Udało się po wielu próbach...w linijce
Kod:
0605: actor $player perform_animation_sequence "SKACZ" from_file "TEST" 4.0 loop 1 1 1 0 time -1
zamieniłem na
Kod:
0605: actor $PLAYER_ACTOR...
a plik animacji zamieściłem w pliku ped.ifp. Dzięki aplikacji "GTA Animation Menager" by Ryosuke można otworzyć archiwum .ifp nastepnie dokonać duplikatu jakiejś animacji a następnie zrobic rename. W następnym kroku otwieramy 3ds Max z wgranymi już skryptami GTA Kam's i przy użyciu narzędzia "IFP IO" dokonujemu raplace zduplikowanej wcześniej animacji(tej której zmieniliśmy nazwę) na naszą. Efekt końcowy to :wzbogacenie pliku PED.ifp o odatkowa animację z naszą nazwą.
Teraz wystarczy do folderu CELO w GTA wrzucić skrypt i gotowe.
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
thread 'TRICKS1'
:TRICKS1_13
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @TRICKS1_13
:TRICKS1_33
wait 10
if and
0AB0: key_pressed 80
8449: not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
847A: not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike
84A7: not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat
84C8: not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle
84A9: not actor $PLAYER_ACTOR driving_heli
jf @TRICKS1_33
04ED: load_animation "PED"
:TRICKS1_86
wait 10
if
04EE: animation "PED" loaded
jf @TRICKS1_86
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "BALL_CONTROL" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 1 1 0 time -1 // versionA
wait 1000
jump @TRICKS1_33
0A93: end_custom_thread
Jak znajde trochę wolnego czasu przygotuję szczegółowy tutorial. Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam:BESTEK