Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Witam.
....siedzę siedzę i już nie wiem. Proszę o sprawdzenie kodu. Co ciekawe jeżeli animację odpalam w domu to działa i potem na podwórku też, lecz jeżeli po wgraniu gry i wyjściu na zewnątrz po raz pierwszy użyjemy animacji zawiesza się.Zauważyłem tez że nie da się ustawić długości animacji dłuższej niż 9000ms(9sek)gdyż także się zawiesza.Wydaje mi się że wina którejś z pętli ale już po długim czasie sam nie wiem.

Kod:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'TRICKS1' 
Model.Load(1598)

:TRICKS1_18
wait 10 
if 
   Model.Available(1598)
else_jump @TRICKS1_18 

:TRICKS1_38
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @TRICKS1_38 

:TRICKS1_58
wait 10 
if and
0AB0:   key_pressed 80 
8449:   not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car 
847A:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike 
84A7:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat 
84C8:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle 
84A9:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_heli 
else_jump @TRICKS1_58


04ED: load_animation "PED" 

:TRICKS1_109
wait 10 
if 
04EE:   animation "PED" loaded 
jf @TRICKS1_58

0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "BALL_CONTROL" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 1 1 0 time 9000 // versionA 
$PHONE = Object.Create(1598, 0.0, 0.0, 0.0)
:TRICKS1_110
wait 10
if 
03CA: object $PHONE exists
else_jump @TRICKS1_109

070A: AS_actor $PLAYER_ACTOR attach_to_object $PHONE offset 0.0 -0.4 1.3 on_bone 16 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 0 

wait 9000
Object.Destroy($PHONE)
jump @TRICKS1_38
0A93: end_custom_thread 



Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
Spróbuj:
Kod:

0000: NOP 
thread 'TRICKS1' 
Model.Load(1598)
038B: load_requested_models 

___________________
Postów: 20 Dołączył: 2010-03-14
#
Niestety problem wciąż występuje.

Ok...problem co prawda nie rozwiązany ale jakoś "zaradzony"

Dziękuję:G500

pozdrawiam:BESTEK
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
A chciałbym cię poprawić, to nie jest kod CELO tylko CLEO ;]

___________________
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG