Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
oczywiście ten mod bedzie w cleo nie? więc zanim zaczniesz sprawdzać ile gracz ma hp to ustaw mu przykładowo 100

Kod:
0223: set_actor $PLAYER_ACTOR health_to 100


i rób tak jak z samochodami robisz :P

Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
aby sprawdzić czy gracz ma od 10 do 20 hp można zrobić coś w tym stylu:

Kod:
0223: set_actor 1@ health_to 100
0226: $hp = actor 1@ health

:petla
wait 0
if
1@ =< 20
jf @petla
jump @petla2

:petla2
wait 0
if
1@ >= 10
jf @petla

//dalszy kod 


nie wiem czy dokładnie tak ale coś w tym stylu : P

Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
dodaje też nowy odtwarzacz i aparat(zdjęcia zapisują się w gta sa user files/gallery)

Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
aby zrobić jeden motyw trzeba zrobić drugie tyle tekstur ale to w swoim czasie :P
jak narazie nakładam hud na telefon... dodam także że odtwarzacz widoczny w filmiku wykorzystuje pliki mp3 z poszczególnych folderów w CLEO więc wystarczy skopiować swoje utwory do każdego z nich :P
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Kod:
:petla
wait 0
if
0ADC: test_cheat "INFERNUS"
then
// kod do wykonania po wpisaniu na klawiaturze "INFERNUS"
  end


masz w zakładce cleo new cheats :P


Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Żeby dać graczowi czapkę spróbuj tego:

Kod:
$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)

Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
CrisPK może spróbujesz swoich sił ; )
MakG jakby co to napiszę

co do moda to animacja będzie. będę go tworzył od początku będzie dużo tekstur więc będzie też nie mało zajmował planuje nanieść na niego hud tam jak się zaczyna zanim pojawia się strzałka na tym czarnym ekranie chcę zrobić baterię znaczy że będzie działał przez jakiś czas po czym nie będzie się wyświetlał trzeba zapisać grę(naładować baterię)[1 problem] życie i pancerz (tutaj pojawia się 2 problem) i ten najgorszy problem to kasa gdyby dało się hud nałożyć na teksturę to byłoby z bani : P Proszę o pomoc odnośnie rych problemów ;p

//edit

znalazłem sposób
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Właśnie zacząłem pracować nad modem cleo mianowicie nad telefonem ( coś w stylu GTA IV) narazie mam gotowy odtwarzacz muzyki no i prawie całe dzwonienie po pogotowie. Załączam filmik Narazie tyle ale zawsze coś :P Dźwięki zostały użyte na potrzeby filmiku zawsze można je zmienić. Chcę poznać wasze zdanie na temat tej modyfikacji
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
o jaa taki głupi błąd jak mogłem go nie zauważyć ;p dzieki do zamkniecia
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Witam stworzyłem menu :

Kod:
08D4: $PANEL = create_panel_with_title 'WITAJ' position 29.0 145.0 width 50.0 columns 6 interactive 1 background 1 alignment 1  // WITAJ
08DB: set_panel $PANEL column 0 header 'MTOR02C' data '1' '2' '3' '4' '5' '6' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'  // Wybierz postac // Kobieta // Babcia // Mezczyzna // Harleyman // Karateka // Kloszard

:MISJA_583
wait 0 
if 
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 13 
else_jump @MISJA_633 
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 13 
08DA: remove_panel $PANEL 
03E6: remove_text_box 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @MISJA_633 

:MISJA_633
if 
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 16 
else_jump @MISJA_583 
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 13 
08D7: $WYBRANE = panel $PANEL active_row 
08DA: remove_panel $PANEL 
03E6: remove_text_box 
0871: init_jump_table $WYBRANE total_jumps 6 1 -1 jumps 0 @MISJA_736 1 @MISJA_756 2 @MISJA_776 3 @MISJA_794 4 @MISJA_814 5 @MISJA_853 6 0 

:MISJA_736
09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #MECGRL3 
jump @petla  

:MISJA_756
09C7: change_player $PLAYER_ACTOR model_to #SWFOST 
jump @petla 

:MISJA_776
09C7: change_player $PLAYER_ACTOR model_to #HMOST 
jump @petla 

:MISJA_794
09C7: change_player $PLAYER_ACTOR model_to #BIKERA 
jump @petla  

:MISJA_814
09C7: change_player $PLAYER_ACTOR model_to #WMYKARA 
jump @petla

:MISJA_853
09C7: change_player $PLAYER_ACTOR model_to #SWMOTR4 
jump @petla


włącza się gra jednak działa tylko pierwsza opcja gdy wybiorę inną gra się zawiesza, dodam że wszystkie modele załadowałem proszę o pomoc
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
ale jednak gdy w kodzie misji ustawię pickupsave i opcod
Kod:
03D8: show_save_screen
to pokazuje mi się menu zapisu i gdy zapisuje grę (crash) co na nie wyczyszczonej mapie działa bez problemów.
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Witam proszę o pomoc po wyczyszczeniu mapy map cleanerem ładowanie skryptu save nie działa(crash gry) gdy tylko usunę te linijki, które ładują skrypt to gra normalnie się włącza

Kod:
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION 
0884: 'SAVE' = init_external_script_named_handle 0 (SAVE)  
08A9: load_external_script 0 (SAVE) 

:MAIN_240
wait 10 
if 
08AB:   external_script 0 (SAVE) loaded 
else_jump @MAIN_240 
0913: run_external_script 0 (SAVE)


jednak przed wyczyszczeniem mapy cały kod z wyzej wymienionymi codami działał bez zarzutu proszę o pomoc
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Wielki dzięki już działa :D
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Dlaczego podając w skrypcie współrzędne położenia gracza w budynku po skompilowaniu gracz spada z góry na ziemię? Co należy zrobić by po skompilowaniu gracz był w budynku?
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Kusior rozumiem o co chodzi tylko nie wiem jaki opcod w main mam wkleić bo to coś na podstawie skryptu save nie? czy mógłbyś mi podać ten opcod który muszę wkleić do main? czy to coś takiego:
Kod:
0180: set_on_mission_flag_to $MISJAWYKONANA
? Z góry dzięki
Created & Powered by MakG