Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
nie lepiej wyjąć tą mapę LC z tego interioru i wstawić do interioru 0? gdzie już jest woda i niebo
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
jak idą prace?
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
ee to szkoda ale dzieki za odp
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Witam jest może taki efekt że widzimy na czarno-biało? a i jakieś opcody na widok jak z noktowizorów?
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
wielkie dziękitylko jeszcze w drugim punkcie.. jak sworzyć samochód? znaczy gdzie
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
fajne : D
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Proszę o pomoc.. Odświeżam
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Znowu potrzebuję paru opcodes

1. Jak sprawdzić czy aktor pływa?
2. Jak zrobić aby samochód przyjeżdżał do gracza?(nie chodzi o to że tworzymy auto w konkretnym miejscu i każemy mu podążać do gracza tylko tak jak jest w taxi mod po zadzwonieniu po taxi przyjeżdża i zatrzymuje się obok gracza.)
3.Jak sprawdzić czy mamy kamizelkę kuloodporną?
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
przecież interface editor nie ma niewiadomo jakiego języka : P wpisujesz współrzędne i id koloru : P wielkie mi coś :P a jak chcesz coś konkretniej to z teksturami musisz próbować : P
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
odświeżam
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
edytowanie hudu jest łatwiejszee niż myślicie... pobrać wystarczy "interface editor" zawartość pliku interfaceeditor.ini którego edytujemy:

Kod:
[MAIN]
HealthBar.X=141
HealthBar.Y=340
HealthBar.Color=$FF2C6836

ArmourBar.X=94
ArmourBar.Y=48

BreathBar.X=94
BreathBar.Y=62

Money.X=32
Money.Y=89
Money.Format.Positive=$%08d
Money.Format.Negative=-$%07d
Money.Color=$FF2C6836

Clock.X=32
Clock.Y=22
Clock.Format=%02d:%02d
Clock.BackGround.Color.Alpha=255

Weapon.Icon.X=32
Weapon.Icon.Y=20
Weapon.Ammo.Text.X=47
Weapon.Ammo.Text.Y=43
Weapon.Ammo.Text.Format.OneCartridge=%d
Weapon.Ammo.Text.Format.ManyCartridges=%d-%d

WantedStars.X=29
WantedStars.Y-Fill=114
WantedStars.Y-Empty=114
WantedStars.DistanceBetweenStars=18
WantedStars.Color=$FF106290

CarName.X=32
CarName.Y=104

ZoneName.X=32
ZoneName.Y=104

StatusTexts.X=32
StatusTexts.Y=148

TextBox.SubOffset.Y=150

Fonts.SA.Color=$FFF1CBAC
Fonts.GTA3.Color=$FFE1E1E1
Fonts.MenuBackGround.Color=$FF000000


Radar.Main.X=40
Radar.Main.Y=104
Radar.Main.X-Scale=94
Radar.Main.Y-Scale=76

Radar.RingPlane.X-Scale=94
Radar.RingPlane.X=40
Radar.RingPlane.Y-Scale=76
Radar.RingPlane.Y=104
Radar.RingPlane.Color.Red=255
Radar.RingPlane.Color.Green=255
Radar.RingPlane.Color.Blue=255
Radar.RingPlane.Color.Alpha=255

Radar.Ring.Part1.X=40
Radar.Ring.Part1.Y=104
Radar.Ring.Part1.X-Scale=94
Radar.Ring.Part1.Y-Scale=76
Radar.Ring.Part2.X=40
Radar.Ring.Part2.Y=104
Radar.Ring.Part2.X-Scale=94
Radar.Ring.Part2.Y-Scale=76
Radar.Ring.Part3.X=40
Radar.Ring.Part3.Y=104
Radar.Ring.Part3.X-Scale=76
Radar.Ring.Part3.Y-Scale=94
Radar.Ring.Part4.X=40
Radar.Ring.Part4.Y=104
Radar.Ring.Part4.X-Scale=94
Radar.Ring.Part4.Y-Scale=76
Radar.Ring.Part1.Color.Alpha=255
Radar.Ring.Part2.Color.Alpha=255
Radar.Ring.Part3.Color.Alpha=255
Radar.Ring.Part4.Color.Alpha=255

Radar.ZPosBar.Bar.X=40
Radar.ZPosBar.Bar.Y=104
Radar.ZPosBar.Bar.Color.Red=200
Radar.ZPosBar.Bar.Color.Green=200
Radar.ZPosBar.Bar.Color.Blue=200
Radar.ZPosBar.Bar.Color.Alpha=200
Radar.ZPosBar.BackTexture.X-Scale=20
Radar.ZPosBar.BackTexture.X=40
Radar.ZPosBar.BackTexture.Y-Scale=76
Radar.ZPosBar.BackTexture.Y=104
Radar.ZPosBar.BackTexture.Color.Red=10
Radar.ZPosBar.BackTexture.Color.Green=10


poszczególnych linijek chyba nie trzeba tłumaczyć trochę wyobraźni i można zrobić coś naprawdę cool ;)
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
ok rozumiem dzięki za pomoc
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
no tak wiem ale chcę zrobić nie przezroczyste tylko właśnie żeby hud był na teksturze
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Wyświetlam teksturę na ekranie patrz http://www.gta-mods.pl/artykuly/10/tekstury

ustawiam współrzędne tam gdzie jest hud (prawy górny róg) i tekstura zasłania mi hud czy jest jakis sposób żeby hud był na teksturze a nie tekstura na hudzie?
Created & Powered by MakG