Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Dla potomnych.
077D: 9@ = get_car_pitch 1@
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Witam.
Jak pobrać kąt pochylenia pojazdu. Tak bym mógł określić czy pojazd porusza się pod górę lub jedzie w dół?
Pozdrawiam.
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Witam.
Jak pobrać kąt pochylenia pojazdu. Tak bym mógł określić czy pojazd porusza się pod górę lub jedzie w dół?
Pozdrawiam.
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Witam.
Jak pobrać kąt pochylenia pojazdu. Tak bym mógł określić czy pojazd porusza się pod górę lub jedzie w dół?
Pozdrawiam.
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Temat:
Pokoje i refleksy - jakie pliki
|
Napisano dnia:
2010-10-26 09:02:12
Witam.
Zastanawiam się jakie pliki odpowiadają za pokoje w grze. Obiekty w świecie mogę sobie znaleźć dzięki "map viewer" ale jak znaleźć obiekty znajdujące się w środku pomieszczeń?? I może od razu drugie pytanie. Jakie pliki odpowiadają za refleks materiału-tak jak podłoga w domu CJ pięknie odbija światło.Chodzi mi jak to jest zrobione w grze(bez ENB series).
szukam modelu lustra..
hmm...tak się zastanawiam że efekt lustra jest chyba stworzony nie przez render odbicia obiektu lustro tylko przez kod..zna ktoś kod na efekt lustra taki jak występuje w garderobie lub w studio tatu lub u fryzjera??
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Temat:
Minigun na stojaku i piłka do siatkówki.
|
Napisano dnia:
2010-10-19 09:24:26
AD.2)Z tego co pamiętam to tylko dodatek. Ja tą piłkę przerobiłem na piłkę do nogi.Szukałem też piłki do kosza ale niestety nie udało mi się jej zlokalizować.
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Temat:
OKREŚLANIE WSPÓŁRZĘDNYCH
|
Napisano dnia:
2010-10-19 00:05:39
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Podziękowania: sabaru83pl
Pozdrawiam:BESTEK
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Temat:
Ball-control
|
Napisano dnia:
2010-10-18 22:20:38
Dziękuję za opinie.Tak wiem starałem się zrobić jak najlepiej i właśnie...Zastanawiam się czy jest możliwość nadania kolizji piłka-ulica (tak by nie zapadała się pod ziemię podczas animacji). Pewien efekt uzyskałem:
1)tworząc obiekt "$piłka"
2)0392: make_object $piłka moveable 1
No ale jak teraz by tu zrobić by nie zapadało się??
Może tak:
1)utworzyć obiekt $piłka
2)0392: make_object $piłka moveable 1
3)skorzystać z funkcji na podnoszenie obiektu z tym że po modyfikacji przykleiła by się do nstopy do ACTORA
4)załadować animację (sam ruch) gdyż obiekt już mamy przyklejony
Ma to ręce i nogi czy się mylę...tak głośno myślę ;)
Pozdrawiam:BESTEK
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Temat:
Prośba o spr kodu CELO
|
Napisano dnia:
2010-10-18 11:50:54
Niestety problem wciąż występuje.
Ok...problem co prawda nie rozwiązany ale jakoś "zaradzony"
Dziękuję:G500
pozdrawiam:BESTEK