Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 Następny
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Chodzi o światła 2dfx na dachach budynków?? Ich jeszcze nie dodawałem, być może niebawem dodam na kilku budynkach. Kombinuje też z vertexcolor aby model był rozjaśniony miejscami. O tej mapie w menu kompletnie zapomniałem :o

Dadas96 to załatw powoli jest co zwiedzać:D być może do tego czasu wprowadzi się coś nowego

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Midtown Madness 2 da się edytować, stworzony został nawet mod zmieniający mapę na "Polskie drogi" tylko że to starsza gra

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Trzeba jeszcze zwiększyć limit Memory na 100 lub więcej limit adjusterem http://files.steve-m.com/vclimitadjuster-1.0.zip oryginalnie jest wartość 45 i może nie wczytywać wszystkich tekstur. Ogólnie ja te pliki też wkleiłem na czyste VC i u mnie działa zwiększenie limitu powinno pomóc

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Podmieniłeś plik occlu.ipl w data? Ma być bez wpisów, odpowiada za to że obiekty się nie pojawiają za budynkami. W VC ekran można zmieniać tylko przed grą nie da się w czasie gry.

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Witam od dłuższego czasu wspólnie z innymi fanami gta tworzę mod do Vice City, spostrzeżenia, sugestie, opinie, wrażenia z gry mile widziane!

Najświeższe informacje znajdują się na Oficjalna strona

Aktualna wersja: 0.46 -nie zawsze jest aktualna, sprawdź na gtabiday.comxa.com

Link do ściągnięcia
GTA Big Day w wersji 0.46 link nie działa
GTA Big Day w wersji 0.46 prawdopodobnie ta sama wersja


GTA Big Day w wersji 0.4

Nad modem dużo pracy, modele budynków, miasta, skrypty, chcesz tworzyć rekrutacja do moda otwarta.

Jak to wygląda?
W modzie jest główne miasto(Central City) oraz okoliczne tereny. Na drugiej wyspie powstanie małe miasteczko(powstało). Pomysły propozycje(jak to ulepszyć?) piszcie w tym temacie
nowością w wersji 0.46 będą cutscenki zaciągnięte z Vice City.
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_13
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_14
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_15
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/gtabd0_46v_16

http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/wyspa2_16

droga na drugą wyspę, w modzie skupimy się na drogach pozamiejskich aby jakoś wciągnąć w klimat
http://gtabigday.comxa.com/img/gory4

http://gtabigday.comxa.com/img/mapagtabigday

Modyfikacja rozrasta się, dodawane są nowe tereny!
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabdmap1
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabigdaygranice3
Kod:
Archiwalne:
W następnej wersji ujrzycie zmieniony krajobraz miasta(zostały zmienione zwykłe ulice na mosty i wiadukty, oraz zaokrąglone zakręty co możecie zobaczyć kilka postów dalej.

Szczęśliwego nowego roku!! :D

Wybaczcie że tak mało screenów, w ten mod trzeba zagrać
http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/big%20day68.jpg
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabd2.jpg
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabd3.jpg
http://gtabigday.comxa.com/img/gtabd4.jpg

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
a no tak to dział SA :P

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
witam chciałbym dodać że model LOD musi pierwsze 3 miejsca nazwy zastępować bo inaczej model LOD zostaje przy modelu szczegółowym
budynek.dff
LODynek.dff

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Poprzedni 1 2 3 Następny
Created & Powered by MakG