Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 Następny
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Racja, nie zauważyłem jeszcze dwóch przecinków, skompilowało się dobrze, teraz ją przetestuję.
Hmm, mówisz że skacze od razu do misji zaliczonej, to dlatego że na razie chciałem testować te funkcje, które się znajdują w misji, potem jak zadziała dobrze będę ją uzupełniał dalej.

Hmm starter już działa ale crash mam po wejściu w marker
STARTER.cs
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
while  
true 
  wait  

  
:NONAME_1
wait 
0
$MARKER = Marker.CreateIconAndSphere(58, 2157.3542, -1613.5286, 14.227)

 if
     
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 near_point 2157.3542 -1613.5286 14.227 radius 4.0 4.0 on_foot 
  then
    
0164: disable_marker $MARKER
     0A94: start_custom_mission "missionsMISJA1"
    wait  
10000
    break 
jf 
@NONAME_1
end
end


MISJA1.cm
Kod:
{$CLEO .cm}
:Mission
0050:  gosub  @Mission_Start
if 
  
0112:  wasted_or_busted  // mission only  

then
  
0050:  gosub  @Misja_Nieudana
end
0050:  gosub  @Mission_Cleanup 
end_thread


:Mission_Start
wait 
0 
thread  
'MISJA1'
$ONMISSION = 1
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
// kod całej misji 

:PETLA                        
wait 
0
00A1: put_actor $PLAYER_CHAR at 2158.1287 -1611.4713 14.3511
0173: set_actor $PLAYER_CHAR Z_angle_to 341.6792 
jf   
@PETLA
:PETLA1
wait 
0
02A3: enable_widescreen 1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
015F: set_camera_position 2158.3647 -1620.4388 17.2313 rotation 0.0 0.0 0.0
05BC: AS_actor $PLAYER_ACTOR FIGHTC_3 1 
return



:Mission_Cleanup
wait 

00D8: mission_cleanup 
$ONMISSION = 0 
return

:Misja_Nieudana
wait 
0
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
mission_cleanup 
end_thread
return

:Misja_Zaliczona
wait 
0
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 5000 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 50
0394: play_music 2 
mission_cleanup 
end_thread 
return


Dobra, to teraz tak, wchodze w starter i od razu pojawia się misja zaliczona, cały czas daje mi 5000 tysiaków i cały czas pętla się powtarza, dlaczego tak się dzieje?
Kod:
{$CLEO .cm}
:Mission
0050:  gosub  @Mission_Start
if 
  
0112:  wasted_or_busted  // mission only  

then
  
0050:  gosub  @Misja_Nieudana
end
0050:  gosub  @Mission_Cleanup 
end_thread


:Mission_Start
wait 
0 
thread  
'MISJA1'
$ONMISSION = 1
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
// kod całej misji 

:PETLA                        
wait 

02A3: enable_widescreen 1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
015F: set_camera_position 2158.3647 -1620.4388 17.2313 rotation 0.0 0.0 0.0
05BC: AS_actor $PLAYER_ACTOR FIGHTC_3 1 

JUMP 
@Misja_Zaliczona



:Mission_Cleanup
wait 

00D8: mission_cleanup 
$ONMISSION = 0 
return

:Misja_Nieudana
wait 
0
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
mission_cleanup 
end_thread
return

:Misja_Zaliczona
wait 
0
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 5000 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 50
0394: play_music 2
$ONMISSION = 0 
mission_cleanup 
end_thread 

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Teraz dalej pisze oczekiwanie 4 parametrow
Kod:
{$CLEO .cm}
:Mission
0050:  gosub  @Misja_Zaliczona  
if 
  
0112:  wasted_or_busted  // mission only  

then
  
0050:  gosub  @Misja_Nieudana
end
0050:  gosub  @Mission_Cleanup 
end_thread


:Mission_Start 
thread  
'MISJA1'
$ONMISSION = 1
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
038B: load_requested_models
// kod całej misji 

