Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
o tym nie pomyślałem wtedy wziąłbym teksturę np max hp i wraz ze spadkiem hp zmniejszać jej szerokość tak?
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
tak to prawda paski mają ustawioną wartość 100 i zmieniają się co 10 gdyby zrobić co 5 na pewno o wiele płynniej by się zmieniały ale również oznacza to dwa razy więcej tekstur jak na razie nie jest to wersja trzecia tego telefonu, w finalnej wersji postaram się to zrobić. tekstury pasków: Game_On
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Odświeżam temat : P Po długiej nieobecności prace nad modem zostały wznowione : D

Oto co można zobaczyć w wersji v1.3 Telefonu CLEO

-Nowy HUD (niedokończony)
-Nowa animacja chowania się i wyciągania telefonu (tekstura)
-GPS radar
-Aparat
-Odtwarzacz MP3
// Jak na razie to tyle ale prace trwają, filmik przedstawiający HUD nowej wersji Telefonu : P

Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
też szukałem :P dzięki
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
CrisPK gdzie tu widzisz dużo roboty? praktycznie wszystko już jest zrobione to nie jest aż tak skomplikowane : P
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Kod:
jeśli chcesz wyświetlac ile player ma kasy to musisz dodać :

0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA7"   text "$0000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA6"   text "$000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA5"   text "$00000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA4"   text "$0000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA3"   text "$000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA2"   text "$00~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA1"   text "$0~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA0"   text "$~1~"


i sprawdzać ile gracz ma kasy
Kod:
010B: KASA = player 0 money
if and
    0029:   KASA >= 0
    002B:   9 >=  KASA
then
    045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT " KASA7" number  KASA 
end
if and
    0029:    KASA >= 9
    002B:   99 >=  KASA
    045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT "KASA6" number KASA


o ile wiem te opcody kompiluja sie tylko w cleo4 :P

w kazdym badz razie cos w tym stylu
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
do piotrburza kto powiedział, że to jest Twój pomysł? skoro masz jakiś pomysł to go realizuj. Ja grałem w GTA IV i pomyślałem że taki telefon przydałby się w gta sa bo widziałem mody tylko tego typu co SILENT zrobił. Ale działania na teksturach nie było jeszcze więc postanowiłem coś takiego zrobić : P możemy pogadać na gg ale o czym? ; )
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
mod będzie dostępny w pełnej wersji GTA SILESIA >>KLIK<<
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
to wyjmij z gta3.img model gracza i go wczytaj w 3ds no a potem wczytaj plik z animacjami : P
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
nie mam 3ds maxa obecnie więc ci nie wytłumaczę ale musisz mieć zainstalowane kam's script wczytać model gracza tj. player.dff bodajże i otworzyć ped.ifp no i edytować :P
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
zależy kiedy chcesz aby animacja była wyświetlana : P bo tak najlepiej jest jak wciskasz klawisz sterowania : P
nie wiem jak chcesz inaczej
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Napisałem ci taki kod:

Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'ANIM' 

:ANIM_11
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ANIM_11 
if 
0AB0:   key_pressed 87 
else_jump @ANIM_11 
04ED: load_animation "PED" 

:ANIM_53
wait 0 
if 
04EE:   animation "PED" loaded 
else_jump @ANIM_53 
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 1.0 loopA 1 lockX 1 lockY 1 lockF 1 time -2 // versionB 
wait 1000 

:ANIM_117
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ANIM_117 
if and
8AB0:   not key_pressed 87 
80E1:   not player 0 pressed_key 15 
else_jump @ANIM_165 
jump @ANIM_117 

:ANIM_165
0792: disembark_instantly_actor $PLAYER_ACTOR 
04EF: release_animation "PED" 
wait 1000 
jump @ANIM_11 


zmień tylko animacje :P

Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 345.5621 306.2212 998.4484 mode 4 30000 ms
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
coś w tym sylu
Kod:

0226: $hp = actor 1@ health

:sprawdz
wait 0
if
1@ = 60
jf @sprawdz
//wyświetlasz tekst
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
polecam enb series configurator wyświetla ci się obrazek z gta i włączasz poszczególne funkcje a na obrazku widać co się zmienia można sobie dostosować enb według uznania
Created & Powered by MakG