Napisano dnia: 2010-10-18 00:37:43
Witam.
....siedzę siedzę i już nie wiem. Proszę o sprawdzenie kodu. Co ciekawe jeżeli animację odpalam w domu to działa i potem na podwórku też, lecz jeżeli po wgraniu gry i wyjściu na zewnątrz po raz pierwszy użyjemy animacji zawiesza się.Zauważyłem tez że nie da się ustawić długości animacji dłuższej niż 9000ms(9sek)gdyż także się zawiesza.Wydaje mi się że wina którejś z pętli ale już po długim czasie sam nie wiem.
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
thread 'TRICKS1'
Model.Load(1598)
:TRICKS1_18
wait 10
if
Model.Available(1598)
else_jump @TRICKS1_18
:TRICKS1_38
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @TRICKS1_38
:TRICKS1_58
wait 10
if and
0AB0: key_pressed 80
8449: not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
847A: not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike
84A7: not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat
84C8: not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle
84A9: not actor $PLAYER_ACTOR driving_heli
else_jump @TRICKS1_58
04ED: load_animation "PED"
:TRICKS1_109
wait 10
if
04EE: animation "PED" loaded
jf @TRICKS1_58
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "BALL_CONTROL" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 1 1 0 time 9000 // versionA
$PHONE = Object.Create(1598, 0.0, 0.0, 0.0)
:TRICKS1_110
wait 10
if
03CA: object $PHONE exists
else_jump @TRICKS1_109
070A: AS_actor $PLAYER_ACTOR attach_to_object $PHONE offset 0.0 -0.4 1.3 on_bone 16 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 0
wait 9000
Object.Destroy($PHONE)
jump @TRICKS1_38
0A93: end_custom_thread
....siedzę siedzę i już nie wiem. Proszę o sprawdzenie kodu. Co ciekawe jeżeli animację odpalam w domu to działa i potem na podwórku też, lecz jeżeli po wgraniu gry i wyjściu na zewnątrz po raz pierwszy użyjemy animacji zawiesza się.Zauważyłem tez że nie da się ustawić długości animacji dłuższej niż 9000ms(9sek)gdyż także się zawiesza.Wydaje mi się że wina którejś z pętli ale już po długim czasie sam nie wiem.
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
thread 'TRICKS1'
Model.Load(1598)
:TRICKS1_18
wait 10
if
Model.Available(1598)
else_jump @TRICKS1_18
:TRICKS1_38
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @TRICKS1_38
:TRICKS1_58
wait 10
if and
0AB0: key_pressed 80
8449: not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
847A: not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike
84A7: not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat
84C8: not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle
84A9: not actor $PLAYER_ACTOR driving_heli
else_jump @TRICKS1_58
04ED: load_animation "PED"
:TRICKS1_109
wait 10
if
04EE: animation "PED" loaded
jf @TRICKS1_58
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "BALL_CONTROL" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 1 1 0 time 9000 // versionA
$PHONE = Object.Create(1598, 0.0, 0.0, 0.0)
:TRICKS1_110
wait 10
if
03CA: object $PHONE exists
else_jump @TRICKS1_109
070A: AS_actor $PLAYER_ACTOR attach_to_object $PHONE offset 0.0 -0.4 1.3 on_bone 16 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 0
wait 9000
Object.Destroy($PHONE)
jump @TRICKS1_38
0A93: end_custom_thread