:PETLA                        
wait 
0
00A1: put_actor $PLAYER_CHAR at 2158.1287, -1611.4713, 14.3511
0173: set_actor $PLAYER_CHAR Z_angle_to 341.6792 
jf   
@PETLA
:PETLA1
wait 
0
02A3: enable_widescreen 1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
015F: set_camera_position 2158.3647 -1620.4388 17.2313 rotation 0.0 0.0 0.0
05BC: AS_actor $PLAYER_ACTOR FIGHTC_3 1 
return



:Mission_Cleanup
wait 

00D8: mission_cleanup 
$ONMISSION = 0 
return

:Misja_Nieudana
wait 
0
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
mission_cleanup 
end_thread
return

:Misja_Zaliczona
wait 
0
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 5000 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 5000
0394: play_music 2 
mission_cleanup 
end_thread 
return

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Tworzę misję no i cały czas mam oczekiwanie 4 lub 6 parametrów, gdy dodaję przecinki w put actor to jest 4 a reszta to nie wiem gdzie problemy, endy porobić czy co?

Kod:
{$CLEO .cm}:Mission
0050:  gosub  @Misja_Zaliczona  
if 
  
0112:  wasted_or_busted  // mission only  

then
  
0050:  gosub  @Misja_Nieudana
end
0050:  gosub  @Mission_Cleanup 
end_thread


:Mission_Start 
thread  
'MISSION'
$ONMISSION = 1
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
038B: load_requested_models
// kod całej misji 

:PETLA                      
wait 
10
00A1: put_actor $PLAYER_CHAR at 2158.1287, -1611.4713, 14.3511
0173: set_actor $PLAYER_CHAR Z_angle_to 341.6792
jf 
@PETLA
:PETLA1
wait 
0
02A3: enable_widescreen 1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
015F: set_camera_position 2158.3647 -1620.4388 17.2313
05BC: AS_actor $PLAYER_ACTOR FIGHTC_3 1 
return
jump @Misja_Zaliczona
                                   



:Mission_Cleanup
wait 

00D8: mission_cleanup 
$ONMISSION = 0 
return

:Misja_Nieudana
wait 
0
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
mission_cleanup 
end_thread
return

:Misja_Zaliczona
wait 
0
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 5000 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 5000
0394: play_music
mission_cleanup 
end_thread 
return

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Okej, no to tak, zrobiłem bez polskich znaków, skróciłem nazwę z MOTODRIVER1 na MOTO1 i tekst się tylko pojawia jeżeli umieszczę w jednym miejscu ale nie chcę tam, chcę aby od razu po pojawieniu się motoru tekst się pojawił na te 5 sekund.

Tekst się pojawia gdy wsiądę na motor ;/
Kod:
{$CLEO .cs}0000: NOP

0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
07C0: load_path 900//ladue plik rrr

038B: load_requested_models

:petla
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat






:petla1 
wait  
0 
if 
     
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf  
@petla1

//petla sprawdza najpierw czy postac jest w poblizu pojazdu, jezeli tak  to

//pozwala wcisnac przyciski wsiadania

:petla2 
wait  
0 
if  
and
    03E5: show_text_box 'MOTO1'
    0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 1 on_foot
    0AB0:  key_pressed 0x20 //Spacja

    0AB0:  key_pressed 0x47 //G 

jf  
@petla2
//postac wsiada do pojazdu

05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms

//petla sprawdza czy postac siedzi w pojezdzie

//jezeli tak  to  zostanie uruchomiony plik rrr i motor zaczyna jechac

:petla3 
wait  
0 
if  
or
00DB:   actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@ 
87C1:    not  path 900 available 
jf  
@petla3
05EB: assign_car 0@ to_looped_path 900
0A93: end_custom_thread


Jak zrobić żeby się pojawił na 5 sekund po pojawieniu się motoru?


