Postów:
6
Dołączył:
2013-05-05
Napisano dnia: 2013-05-05 15:23:11
Czy mógł by mi skonwertować model wraku busa z GTA 3? Zrobił bym to sam, bo mam już prawie wszystko oprócz 3Dmaxa 9! A niestety bez niego nie mogę nic zrobić! Ściągną bym go, ale chyba na jeden czy dwa modele to chyba szkoda mega! A potrzebuję tego wraka wsadzić do innej gry!
A więc tak model musi być nie w .3dr tylko w .3ds
Tekstura dowolnie (tga, jpg, png, itp.) oprócz .dds
Pod spodem są zdjęcia gdzie to jest!
Jeżeli ktoś chciałby pomóc a nie wie jak i ma 3dmaxa 9 czy lepszyą to tu jest fajny poradnik:
http://www.gta-mods.pl/artykuly/62/konwertowanie-modeli-z-innych-gier
Kto mógłby niech pisze tutaj to dam mu e-maila w PW!
Acha! Ja chce wrak! A nie jeżdżący!
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-05-05 18:28:50
Z owej gry obiekty można wyciągnąć po przez map edytor. Potrafisz powiedzieć jakie ID jest tego obiektu?
Postów:
6
Dołączył:
2013-05-05
Napisano dnia: 2013-05-05 21:07:53
Niestety nie! Szukałem i nie znalazłem!
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-05-05 21:26:02
libertycity13 napisał(a):
Zrobił bym to sam, bo mam już prawie wszystko oprócz 3Dmaxa 9!
W dobie szybkich łączy internetowych i ogólnodostępnych terabajtowych dysków twardych to chyba nie problem?
libertycity13 napisał(a):
A więc tak model musi być nie w .3dr tylko w .3ds
Po co ci .3ds, skoro nie masz 3ds Maxa?
___________________
Administrator
Postów:
6
Dołączył:
2013-05-05
Napisano dnia: 2013-05-05 21:52:02
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-05-06 19:55:32
Skoro masz Gmaxa to pobierz sobie do niego skrypty umożliwiające import modeli z GTA SA. Za pomocą map edytora wyciągnij model i zaimportuj go do programu. Same skrypty są dokładnie takie same jak w przypadku 3ds max i powinieneś sobie bez problemu poradzić z obrobienie owego modelu. A skrypty znajdziesz na
tej stronie. Pierwszy podst od góry
Postów:
6
Dołączył:
2013-05-05
Napisano dnia: 2013-05-07 11:07:02
Tylko jest problem z teksturą!
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-05-07 13:54:12
Postów:
6
Dołączył:
2013-05-05
Napisano dnia: 2013-05-08 10:44:14
Wczoraj udało mi się znaleźć w gta3 tekstury do busa! W tym problem jest że nie znalazłem odpowiednika w .dff. A ten map editor do gta3 mi nie działa! Znowuż w gta sa co dopiero go pobrałem! Ale tam tekstur nie znalazłem! I mam do was pytanie! Czy ma ktoś jakiś link do dobrego Map editora?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-05-08 13:08:26
Postów:
6
Dołączył:
2013-05-05
Napisano dnia: 2013-05-08 14:43:06
Model w stanie surowym zrobiony! Surowym czyli nie ma tekstur i jak się wchodzi do środka to ścian nie widać w ogóle! Czy byłby ktoś chętny o teksturować i zrobić coś z środkiem? Ja bym wam wszystko dał (tekstury, których jest 15 i model w .3ds). Aha i prosił bym jeszcze o to, żeby tekstura była jedna jak by się dało, bo tak szybciej mi pójdzie wklejanie do gry! Proszę was o to, ponieważ wiem, że chyba w gmaxie się nie da teksturować! To był by ktoś chętny?
Postów:
37
Dołączył:
2012-12-25
Napisano dnia: 2013-05-10 19:16:28
a czy nie da się bez teksturowania? Model jest już oteksturowany, w 3ds max tekstur nie widać ale jak wrzuci się do gry autobus będzie oteksturowany trzeba nie ruszać modelu :P Sprawdź w gmax, wrzuć czysty z gry dff i wyeksportuj jako 3ds(aczkolwiek nie wiem czy przy eksporcie do 3ds też to działa) jeśli to nie działa można teksturować w gmax- tzn. tylko dodać tekstury jako material. Model po dodaniu danej tekstury powinien być oteksturowany tak jak w grze. Jak to wszystko zawiedzie wtedy teksturować od nowa. Co do wnętrza proponuje samemu się poduczyć i coś wymodzić
___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City