Temat:
Audio opcode
|
Napisano dnia: 2010-11-19 18:44:52
Szukałem czegoś co by włączało podczas misji moją nagraną ścieżkę dźwiękową w postaci .mp3.
Znalazłem takie coś:
Jednakże przy kompilacji program pokazuje, że owy kod 0B51 nie został znaleziony i nie można skompilować do .scm. Sądziłem, że mam przestarzałą bibliotekę opcodów lecz to nie pomogło. W jaki sposób mogę to zrobić bo autorzy modyfikacji do SA "It Never Ends" jakoś wykorzystali własne nagrane dialogi.
Znalazłem takie coś:
Kod:
0B51: $nazwa = play_audio "AUDIOtesttest.mp3" direct_path 0 volume 100.0 position 0.0 loop 0 menu_flag 0 tempo 0.0 speed 100.0 pitch 0.0 synchronize speed 1 volume 1 save 0
Jednakże przy kompilacji program pokazuje, że owy kod 0B51 nie został znaleziony i nie można skompilować do .scm. Sądziłem, że mam przestarzałą bibliotekę opcodów lecz to nie pomogło. W jaki sposób mogę to zrobić bo autorzy modyfikacji do SA "It Never Ends" jakoś wykorzystali własne nagrane dialogi.