Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Dla potomnych.
077D: 9@ = get_car_pitch 1@
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.
Jak pobrać kąt pochylenia pojazdu. Tak bym mógł określić czy pojazd porusza się pod górę lub jedzie w dół?

Pozdrawiam.
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.
Jak pobrać kąt pochylenia pojazdu. Tak bym mógł określić czy pojazd porusza się pod górę lub jedzie w dół?


Pozdrawiam.
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.
Jak pobrać kąt pochylenia pojazdu. Tak bym mógł określić czy pojazd porusza się pod górę lub jedzie w dół?

Pozdrawiam.
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.

Zastanawiam się jakie pliki odpowiadają za pokoje w grze. Obiekty w świecie mogę sobie znaleźć dzięki "map viewer" ale jak znaleźć obiekty znajdujące się w środku pomieszczeń?? I może od razu drugie pytanie. Jakie pliki odpowiadają za refleks materiału-tak jak podłoga w domu CJ pięknie odbija światło.Chodzi mi jak to jest zrobione w grze(bez ENB series).

szukam modelu lustra..
hmm...tak się zastanawiam że efekt lustra jest chyba stworzony nie przez render odbicia obiektu lustro tylko przez kod..zna ktoś kod na efekt lustra taki jak występuje w garderobie lub w studio tatu lub u fryzjera??
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam
Chcę zrobić żeby podczas pościgu gdy czujemy że możemy zginąć poddajemy się podnosząc ręce do góry.

Mam już animacje
Mam opcode na aresztowanie - tylko właśnie...coś nie ,mogę tego podpiąć pod obiekt ani też podpiąc do innego obiektu oraz gdy policjant znajdzie się w określonym radius od actora(bądź dojdzie do kontaktu)

Kod:

0741:   actor $PLAYER_ACTOR busted


pozostałe:
Kod:

0112:   wasted_or_busted // mission only 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
0741:   actor $PLAYER_ACTOR busted 
08DE: lose_stuff_after_busted 0 
08E0: override_restart_if_busted_at -1379.843 2635.74 54.4315 within_radius 1500.0 angle 170.6194 
8112:   not wasted_or_busted // mission only 
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
AD.2)Z tego co pamiętam to tylko dodatek. Ja tą piłkę przerobiłem na piłkę do nogi.Szukałem też piłki do kosza ale niestety nie udało mi się jej zlokalizować.
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Zastanawiam się czy jest już mod który:
1)sprawdza czy gracz przejechał na czerwonym świetle
2)jeśli tak to sprawdza dalej czy w jakimś kwadracie ( bądź widoczności/nie wiem czy tak się da) znajduje się policja i zwiększa o jeden poziom wanted.

Może jakieś wskazówki np: jak odnieść się do sygnalizacji świetnej?

Po długich poszukiwaniach znalazłem dokładnie to o co mi chodziło (międzyczasie zdążyłem zrobić tylko wywoływanie wanted podczas zbliżania się do danego obiektu):

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=download&id=29500

Niezbędne jest CELO 4:
http://cleo.sannybuilder.com/cleo4/
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.

Podziękowania: sabaru83pl

Pozdrawiam:BESTEK
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.
W jaki sposób mam sprawdzić w jakim miejscu utworzy mi się obiekt??
Ze strony dowiedziałem się że:

Kod:
$PHONE = Object.Create(1598, 2499.2405, -1682.202, 13.3649)


Obiekt pojawi się obok domu CJ, ale gdybym chciał go utworzyć koło stadionu albo na lotnisku?? Czy za pomocą GTA Map Viewer to sprawdzę??

Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Sam właśnie teraz robię coś takiego:

http://www.youtube.com/watch?v=uzheSzAZ4fE

Tak jak wyżej zapoznaj się z tutorialem. Trzeba przyczepić obiekt do ACTORA przynajmniej ja tak zrobiłem (cały czas to dopieszczam).

kod na przyczepienie obiektu dostosowany do piłki nożnej:

Kod:

070A: AS_actor $PLAYER_ACTOR attach_to_object $BALL offset 0.0 -0.4 1.2 on_bone 16 30 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 0


Poczytaj jak:
1)załadować model piłki
2)pętla sprawdzająca czy model załadowany
3)stworzyć obiekt $ball
4)przykleić go do ACTORA
5)po animacji usunąć obiekt funkcją DESTROY

(Wszystko w jednym CELO z z odgrywaną animacją)
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Dziękuję za opinie.Tak wiem starałem się zrobić jak najlepiej i właśnie...Zastanawiam się czy jest możliwość nadania kolizji piłka-ulica (tak by nie zapadała się pod ziemię podczas animacji). Pewien efekt uzyskałem:
1)tworząc obiekt "$piłka"
2)0392: make_object $piłka moveable 1

No ale jak teraz by tu zrobić by nie zapadało się??

Może tak:
1)utworzyć obiekt $piłka
2)0392: make_object $piłka moveable 1
3)skorzystać z funkcji na podnoszenie obiektu z tym że po modyfikacji przykleiła by się do nstopy do ACTORA
4)załadować animację (sam ruch) gdyż obiekt już mamy przyklejony

Ma to ręce i nogi czy się mylę...tak głośno myślę ;)

Pozdrawiam:BESTEK
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Mój pierwszy mini-mod a właściwie nowa animacja ;)

Cj bawi się piłką (zastosowany opcode do śledzenia wzrokiem za obiektem)

http://www.youtube.com/watch?v=uzheSzAZ4fE
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Niestety problem wciąż występuje.

Ok...problem co prawda nie rozwiązany ale jakoś "zaradzony"

Dziękuję:G500

pozdrawiam:BESTEK
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.
....siedzę siedzę i już nie wiem. Proszę o sprawdzenie kodu. Co ciekawe jeżeli animację odpalam w domu to działa i potem na podwórku też, lecz jeżeli po wgraniu gry i wyjściu na zewnątrz po raz pierwszy użyjemy animacji zawiesza się.Zauważyłem tez że nie da się ustawić długości animacji dłuższej niż 9000ms(9sek)gdyż także się zawiesza.Wydaje mi się że wina którejś z pętli ale już po długim czasie sam nie wiem.

Kod:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'TRICKS1' 
Model.Load(1598)

:TRICKS1_18
wait 10 
if 
   Model.Available(1598)
else_jump @TRICKS1_18 

:TRICKS1_38
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @TRICKS1_38 

:TRICKS1_58
wait 10 
if and
0AB0:   key_pressed 80 
8449:   not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car 
847A:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike 
84A7:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat 
84C8:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle 
84A9:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_heli 
else_jump @TRICKS1_58


04ED: load_animation "PED" 

:TRICKS1_109
wait 10 
if 
04EE:   animation "PED" loaded 
jf @TRICKS1_58

0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "BALL_CONTROL" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 1 1 0 time 9000 // versionA 
$PHONE = Object.Create(1598, 0.0, 0.0, 0.0)
:TRICKS1_110
wait 10
if 
03CA: object $PHONE exists
else_jump @TRICKS1_109

070A: AS_actor $PLAYER_ACTOR attach_to_object $PHONE offset 0.0 -0.4 1.3 on_bone 16 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 0 

wait 9000
Object.Destroy($PHONE)
jump @TRICKS1_38
0A93: end_custom_thread 



Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG