Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Mampa z wodą i niebem
|
Napisano dnia:
2011-08-07 00:00:14
nie lepiej wyjąć tą mapę LC z tego interioru i wstawić do interioru 0? gdzie już jest woda i niebo
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Efekt
|
Napisano dnia:
2011-08-06 21:39:12
ee to szkoda ale dzieki za odp
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Efekt
|
Napisano dnia:
2011-08-04 11:01:29
Witam jest może taki efekt że widzimy na czarno-biało? a i jakieś opcody na widok jak z noktowizorów?
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Znowu opcodes
|
Napisano dnia:
2011-08-03 23:46:15
Wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Znowu opcodes
|
Napisano dnia:
2011-08-03 22:45:11
wielkie dziękitylko jeszcze w drugim punkcie.. jak sworzyć samochód? znaczy gdzie
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Znowu opcodes
|
Napisano dnia:
2011-08-03 22:07:38
Proszę o pomoc.. Odświeżam
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Znowu opcodes
|
Napisano dnia:
2011-08-03 12:53:22
Znowu potrzebuję paru opcodes
1. Jak sprawdzić czy aktor pływa?
2. Jak zrobić aby samochód przyjeżdżał do gracza?(nie chodzi o to że tworzymy auto w konkretnym miejscu i każemy mu podążać do gracza tylko tak jak jest w taxi mod po zadzwonieniu po taxi przyjeżdża i zatrzymuje się obok gracza.)
3.Jak sprawdzić czy mamy kamizelkę kuloodporną?
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
Edytowanie HUD'a
|
Napisano dnia:
2011-08-01 00:47:52
przecież interface editor nie ma niewiadomo jakiego języka : P wpisujesz współrzędne i id koloru : P wielkie mi coś :P a jak chcesz coś konkretniej to z teksturami musisz próbować : P
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
tekstury
|
Napisano dnia:
2011-07-31 18:03:40
ok rozumiem dzięki za pomoc
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
tekstury
|
Napisano dnia:
2011-07-31 12:01:14
no tak wiem ale chcę zrobić nie przezroczyste tylko właśnie żeby hud był na teksturze
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Temat:
tekstury
|
Napisano dnia:
2011-07-31 07:02:49
Wyświetlam teksturę na ekranie patrz http://www.gta-mods.pl/artykuly/10/tekstury
ustawiam współrzędne tam gdzie jest hud (prawy górny róg) i tekstura zasłania mi hud czy jest jakis sposób żeby hud był na teksturze a nie tekstura na hudzie?