Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 Następny
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Szukałem czegoś co by włączało podczas misji moją nagraną ścieżkę dźwiękową w postaci .mp3.

Znalazłem takie coś:
Kod:
0B51: $nazwa = play_audio "AUDIOtesttest.mp3" direct_path 0 volume 100.0 position 0.0 loop 0 menu_flag 0 tempo 0.0 speed 100.0 pitch 0.0 synchronize speed 1 volume 1 save 0


Jednakże przy kompilacji program pokazuje, że owy kod 0B51 nie został znaleziony i nie można skompilować do .scm. Sądziłem, że mam przestarzałą bibliotekę opcodów lecz to nie pomogło. W jaki sposób mogę to zrobić bo autorzy modyfikacji do SA "It Never Ends" jakoś wykorzystali własne nagrane dialogi.
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Tak używam zmodyfikowanej mapy.

Cóż sprawdzę to. Z innymi ustawieniami kierunku jazdy wszystko gra.

//edit: Dzięki wielkie za pomoc, użycie tych wpisów w main.scm, które mi podałeś pomogło rozwiązać mój problem. :)
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Mam taki problem ze skryptem i sam nie wiem co jest bo wszystko wydaje się ok. Tak, więc skrypt ma za zadanie stworzyć pojazd razem z kierowcą i nakazać mu jazdę z punktu A do B.

Kod:

:TEST
thread 'TEST'
wait 0
01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0
0017: $SKIP_MISSION_FLAG = 0
0707: start_scene_skip_to @NEXT2
Model.Load(#PATRIOT)
Model.Load(#ARMY)
038B: load_requested_models 

:LOAD_CHECK
wait 10
if
Model.Available(#PATRIOT)
jf @LOAD_CHECK
004D: jump_if_false @NEXT1
00A5: $VCAR = create_car #PATRIOT at -1435.41 -314.63 14.8
0129: $ADRIVE = create_actor_pedtype 8 model 287 in_car $VCAR driverseat
00A9: set_car $VCAR to_normal_driver

:NEXT1
004D: jump_if_false @NEXT2
00AB: put_car $VCAR at -1715.44 -187.06 13.59
0175: set_car $VCAR z_angle_to 270.0
00A7: car $VCAR drive_to -1668.8 -187.06 13.56 
00AD: set_car $VCAR max_speed_to 17.0 
04BA: set_car $VCAR speed_to 17.0 
015F: set_camera_position -1715.44 -187.06 14.5 rotations 0 0 0 
0160: set_camera_point_at -1714.49 -187.00 14.5 mode 2
wait 5000

...

Jest to początek skryptu, dalej jest instrukcja fade, zniszczenie pojazdu i koniec misji, etc.

Problem zaczyna się w sekcji :NEXT1. Samochód zamiast jechać z punktu A do B to po przejechaniu paru metrów skręca w prawo. Sprawdzałem z innymi ustawieniami kierunku jazdy i wszystko ok, tylko to się buguje.

/// Na razie całość na sucho robię by sprawdzić poprawny ruch kamery i pojazdu.
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Nawet nie wiedziałem, że jest jakiś limit nazwy używanej w GTX. Maksymalnie do 7 znaków musi być, a moja jak widać miała więcej. Zmieniłem ją na 'ICLOT' i wszystko wreszcie działa. Jednak dzięki za udzieloną pomoc :)
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Nie znam się na tym zbytnio, ale mam takie coś:
Kod:

0213: $PICKUP_INFO_CLO = create_pickup #INFO type 3 at -1627.12 -129.56 15.13

:INFO_BOXES
wait 0
if
0214: pickup $PICKUP_INFO_CLO picked_up
jf @INFO_BOXES

03E5: text_box 'CLO_INFO'
wait 8000


Ogólnie to nie działa.
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Witam

Szukałem takiego rozwiązania, ale jakoś nie mogłem znaleźć. Do rzeczy. Próbuję zrobić następującą rzecz w main.scm.
Chcę stworzyć pickup info (żółte duże i) i żeby po wejściu na nie pojawiła mi się stosowana wskazówka/informacja w lewym górnym rogu. Pamiętam jak to robiłem w Vice City jeszcze, ale w San Andreas coś i nie wychodzi.

Zdeklarowałem pickup #INFO i dodałem później wpis, że picked_up ale nie działa. Wpisy do gtx też dałem.
Poprzedni 1 2 3 Następny
Created & Powered by MakG