej tekstury powinien być oteksturowany tak jak w grze. Jak to wszystko zawiedzie wtedy teksturować od nowa. Co do wnętrza proponuje samemu się poduczyć i coś wymodzić

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Inne gry chodzą ok? Może jakieś sterowniki do karty

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
programy do tworzenia muzy :P np. Fruitylabs i wtyczka cytrus i inne pluginy. Ewentualnie poszukaj paczek sample piano, organ itd

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
z tego co pamiętam obiłem się o te aplikacje, ale były to początki, interesowało mnie też Delphi
Na stronie Moomappera - dawnego programiku do tworzenia map jest kod źródłowy tego programu, obecne już odbiegają od tej wersji. Ja tam sobie przetłumaczyłem program, lekko modyfikowałem :p
moomapper

/////////////////////////////////////////////////////////////////////
//
// exceptions.h
//
// A better exception handler for GTA:3 and GTA:VC
// By kyeman and eAi (2004)
//
/////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Instruction overwrites.
#define GTA3_OPCODEINT_HOOK_INSTRUCTIONCODE 0xFF,0x25,0x5C,0x95,0x43,0x00
#define GTA3_EXCEPTBOX_HOOK_INSTRUCTIONCODE 0xFF,0x25,0xBA,0x95,0x43,0x00
#define GTA3_GETPARAMETERS_HOOK_INSTRUCTIONCODE 0xFF,0x25,0x43,0x96,0x43,0x00 // 0x439643

#define OPCODEINT_HOOK_INSTRUCTIONCODE 0xFF,0x25,0x3C,0xFC,0x44,0x00
#define EXCEPTBOX_HOOK_INSTRUCTIONCODE 0xFF,0x25,0x6A,0xFC,0x44,0x00
#define GETPARAMETERS_HOOK_INSTRUCTIONCODE 0xFF,0x25,0x69,0xFD,0x44,0x00 // 0x44FD69

#define HUGE_STR_BUFFER 8192
#define BIG_STR_BUFFER 1024
#define LITTLE_STR_BUFFER 256

#define SCRIPT_LOG_SIZE 256 // number of scm instructions saved
#define SCM_PARAM_COUNT 15
#define SCM_GLOBALS_COUNT 50

#define UNKNOWN_VERSION 0
#define VICE_10 1
#define VICE_11 2
#define GTA3_10 3
#define GTA3_11 4

enum _DATATYPES {
DATA_TYPE_DWORD = 1,
DATA_TYPE_VARIABLE = 2,
DATA_TYPE_WORD = 3,
DATA_TYPE_BYTE = 4,
DATA_TYPE_WORD_2 = 5,
DATA_TYPE_FLOAT = 6
};

/////////////////////////////////////////////////////////////////////
// struct defs

// found @ gtaforums.com
typedef struct _GAME_SCRIPT_THREAD // 0x88 bytes total.
{
void *pNext; // 0x00
void *pPrev; // 0x04
char strName[8]; // 0x08
DWORD dwScriptIP; // 0x10
BYTE xUnknown14[101]; // 0x14 (0x65 bytes unknown)
BYTE nJumpFlag; // 0x79
BYTE xUnknown7A[2]; // 0x7a (0x2 bytes unknown)
DWORD dwWaitUntil; // 0x7C
BYTE xUnknown7D[8]; // 0x80 (0x0A bytes unknown)

} *PGAME_SCRIPT_THREAD,GAME_SCRIPT_THREAD;

typedef struct _SCRIPT_LOG
{
DWORD dwScriptIP;
DWORD dwParameterCount;
DWORD dwParameters[SCM_PARAM_COUNT];
DWORD dwGlobalVariables[SCM_GLOBALS_COUNT];
} *PSCRIPT_LOG,SCRIPT_LOG;

typedef struct _OPCODE_DEF
{
DWORD dwParameterCount;
CHAR bName[50];
} *POPCODE_DEF,OPCODE_DEF;

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// forwards

BOOL CALLBACK GuiDlgProcMain( HWND hDlg, UINT uMsg, WPARAM wParam, LPARAM lParam );
VOID InstallOpcodeInterpreterHook();
VOID InstallExceptionBoxHook();
VOID InstallOpcodeInterpreterHookGta3();
VOID InstallExceptionBoxHookGta3();

BOOL DoesOpcodeMatchIniOpcode(PCHAR scm_ini_line, WORD opcode);
int DetermineGTAVersion();
VOID GetOpcodeInfo(PCHAR ret_buffer);
VOID GetOpcodeParameters(PSCRIPT_LOG pScripLog, DWORD dwParamCount, PCHAR ret_buffer);
VOID OutputOpcodeFromSIP(PSCRIPT_LOG pScripLog, PCHAR ret_buffer);
BOOL GetOpcodeName(WORD dwOpcode, PCHAR ret_buffer);
VOID LoadOpcodes();

///////////////////////////////////////////////////////////////////////


resource.h też jednak mam:

//{{NO_DEPENDENCIES}}
// Microsoft Developer Studio generated include file.
// Used by resource.rc
//
#define IDI_ICON1 102
#define IDD_EXCEPTION_DIALOG 103
#define IDC_OK_BUTTON 1007
#define IDC_ERROR_AREA 1008
#define IDC_OK_DEBUG 1009
#define IDC_ERROR_AREA2 1010

// Next default values for new objects
//
#ifdef APSTUDIO_INVOKED
#ifndef APSTUDIO_READONLY_SYMBOLS
#define _APS_NEXT_RESOURCE_VALUE 104
#define _APS_NEXT_COMMAND_VALUE 40001
#define _APS_NEXT_CONTROL_VALUE 1014
#define _APS_NEXT_SYMED_VALUE 101
#endif
#endif

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Poprzedni 1 2 3 Następny
Created & Powered by MakG