Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Witam.
Mam problem w tym gdyż nie chcą mi się uruchomić dwie rozmowy. Oto mój kod

Kod:
{$CLEO .cm}

thread 'Misja2'
$ONMISSION = 1

:Mission
0050: gosub @Mission_Start 
if 
 0112: wasted_or_busted // mission only 
then
 0050: gosub @Mission_Failed 
end
0050: gosub @Mission_Cleanup

$ONMISSION = 0
end_thread

:Mission_Start
Model.Load(285)
Model.Load(280)
Model.Load(283)
Model.Load(352)
Model.Load(353)
Model.Load(356)
Model.Load(#CELLPHONE)

:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
 Model.Available(285)
 Model.Available(280)
 Model.Available(283)
 Model.Available(352)
 Model.Available(353)
 Model.Available(356)
 Model.Available(#CELLPHONE)
jf @Sprawdzenie_Modeli

054C: use_GXT_table "Misja2"
00BA: show_text_styled GXT 'Misja2' time 3000 style 2
01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0

fade 0 1500

wait 3000

fade 1 1000

0173: set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 359.2428
02A3: enable_widescreen 1
0729: AS_actor $PLAYER_ACTOR hold_cellphone 1
 
wait 2500
00BC: show_text_highpriority GXT 'Rozmowa' time 3000 flag 1
wait 3500
054C: use_GXT_table "Rozmowy"
00BC: show_text_highpriority GXT 'Rozmowa1' time 3000 flag 1
wait 3500
00BC: show_text_highpriority GXT 'Rozmowa2' time 3000 flag 1

wait 3000
01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 1

gosub @Mission_Passed
return




:Mission_Cleanup 
00D8: mission_cleanup
009B: destroy_actor 5@ 
return

:Mission_Failed
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
return

:Mission_Passed
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 500 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 500
0394: play_music 1
return


Kod:
054C: use_GXT_table "Rozmowy"
00BC: show_text_highpriority GXT 'Rozmowa1' time 3000 flag 1
wait 3500
00BC: show_text_highpriority GXT 'Rozmowa2' time 3000 flag 1


Te Rozmowa1 i Rozmowa2 nie chcąsię pojawić.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Podacie mi pętlę, że jak wyjdziesz z samochodu to wtedy biedzie napis "Wróć do samochodu" i biędziesz musiał do samochodu wrócić.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Ale jak zrobić żeby wysłać go do auta?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Dobra działa. I jeszcze dwa pytania, jak zrobić, że jak wyjdziesz z samochodu to będzie pisać żeby do niego wrócić i jak ustawić marker na kolor niebieski?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Witam. Jak w tytule, jak sprawdzić czy zaciemnienie/rozjaśnienie się zrobiło?
Proszę o szybką odpowiedź.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Zmieniłem na takie coś:

Kod:

:Mission_Start
Model.Load(24)
Model.Load(356)


:LoadModels
wait 0
if and
 0248:   model 24 available 
 0248:   model 356 available  
 
jf @LoadModels


i po linijce
gosub @Mission_Passed
return

usunołem jedno return.

Nadal to samo. Ped się nie pojawia.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
ale gdy mam dodane skrypt 0A93 to wtedy mi się nie chce stworzyć ten chopek co jest w misji
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
I jeszcze jedno. Nie chce mi zadziałać misja CM nie wiem czemu. To jest tak, jak wchodzę w marker to mi crashuje grę. Tu wkleję swoje oby dwa kody :
Kod:
{$CLEO .cs}


02A7: 2@ = create_icon_marker_and_sphere 18 at 2287.175 -1354.1317 30.5625 radius 2.0 2.0


while true
  wait 0
  if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2287.175 -1354.1317 30.5625 radius 2.0 2.0 on_foot
then
 wait 2000
    break
  end
end

0A94: start_custom_mission "Proba"


To jest skrypt CS przy którym uruchamiam misje CM.

Kod:
{$CLEO .cm}

thread 'Proba'
$ONMISSION = 1

:Mission
0050: gosub @Mission_Start 
if 
 0112: wasted_or_busted // mission only 
then
 0050: gosub @Mission_Failed 
end
0050: gosub @Mission_Cleanup

$ONMISSION = 0
end_thread


:Mission_Start
Model.Load(24)
Model.Load(356)


:LoadModels
wait 0
if and
 Model.Load(24)
 Model.Load(356)
 
jf @LoadModels


04BB: select_interior 0 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0

00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2278.3069 -1373.3594 23.9925

009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2279.0591 -1392.425 24.0643
 01B2: give_actor 1@ weapon 31 ammo 300
 01B9: set_actor 1@ armed_weapon_to 31
 0350: set_actor 1@ maintain_position_when_attacked 1 

05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0187: 2@ = create_marker_above_actor 1@


:check
return         
wait 0
if
 0118:   actor 1@ dead 
jf @check

gosub @Mission_Passed
return


return


:Mission_Cleanup
009B: destroy_actor 1@
0164: disable_marker 2@ 
00D8: mission_cleanup 
return

:Mission_Failed
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
return

:Mission_Passed
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 200 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 200
0394: play_music 1
return


A to jest kod z moją misją.
Jeżeli można to proszę o szybką odpowiedź.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
I jeszcze jedno pytanie. jaki jest opcod na pokazywanie różnych animacji i gdzie mogę znaleźć id animacji?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Witam wszystkich. Mam jedno pytanie. Jak zrobić, że jak zrobisz misje CLEO i przegrasz to jak zrobić żeby od nowa zagrać w tą misję?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Super ale już tej gry nie mam, bo od instalowałem i nikt nie odpisywał. -_-
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Siema. Mam pewien problem z grą KOTOR2 (Knights of the Old Republic 2). Wszystko zainstalowałem i było dobrze. Gdy chciałem odpalić grę pisało "wrong disc inserted",
a wiedziałem, że dobrą płytę włożyłem.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Witam. Teraz mam inny problem. Miałem program ZD1211B IEEE 802.11 b+g USB Adapter i wszystko było dobrze. Mój internet wyszukiwało i było git. Dzisiaj zainstalowałem nowszą wersję tego programu i nagle nie wyszukuje żadnej sieci. Proszę o pomoc.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Siema. Ma ktoś z was program Xlink Kai? A jeżeli tak to może mi pomożecie w czym mam problem. Otóż tak, mam problem w tym, że nie wiem jak założyć konto do tego. Moglibyście mi jakoś pomóc?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Okej już nie chce pomocy. Kiedyś już ściągnąłem tom grę pełną. Możecie zamknąć temat.

@edit: Okej już ściągnąłem tą grę pełną wersję więc możecie zamknąć temat. :D
Created & Powered by MakG