Napisano dnia: 2010-12-10 15:20:09
Próbuje coś sklecić bazując na wpisach z oryginalnego San Andreas, ale jeszcze jakoś nie mogę tych pętli do końca zrozumieć.
Mam taki thread (boxy informacyjne):
Problem wygląda tak. Wchodzę do wody pokazuje mi się informacja (są trzy informacje), po skończeniu pierwszej informacji wychodzę z wody i chcę wziąć jednego z dwóch pickupów. Pokazuje mi się informacja jakaś tam. Po tym wchodzę do wody w celu żeby kolejne dwa boxy mi się wyświetliły, jednakże nic się takiego nie dzieje.
Mam taki thread (boxy informacyjne):
Kod:
:HELP_INFO
thread 'HELP_INFO'
:HELP_MAIN
wait 0
if
3 > $HELP_SWIM_SHOWN
jf @HELP1
if and
$HELP_SWIM_SHOWN == 0
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0965: actor $PLAYER_ACTOR swimming
jf @HELP_INFO2
03E5: show_text_box 'SWIM1'
$HELP_SWIM_SHOWN = 1
wait 5000
:HELP_INFO2
if and
$HELP_SWIM_SHOWN == 1
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0965: actor $PLAYER_ACTOR swimming
jf @HELP_INFO3
03E5: show_text_box 'SWIM2'
$HELP_SWIM_SHOWN = 2
wait 5000
:HELP_INFO3
if and
$HELP_SWIM_SHOWN == 2
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0965: actor $PLAYER_ACTOR swimming
jf @HELP1
03E5: show_text_box 'SWIM3'
$HELP_SWIM_SHOWN = 3
wait 5000
:HELP1
if and
$HELP_PICKUP_1 == 0
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @HELP_PETLA
if or
Pickup.Picked_up($965)
Pickup.Picked_up($966)
jf @HELP_PETLA
03E5: show_text_box 'PIC1'
$HELP_PICKUP_1 = 1
wait 5000
end_thread
:HELP_PETLA
jump @HELP_MAIN
thread 'HELP_INFO'
:HELP_MAIN
wait 0
if
3 > $HELP_SWIM_SHOWN
jf @HELP1
if and
$HELP_SWIM_SHOWN == 0
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0965: actor $PLAYER_ACTOR swimming
jf @HELP_INFO2
03E5: show_text_box 'SWIM1'
$HELP_SWIM_SHOWN = 1
wait 5000
:HELP_INFO2
if and
$HELP_SWIM_SHOWN == 1
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0965: actor $PLAYER_ACTOR swimming
jf @HELP_INFO3
03E5: show_text_box 'SWIM2'
$HELP_SWIM_SHOWN = 2
wait 5000
:HELP_INFO3
if and
$HELP_SWIM_SHOWN == 2
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0965: actor $PLAYER_ACTOR swimming
jf @HELP1
03E5: show_text_box 'SWIM3'
$HELP_SWIM_SHOWN = 3
wait 5000
:HELP1
if and
$HELP_PICKUP_1 == 0
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @HELP_PETLA
if or
Pickup.Picked_up($965)
Pickup.Picked_up($966)
jf @HELP_PETLA
03E5: show_text_box 'PIC1'
$HELP_PICKUP_1 = 1
wait 5000
end_thread
:HELP_PETLA
jump @HELP_MAIN
Problem wygląda tak. Wchodzę do wody pokazuje mi się informacja (są trzy informacje), po skończeniu pierwszej informacji wychodzę z wody i chcę wziąć jednego z dwóch pickupów. Pokazuje mi się informacja jakaś tam. Po tym wchodzę do wody w celu żeby kolejne dwa boxy mi się wyświetliły, jednakże nic się takiego nie dzieje.