Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2012-08-19 15:55:19
Mam pytanie czy istnieje opcode na wyłączenie poniższego opcodu:
Kod:
0A92: create_custom_thread "ShowTextBox.s"
Tzn. chciałbym go użyć dwa razy w skrypcie, ale tak że jak włączę jeden to drugi się wyłączy, i odwrotnie
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-08-19 16:13:53
Że jak? Możesz jaśniej?
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2012-08-19 16:30:58
Rozumiem że ten opcode rozpoczyna to co jest w tym cudzysłowie. Tak więc czy istnieje opcode który kończy to, bez żadnych innych warunków?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-08-19 16:57:45
Kod:
0ABA: end_custom_thread_named
'BENZIN'
Musisz tylko wątkowi z pliku, który chcesz zakończyć, dać jakąś unikalną nazwę.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2012-08-19 18:45:47
No dobra, a mógłbyś jeszcze powiedzieć jaki skutek daje wstawianie poniższych opcodów do skryptu?
Kod:
0A95: enable_thread_saving
0A93: end_custom_thread
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-08-19 19:03:46
0A95 sprawia, że w pliku .sav przy zapisie gry zachowywane są informacje o tym wątku - miejsce, w którym skrypt jest w momencie zapisu, a także zmienne lokalne. Skrypt jest wtedy zapisywany tak samo jak wszystkie wątki z main.scm.
0A93 po prostu zakańcza aktualny wątek, akurat w tym nie ma nic, nad czym można by filozofować.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2012-08-19 20:57:47
Ok, dzięki. Temat można zamknąć