Ooo zrobiłem ale funkcja cały czas się powtarza i nie skacze chyba do następnej, co zrobić żeby tylko na te 5 sekund się poprawnie pojawiło?
Kod:
{$CLEO .cs}0000: NOP

0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
07C0: load_path 900//ladue plik rrr

038B: load_requested_models

:petla
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat

:petla50
wait  
100 
if  
and
    03E5: show_text_box 'MOTO1'
jf 
@petla50


:petla1 
wait  
0 
if 
     
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf  
@petla1

//petla sprawdza najpierw czy postac jest w poblizu pojazdu, jezeli tak  to

//pozwala wcisnac przyciski wsiadania

:petla2 
wait  
0 
if  
and
    03E5: show_text_box 'MOTO1'
    0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 1 on_foot
    0AB0:  key_pressed 0x20 //Spacja

    0AB0:  key_pressed 0x47 //G 

jf  
@petla2
//postac wsiada do pojazdu

05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms

//petla sprawdza czy postac siedzi w pojezdzie

//jezeli tak  to  zostanie uruchomiony plik rrr i motor zaczyna jechac

:petla3 
wait  
0 
if  
or
00DB:   actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@ 
87C1:    not  path 900 available 
jf  
@petla3
05EB: assign_car 0@ to_looped_path 900
0A93: end_custom_thread


Jeżeli dałem tak to tekst był normalnie przez 5 sekund, potem zniknął i słyszałem jakiś dźwięk się powtarzający jakby 1/16 bardzo szybko, czyli dalej coś koliduje.
Kod:
:petla50
wait  
100 
if
    
03E5: show_text_box 'MOTO1'
    wait 
5000


:petla1 


Ok, poradziłem sobie, błąd był w tym, że ten sam kod tekstu znajdował się jeszcze w następnej pętli, usunięcie go pomogło.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Chodzi mi o to
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER'

To jest okno w górnym lewym rogu, mam plugin gxthook, tekst się pojawia ale jak mówię na parę milisekund że ledwo co idzie go zauważyć.

Gdy zrobiłem takie coś
Kod:
:petla
wait 
3000
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a

054C: use_GXT_table '
MOTODRIVER'
00BC: show_text_highpriority GXT '
MOTODRIVER' time 9000 flag 1


:petla99
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat



To i tak pojawia się na chwilę to górne a to GXT co mi podałeś w ogóle się nie pojawia.
Może za szybko przechodzi do następnej pętli?

MOTODRIVER.fxt wygląda tak
# Created with FXT-Editor 0.1 by WordsBG
# Seemann rocks for creating Sanny Builder and CLEO

MOTODRIVER Motocykl stoi koło domu, SPACJA+G aby wsiąść i pojechać

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Koleś jesteś mistrzem dzięki wielkie ;D, działa bez zarzutów.
To teraz powoli będę szedł w strone pisania misji ^^, sporo już wcześniej się dowiedziałem, czy mógłbyś o ile wiesz jak odpalić plik dźwiękowy podczas rozmowy NPC za pomocą CLEO?
Czy w ogóle da się.

I dlaczego nie wyswietla sie tekst
03E5: show_text_box 'MOTODRIVER' // MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a

Mam do cleo_text wrzucone motodriver.fxt z linijka
MOTODRIVER "MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a"


oo coś znalazłem w opcodach
http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/0AAC


Ok z audio sobie poradziłem, wystarczyło zrobić takie coś
Kod:
0AAC: 3@ = load_mp3 "CLEOAUDIO1.MP3"
0AAD: set_mp3 3@ perform_action 1

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Witam po bardzo długiej przerwie z moddingiem gta sa, dwa dni temu zacząłem na nowo i teraz ustałem na ścieżce RRR, raz udało się zrobić ale całe zapętliłem i w nieskończoność spawnowały się w sobie pojazdy.

Ok do rzeczy, daje skrypt, po włączeniu się gry widzę jak moja postać już spada na ziemie, widzę zespawnowany motor i crash po sekundzie.

