Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
szukam animacji aktora odskakującego od wybuchu jeśli takowa istnieje
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
a co jeśli chcę sprawdzić czy gracz w danym miejscu nie jedzie pod prąd? tylko w jednym miejscu nie na całej mapie
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
jak wyjdzie to będzie
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
współrzędne punktu -6.0598 339.7776 to będzie raczej druga ćwiartka tak?

Kod:
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
0174: 1@ = car 0@ Z_angle
:petla
wait 0
if and
1@ > 270
360 > 1@
jf @petla
//dalszy kod


dobrze tak będzie??

Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
za bardzo nie rozumiem można jaśniej?
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
dobrze by było gdyby wyszedł osobno :P
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
ale czy jeśli zrobię pętle

Kod:
1@ = 280

:petla
wait 0
if
0174: 1@ = car $HJ_PLAYER_CAR Z_angle
jf @petla
//dalszy kod


to wtedy musiałbym samochód mieć dokładnie obrócony o 280 stopni co do milimetra ;p
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Jak sprawdzić w jakim kierunku porusza się gracz samochodem?
Chcę sprawdzać czy gracz porusza się np do danego punktu jeśli nie to wyświetlać tekst "zły kierunek" lub "zawróć"
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
jeżeli chodzi o radar to możesz zmienić jego wielkość i położenie a także tego pierścienia wokół radaru jak już sobie zrobisz według uznania to nakładasz teksturę w odpowiednim miejscu z funkcją Alpha i naprawdę ładne efekty można uzyskać
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
minimapa to radar nie HUD i też można edytować w połączeniu z interface editorem

zmienić pozycje i wielkość w interfaceeditorze i potem nałożyć teksturę jaką chcesz na radar
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
okey dzieki
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
po co masz się uczyć jakichś innych języków programowania napisz skrypt cleo najpierw wyłącz hud "enable_hud" a potem wyświetlaj tekstury na ekranie odpowiednio się zmieniające np. obliczasz ile player ma hp wyświetlasz teksturę np strzykawki napełnionej krwią na maxa i stawiasz petle która sprawdza ile gracz ma hp i wraz z stratą hp wyświetlasz tekstury które pokazują mniej hp to samo z innymi bajerami trzeba tylko wyobraźni
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
a czy on nie zniknie wtedy?
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Jak stworzyć nieżyjącego aktora (trupa) w samochodzie i normalnie na ziemi?
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
do otwarcia użyj programu SAAT
Created & Powered by MakG