Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.

Zastanawiam się jakie pliki odpowiadają za pokoje w grze. Obiekty w świecie mogę sobie znaleźć dzięki "map viewer" ale jak znaleźć obiekty znajdujące się w środku pomieszczeń?? I może od razu drugie pytanie. Jakie pliki odpowiadają za refleks materiału-tak jak podłoga w domu CJ pięknie odbija światło.Chodzi mi jak to jest zrobione w grze(bez ENB series).

szukam modelu lustra..
hmm...tak się zastanawiam że efekt lustra jest chyba stworzony nie przez render odbicia obiektu lustro tylko przez kod..zna ktoś kod na efekt lustra taki jak występuje w garderobie lub w studio tatu lub u fryzjera??
Postów: 534 Dołączył: 2009-03-08
#
Co do lustra wydaje mi się że jest to obraz gry tyle że , ze s przodu postaci .To tak samo jak byś wcisnął scrolla.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
lustra są robione w modelu nie w jakimś osobnym pliku czy kodzie (jedynie może być coś o tym w efecs czy coś takiego, czyli ten plik z efektami w grze itp.)

co do pomieszczeń, mylisz się, Map Viewer może podglądać wnętrza, najlepiej przełącz sobie na pokazywanie pozycji (nie pamiętam już którym) wejdź na wysokość 1000 kliknij "I" i jeśli nic nie widać przytrzymaj + i obracaj kamera aż coś zobaczysz

a jak nie chcesz się aż tak bawić to ściągnij po prostu map edytor, tam możesz zobaczyć wszystko
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Lustra są specjalnymi cullzones, tak samo jak TV na arenie wyścigowej i odbicia na podłogach niektórych interiorów. Poszperaj w pliku cull.ipl.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG