Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 Następny
Postów: 1 Dołączył: 2010-12-30
#
Witam mam problem polegający na tym iż po dodaniu w poniższym skrypcie actora. początkowo wszystko było w porządku, jednak po ustaleniu dokładnych współrzędnych gra zaczęła zawieszać się po wczytaniu nowej gry.
Dodam jeszcze, że modyfikuje oryginalny plik main.scm a wszystko jest umieszczone przed Mission 0.

Kod:
:BoyInit
Model.Load(#WMYBU)
end_thread

:HotelBoy
if 
   
Model.Available(#WMYBU)
else_jump 
@HotelBoyRet 
$Boy = Actor.Create(CivMale, #WMYBU, 216.220, -1272.929, 12.5)
Actor.Angle($Boy) = 180
Actor.Health($Boy) = 250
end_thread

:HotelBoyRet
jump 
@HotelBoy
end_thread 
 
:MoneyCr
03BC: $Poke = create_sphere  215.562 -1275.192 12.111 0.75
$MONEY1 = Pickup.Create(#BRIEFCASE, 3, 231.138, -1274.205, 19.201)
end_thread

:Checker
wait 
0
if 
   
Pickup.Picked_up($MONEY1) 
jf 
@Checker
jump 
@CheckEnd
end_thread

:CheckEnd     
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 3000
end_thread

:Checker1
if
  
00F5:   player $PLAYER_CHAR 0 215.562 -1275.192 12.111 radius 2.0 2.0 1.0
jf 
@Checker1
Jump 
@CheckEnd1
end_thread 

:CheckEnd1
00BC: text_highpriority 'MONEY1' 10000 ms 1 //Oh! Mr Vercetti! There is a message for you sir. Already delivered to your room.

03BD: destroy_sphere $Poke 
end_thread



Nie wiem co może być przyczyną błędu. Bardzo proszę o pomoc.
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
przy actor.angle brakuje kropki, może przez to, dopisz wartość z kropką np. 10.0

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
#
Short, sweet, to the point, FRxecEEa-tly as information should be!
#
This "free sharing" of <a href="http://myqqplv.com">inroimatfon</a> seems too good to be true. Like communism.
#
Dag nabbit good stuff you whseneripappprs! http://wkdvhhvsdq.com zidckfaugwz iaakqydg
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG