Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Special actor - niestandardowe postacie
|
Napisano dnia:
2013-01-10 17:43:44
Postaci z cutscenek trzeba byłoby zriggować ponownie tak, by pasowały do animacji w grze. Następnie tak przygotowaną postać można dodać do peds.ide lub wczytać przez 023C.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Optymalizacja sktyptu cleo
|
Napisano dnia:
2013-01-09 20:46:23
Jeśli naprawdę sądzisz że to wina tego konkretnego skryptu, daj grze trochę czasu na 'odpoczynek' po jego odpaleniu, tj. zmień wait 0 na np. wait 250. Spowolni to czas reakcji na wciśnięte klawisze, ale skrypt odpalany 4x na sekundę, a nie ~20x na sekundę już lagować nie powinien (z wait 0 też nie powinien, ale cóż).
Jest sposób na optymalizację tego skryptu, później wrzucę poprawioną wersję.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Optymalizacja sktyptu cleo
|
Napisano dnia:
2013-01-09 20:22:38
Skrypt nie jest świetnie zoptymalizowany, ale niewiele więcej już z niego wyciśniesz.
I w sumie w skrypcie nie ma nic co miałoby spowalniać GTA - jesteś pewien że to ten?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Optymalizacja sktyptu cleo
|
Napisano dnia:
2013-01-09 19:10:14
A możesz sprecyzować nieco swój problem?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Optymalizacja sktyptu cleo
|
Napisano dnia:
2013-01-09 18:43:17
Kod jest długi, ale nie wygląda najgorzej - co w nim jest spowalniającego?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Wykorzystanie tekstur w CLEO
|
Napisano dnia:
2013-01-06 19:29:28
Ludzie się mylą, ja też nie wiedziałem o tym zakresie do teraz. Ale gra wyraźnie POWINNA obsługiwać 128 tekstur. Więcej może zadziałać albo nie.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Wykorzystanie tekstur w CLEO
|
Napisano dnia:
2013-01-06 14:13:55
Skrypt nadaje ID przy ładowaniu. A zakres dopuszczalnych indeksów to 1-128 (cholera, chyba sam kiedyś przekroczyłem to :S).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat w "Ogłoszeniach" zamknąłem, ten wątek znajduje się już w odpowiedniejszym miejscu.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Muzyka podczas gry
|
Napisano dnia:
2013-01-01 18:52:16
Pierwsze sprawdzenie (Player.Defined) i inicjalizacja wartości flagi 1@ na 0 są tu zbędne.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Animowany Film(tekstura)
|
Napisano dnia:
2012-12-29 23:32:52
No bo to jest prawdziwy film wywoływany przez kodek na teksturę, a nie bezpośrednio na ekran ;)
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Animowany Film(tekstura)
|
Napisano dnia:
2012-12-29 22:58:59
Na teksturę nałożyłem swoje własne dane z BINKa. W zwykłym SA tego nie zrobisz, chyba że tak jak są zrobione te wszystkie animowane tekstury m.in. w Las Venturas.
___________________
Moderator