Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 Następny
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Tutaj jest poradnik:

Kod:
http://www.gta-mods.pl/artykuly/8/save-game
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Jakim opcodem można sprawdzić, czy cutscenka jest grana?
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
No też prawda dzięki jeszcze raz
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Haha działa jak usunąłem # wielkie dzięki fajna sprawa te ścieżki
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Nie dzialaja mi sciezki rrr na nowej mapie gdy tylko wczytywana jest sciezka ktora wczesniej nagralem i wstawilem gdzie trzeba to gra sie crashuje nie wiem co moze byc przyczyna. Dodam ze na standardowej mapie nie mam z tym problemow. Prosze o pomoc bardziej rozeznanych w tym temacie.
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Dzięki..a jak mam zrobić zeby np jeden wyraz byl zolty? bo "~y~" ciagnie ze soba wszystko co jest za tym znakiem
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Może banalne pytanie, ale jak ustawić kolor części napisu jak to jest w niemal każdej misji w GTA SA? NP. żółty tutaj
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=bqAuN6j1I5w
"spróbuj wylądować na DACHU POSIADŁOŚCI..."
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Znalazłem odpowiedź. Może się komuś przyda...


Jeśli wyskakuje ten błąd należy ściągnąć swiftshader i skopiować do katalogu z programem. Pozdrawiam
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Wszystko pozamykane nie wiem co może być przyczyną
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Mam ten sam problem a net framework nie pomaga. Proszę o pomoc.
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
wielkie dzięki ; )
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Nie chcę zakładać kolejnego tematu. W jaki sposób można sprawdzić z jakim aktorem mamy do czynienia?

np

if
$Actor model to 1

coś w tym stylu xD

mam nadzieje że zakumacie :P
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Zastanawiam się właśnie ale raczej tak.
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Wielkie dzięki za wskazówki będę próbował
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
tylko te paski nie mają jednolitego koloru więc zmniejszanie szerokości tekstury kiepsko by wyglądało : P
Poprzedni 1 2 3 4 5 Następny
Created & Powered by MakG