Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Pomoże ktoś?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Aktorzy dalej nie są w odpowiednim miejscu
Kod:
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2230.5049 -1262.2294 23.9247
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2230.7236 -1260.7582 23.9241

tam powinni stać a stoją przede mną. Checkpiont nie działa po wejściu na niego. Nie chce zniknąć.
//edit: Ok o checkpointach już nic. Po prostu nie dałem usunięcia go sry.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Siema znowu. Jest problem teraz z aktorami. Otóż aktor pojawia się gdzieś indziej niż powinien. Aktor ma się pojawiać za nami po rozpoczęciu nowej gry a pojawia się przede mną. Oto kod:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model 24
0247: request_model 25
038B: load_requested_models

:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if and
 0248:   model 24 available
 0248:   model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli

009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2230.628 -1262.135 23.92486
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2230.848 -1261.011 23.92452

03BC: 2@ = create_sphere_at 2231.724 -1261.544 23.92684 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2231.724 -1261.544 23.92684

:sprawdzanie_gracza
if
wait 0
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR near_point 2231.724 -1261.544 23.92684 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
end_thread


Jeśli można proszę o pomoc. :) (I jeszcze nie chce checkpoint działać ;/)
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Dzięki piotrburza :). Temat do zamknięcia!
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Ale nie o to mi chodziło (ale też w tym pomogłeś). Chodziło mi o to, że ktoś z kimś rozmawia i są te napisy na dole.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Siema. Jak zrobić by napis, który stworzyłem był na środku tak jak jest na każdej misji? Podajcie tylko X i Y.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
odświeżam
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
I jeszcze coś. Nie działają mi text drawy gdyż dobrze wpisuje. Oto mój kod z mini misją:
Kod:
{$CLEO .cs}

:MISSI0NSTART
02A7: 1@ = create_icon_marker_and_sphere 52 at 2343.031 -1245.534 22.5 radius 3.0

:sprawdzenie
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2343.031 -1245.534 radius 2.0 2.0 on_foot 
jf @sprawdzenie


054C: use_GXT_table "Misja"
033E: set_draw_text_position 2459.0408 -1687.2944 GXT 'Lol'

:sukces

01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 500 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 500
0394: play_music 1

Marker.Disable(1@)






end_thread
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
OK już wiem. Sory za niepotrzebny temat ale już się kapłem. Silent dzięki zamisat kropek przecinki były thx.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Siemka was po raz kolejny. Otóż mam problem z koordynatami. Gdy zapisuje moje kordy gdzie ma się znajdywać dana rzecz to gdy zkompiluje wychodzi błąd, że jest mało parametrów a gdy daje jakieś kordy z innego skrypta to wchodzi i nie ma błędu.
O co chodzi?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
OK dzięki. Temat do zamknięcia :)
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
OK działa ale ale jeszcze 3 pytania.
1.Jak zrobić, by zniknął obrazek z mapki?
2.Jak zrobić by zniknął checkpoint?
3.I jak zmienić, bo jak dostaje kasę to pisze $5000 ale dostaje $500
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Witam was. Mam pewien problem którego nie ogarniam i pewnie jest łatwy do wykonania.
A więc gdy wchodzę w checkpointa nic się nie pojawia
Kod:
{$CLEO .cs}

:MISSI0NSTART
02A7: 1@ = create_icon_marker_and_sphere 22 at 2459.0408 -1687.2944 13.5418 radius 3.0

:sprawdzenie
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2459.0408 -1687.2944 13.5418 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sukces




:sukces

01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 5000 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 500
0394: play_music 1





end_thread


I jeszcze tą kasę którą ma mi dodać dodaje na sam początek gry.

Jeśli można proszę o pomoc. Z góry dzięki.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Na razie mam coś takiego
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:CZLOWIEK

009A: 2@ = create_actor_pedtype 28 model $WMYDRUG at 2343.031 -1245.534 22.5
00A5: 0@ = create_car #INFERNUS at 2327.504 -1233.386 22.5
0175: set_car 0@ z_angle_to 280.5
00A5: 0@ = create_car #SABRE at 2327.02 -1244.36 22.5
0175: set_car 0@ z_angle_to 280.5

:petla1
wait 0 ms

Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False

067C: put_camera_on_actor $PLAYER_CHAR with_offset 0.0 2.0 -2.0 rotation 0.0 0.0 0.0 tilt 0.0 mode 2
05BA: AS_actor $CZLOWIEK move_mouth 3000 ms
054C: use_GXT_table "SKRYPT"
033E: set_draw_text_position 7 336.0 GXT 'ROZMOWA1'

:tak
wait 0
if
  00E1: player 0 pressed_key 11
jf @nie

// kod do wykonania po wciśnięciu "Y"
jump @dalej

:nie
wait 0
if
  00E1: player 0 pressed_key 10
jf @tak

// kod do wykonania po wciśnięciu "N"
jump @dalej
  

:dalej
03E6: remove_text_box // usunięcie pytania
end_thread


I nie wchodzi. To jeszcze nie koniec ale chce, by już działało żebym mógł sprawdzić. Pomóżcie trochę. A jak możecie to podajcie opcody których brakuje.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Ok to jak byś mógł i chciał to przerób tą moją misję i daj koda to spróbuje.
ja też trochę popróbuje.
Created & Powered by MakG