Temat:
Telefon NEW! |
Napisano dnia: 2011-11-23 19:50:49
tak to prawda paski mają ustawioną wartość 100 i zmieniają się co 10 gdyby zrobić co 5 na pewno o wiele płynniej by się zmieniały ale również oznacza to dwa razy więcej tekstur jak na razie nie jest to wersja trzecia tego telefonu, w finalnej wersji postaram się to zrobić. tekstury pasków: Game_On
Temat:
Telefon NEW! |
Napisano dnia: 2011-11-23 10:20:28
Odświeżam temat : P Po długiej nieobecności prace nad modem zostały wznowione : D
Oto co można zobaczyć w wersji v1.3 Telefonu CLEO
-Nowy HUD (niedokończony)
-Nowa animacja chowania się i wyciągania telefonu (tekstura)
-GPS radar
-Aparat
-Odtwarzacz MP3
// Jak na razie to tyle ale prace trwają, filmik przedstawiający HUD nowej wersji Telefonu : P
jeśli chcesz wyświetlac ile player ma kasy to musisz dodać :
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA7" text "$0000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA6" text "$000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA5" text "$00000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA4" text "$0000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA3" text "$000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA2" text "$00~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA1" text "$0~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA0" text "$~1~"
i sprawdzać ile gracz ma kasy
Kod:
010B: KASA = player 0 money
if and
0029: KASA >= 0
002B: 9 >= KASA
then
045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT " KASA7" number KASA
end
if and
0029: KASA >= 9
002B: 99 >= KASA
045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT "KASA6" number KASA
o ile wiem te opcody kompiluja sie tylko w cleo4 :P
Temat:
Telefon NEW! |
Napisano dnia: 2011-08-16 21:56:03
do piotrburza kto powiedział, że to jest Twój pomysł? skoro masz jakiś pomysł to go realizuj. Ja grałem w GTA IV i pomyślałem że taki telefon przydałby się w gta sa bo widziałem mody tylko tego typu co SILENT zrobił. Ale działania na teksturach nie było jeszcze więc postanowiłem coś takiego zrobić : P możemy pogadać na gg ale o czym? ; )
nie mam 3ds maxa obecnie więc ci nie wytłumaczę ale musisz mieć zainstalowane kam's script wczytać model gracza tj. player.dff bodajże i otworzyć ped.ifp no i edytować :P
:ANIM_117
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ANIM_117
if and
8AB0: not key_pressed 87
80E1: not player 0 pressed_key 15
else_jump @ANIM_165
jump @ANIM_117
Temat:
ENB No key |
Napisano dnia: 2011-08-09 23:02:47
polecam enb series configurator wyświetla ci się obrazek z gta i włączasz poszczególne funkcje a na obrazku widać co się zmienia można sobie dostosować enb według uznania