KOD
Kod:
{$CLEO .cs}

// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske


0000:
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
 

while 
true
    wait 
250
    if 
        
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
    then


    
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
    0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
    03E5: show_text_box '
MOTODRIVER// MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a

    0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
    

    wait  
100 
    if  
and
    00E1: player 0 pressed_key 16
    00E1: player 0 pressed_key 15
    00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
    then 
    
07C0: load_path 900 
    05EB: assign_car 0@ to_path 900
                       
end
end


Gdy zrobiłem tak to właśnie crasha nie ma ale też ścieżki nie zadeklarowałem i motory się tworzą bez końca
Kod:
{$CLEO .cs}

// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske


0000:
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
 

while 
true
    wait 
250
    if 
        
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
    then


    
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
    0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
    03E5: show_text_box '
MOTODRIVER// MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a

    0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
    

    wait  
100 
    if  
and
    00E1: player 0 pressed_key 16
    00E1: player 0 pressed_key 15
    00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@

                       
end
end

Jedynie żeby motory wolno się tworzyły to w tym daje 10 sek
wait 10000
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
jf @petla1

A jak zakończyć pętle?


@Okej, zrobiłem że da się wsiąść jako pasażer ale motory dalej się tworzą, przez break też crash gry jest, spróbuje jeszcze teraz robic RRR

Zrobiłem teraz to RRR ale i tak gdy klikam shift + F to jest crash widocznie przez tą ścieżkę, o co cmoon?
Kod:
{$CLEO .cs}

// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske


0000:
0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
 
:petla1
while 
true
    wait 
250
    if 
        
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
    then


    
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
    0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
    03E5: show_text_box '
MOTODRIVER// MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a

    0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
    
    :petla2
    wait  
1000
    if  
and
    00E1: player 0 pressed_key 16
    00E1: player 0 pressed_key 15
    0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot 
    jf  
@petla1

    05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms

    :petla3
    wait 
10
    07C0: load_path 900 
    05EB: assign_car 0@ to_path 900 
    jf 
@petla2
end
end



Nawet w tym mam od razu crash
Kod:
{$CLEO .cs}

// Jedzie sobie sam motorek bez nikogo


0000:
0247: request_model #PCJ600
:petla1
    wait 
250
    if 
        
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
    then

    
00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
    0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
    wait 
100
    07C0: load_path 900 
    05EB: assign_car 0@ to_path 900 
end




Uff, dobra z spawnem motorów jakoś sobie poradziłem, teraz trzeba wsiadanie znowu zrobić i RRR
Kod:
{$CLEO .cs}0000: NOP

// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske


0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
Player.Defined($PLAYER_CHAR) 
wait 
100
while 
true
    wait 
100
    00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
    0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
    0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
    03E5: show_text_box '
MOTODRIVER// MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a

:petla1
    wait 
10
    if 
and
    00E1: player 0 pressed_key 9
    0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
    jf 
@petla2
    05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms

:petla2 
    wait  
10 
    if
    
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@ 
    jf  
@petla1
    0A93: end_custom_thread
end    


Ech, jak to RRR zrobić, jest wadliwe czy jak?
Kod:
{$CLEO .cs}0000: NOP

// Koło domu CJ'a stawiamy PCJ-600 i gdy na niego wsiadziemy to on zawozi nas pod dyske


0247: request_model #PCJ600
0247: request_model 182
0247: request_model 23
038B: load_requested_models
Player.Defined($PLAYER_CHAR) 
wait 
100
while 
true
    wait 
100
    00A5: 0@ = create_car #PCJ600 at 2489.936 -1675.3506 13.3855
    0175: set_car 0@ z_angle_to 1.2605
    0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
    03E5: show_text_box '
MOTODRIVER// MOTOR PODSTAWIONY POD DOM CJ'a

:petla1
    wait 
10
    if 
and
    00E1: player 0 pressed_key 16
    00E1: player 0 pressed_key 15

    0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car 0@ radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
    jf 
@petla2
    05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms

:petla2 
    wait  
10 
    if
    
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@   
    jf  
@petla1
    0A93: end_custom_thread
end    

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Ja mam tylko czyste 15gb GTA IV a dodatków nie mam ;(.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Zmoddelera dosyc szybko ogarnalem, mozna powiedziec ze w pare minut, sa tam latwe operacje itd.
JAk ogladalem tutki Blenedera to mi sie rzygac normalnie zachcialo.
Nie wiem jak z 3dsem, kiedys mialem ale nic ciekawego nie robilem...

