Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-02-18 21:54:54
Modele do GTA SA tworze nie od dziś ale w dalszym ciągu nie wiem dlaczego po nałożeniu w 3ds max, vertex color jest bardzo jasny i odnoszę wrażenie że bardzo brzydki. Przykłada jak to wygląda jest na obrazku po niżej
Co ciekawe w edytorze vertex color wygląda taki jak powinien i nie mam pojęcia dlaczego tak jest.
Próbowałem różnych sposobów na ustawianie VC ale niestety efekt jest taki sam. Może ktoś podpowie co źle robię bo ja wysiadam.
Postów:
37
Dołączył:
2012-12-25
Napisano dnia: 2014-05-17 17:13:47
ja bym zaimportował dff i dodał na nowo vertex color
___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-05-17 20:15:06
Robiłem to na różne sposoby i żaden nie działa. W ten sposób też. Powiedziałbym że eksport VC nie działa poprawnie ale pobrałem kilka modeli z neta i tam jest dobrze nałożony. Więc coś ja muszę źle zrobić ale nie wiem co.
Postów:
37
Dołączył:
2012-12-25
Napisano dnia: 2014-05-17 22:25:06
Czasem się zdarzają jasne obiekty jest to jakby błąd vertex color model wydaje się być ok ale w grze wyświetla jasny jakby był ustawiony na 200. Ja dodaje jeszcze raz vertex i podmieniam model z gry i działa. U mnie pojawiało się tak
jasny vertex color. Może to dotyczyło że po podzieleniu obiektów w maxie dodało się vertex lub na odwrót. No chyba że wszystkie modele rozjaśnia. Może gdzieś jest nie zaznaczona jakaś opcja, albo od nowa wgrać skrypt. Może też konkretny model jest coś nie tak.
___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City