Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Edycja postaci - błąd przy exporcie.
|
Napisano dnia:
2011-01-07 20:24:19
To może coś robisz bo nie wiem co w modelu postaci chcesz zmienić. Przy eksporcie skina do gry nic więcej się nie zaznacza, klika się w Bones/Skin Export i już.
Do podglądu zmian możesz użyć Ped Editor'a. Będziesz miał wgląd bez odpalania gry.
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Rośliny w mapie VC
|
Napisano dnia:
2010-12-17 17:18:54
Musisz jeszcze raz nałożyć tą teksturę na dany obiekt. Wgrać obiekt do 3ds Maxa, nałożyć teksture i eksport do dff. Innego sposobu nie ma.
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Wznawianie i zamykanie thread'a
|
Napisano dnia:
2010-12-13 15:33:11
Dzięki wielkie, działa perfekcyjnie :)
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Problem z pętlą
|
Napisano dnia:
2010-12-10 15:41:19
Dzięki wielkie, taki szczegół a może popsuć całą procedurę :)
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Odnośnie funkcji corner
|
Napisano dnia:
2010-12-09 20:53:38
Powinno sobie poradzić, ważne w tym jest żeby cornerA i cornerB były po przekątnej.
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Neony jak w SA
|
Napisano dnia:
2010-12-09 17:29:29
Zgadza się neon to zwykły obiekt. Godziny jego aktywacji ustawiasz z poziomu Map Editora, zmieniasz sobie on/off i to wszystko.
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Odnośnie funkcji corner
|
Napisano dnia:
2010-12-09 17:10:57
Chodziło mi o alternatywę near_point. Zamiast tego możemy wykorzystać corner'a do ustalenia jakiegoś tam rejonu gdzie ma się znaleźć gracz by coś tam zostało wykonane.
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Nie kompiluje misji
|
Napisano dnia:
2010-12-09 15:19:54
Po prostu ten tutorial jest tak napisany, że nie tłumaczy gdzie należy umieścić sam cały skrypt save game. Nie było w nim wytłumaczone, że należy go umieścić za skryptem wszystkich misji, czyli na samym końcu main.scm. Stąd ten problem, że gdy umieściłem go po skończeniu threadu MAIN nie brało podczas kompilacji samej misji.
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Temat:
Odnośnie funkcji aktorów
|
Napisano dnia:
2010-12-07 18:12:51
No niestety ni też to nie chce działać, ale mniejsza z tym.
Jak zrobić by aktor na przykład 1@ atakował dwóch przeciwników na raz 2@ 3@ ? Próbowałem ze zwykłym kill_actor, ale ustawienie tego jeden po drugim prowadzi to tego, że atakuje tylko jednego przeciwnika.