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Ok dzięki za pomoc :).
Temat można zamknąć.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
olopl100 napisał(a):

Ale chyba też bez mapy??
Zostane przy 100% zapisie chyba.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Tak jak w nazwie tematu, zaczynam pracować na czystym gta i chcę wyczyścić wszystkie misje główne (te, które mają ikonki :D)
Bo szukam szukam i nie moge sie doszukać, a nie wiem czy tracić czas na ręczną edycję.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Na necie jakis konwerter mi takie cos dal
to jest konwerter MTA to SA-MP
# IPL generated from Delux GTA Map Converter
# IPL Export is in alpha stage (No rotations, no model files)
inst
10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
end

ta linijka 10008 ma cos w sobie dobrego oprocz kordow? :D

# IPL generated from Delux GTA Map Converter
# IPL Export is in alpha stage (No rotations, no model files)
Kod:
inst
10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
1343, delux, 0, 2477.1001, -1664.09998, 13.1, 0, 0, 0, 1, -1
1371, delux, 0, 2477.19995, -1664.09998, 14.6, 0, 0, 0, 1, -1
2744, delux, 0, 2470.19995, -1650.40002, 14.6, 0, 0, 0, 1, -1
2968, delux, 0, 2477.69995, -1663.30005, 12.6, 0, 0, 0, 1, -1
3099, delux, 0, 2439.3999, -1687.30005, 15.5, 0, 0, 0, 1, -1
13008, delux, 0, 2449.6001, -1673.30005, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
end


Postaram sie wstawic w .cs i zobaczy sie czy bedzie jak w MTA

"wystarczy napisac sobie jakis konwerter"
nie mam takich umiejetnosci aby to zrobic ^^, jedynie co to hacki/trainery do gier tworzę.

Moze tak zadziala
Kod:
0107: $2706 = create_object #fer_cars2_sfe at 2480.69995 -1649.90002 17.2

blad
a tak sie skompilowalo, ale crash walnal
tylko nie wiem czy zamiast #... mozna miec ID
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007


{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

0000: NOP 
:NONAME_96
0107: $2706 = create_object 10008 at 2480.69995 -1649.90002 17.2
wait 


:NONAME_139 // Note: a jump to this label will crash the game




OK DZIAŁA!
Kod:

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------

thread 
'objekt'
0000: NOP 
Model.Load(10008)
$2706 = Object.Create(10008, 2480.7, -1649.9, 17.2)
wait 


end_thread

tylko troche jest za wysoko

10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
$2706 = Object.Create(10008, 2480.7, -1649.9, 17.2)

sprawdze czy te nastepne liczby moge dodac.

Jednak najlepiej robic chyba wszystko w MapEditorze :)
Temat mozna zamknac.
Dzieki.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Siema,
Da się grać w single player gta sa na mapie stworzonej w MTA?

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Witam modderow :)
Mam takie zmartwienie, mam internet na limit i nie moge sobie pozwolic na spore sciaganie plikow, mam zmodellera ale chce podwyzszyc poprzeczke i uczyc sie na czyms trudniejszym i bardziej zaawansowanym.

Więc tak, dysponuje tak ze moge sciagnac do 140mb :D, czy na 3ds max 7/8 dobrze sie pracuje w tworzeniu modeli do gta sa czy trzeba miec nowsza wersje ?

Dzieki, jakby co ogladam temat.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Poprzedni 1 2 3 Następny
Created & Powered by MakG