Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
checkpointy, które pliki
|
Napisano dnia:
2012-10-15 16:17:18
hoop.dff i cylinder_3.dff w gta3.img.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Sprawdzanie włączenia syreny
|
Napisano dnia:
2012-10-14 20:26:59
0ABD nie może crashować gry, chyba że używasz go źle.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Nieaktywny skrypt w interiorze
|
Napisano dnia:
2012-10-12 21:44:06
Siedzę w tym aktywnie od 2008 roku i po prostu bawi mnie odkrywanie jak coś w SA działa (w momencie tego pisania też przedzieram się przez EXE, usiłując ogarnąć w jaki sposób gra ogarnia obiekty-atraktory (np. stoły w kasynie - pedy podchodzą do nich i wykonywany jest na nich skrypt z SCM)). To kwestia doświadczenia.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Nieaktywny skrypt w interiorze
|
Napisano dnia:
2012-10-12 19:24:15
Po prostu otwieraj plik .txt z kodem źródłowym. Jak sądzisz, jak inaczej dałoby się pisać skrypty które rozwalają się po ponownej dekompilacji (zmienne trzymające wskaźniki na nagłówki, surowe ciągi znaków, wstawki w Assemblerze)?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Nieaktywny skrypt w interiorze
|
Napisano dnia:
2012-10-12 16:44:01
Pokaż cały aktualny skrypt. To jest bardzo proste do zrobienia, więc gdzieś pewnie się po prostu pomyliłeś.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Potrzebuję opcodu
|
Napisano dnia:
2012-08-19 19:03:46
0A95 sprawia, że w pliku .sav przy zapisie gry zachowywane są informacje o tym wątku - miejsce, w którym skrypt jest w momencie zapisu, a także zmienne lokalne. Skrypt jest wtedy zapisywany tak samo jak wszystkie wątki z main.scm.
0A93 po prostu zakańcza aktualny wątek, akurat w tym nie ma nic, nad czym można by filozofować.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Wcale go nie zawiesili, a Sanny Builder to nie język.
___________________
Moderator