Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
Chciałbym poznać metody optymalizacji skryptu, gdyż ten pożera dużo zasobów.

Kod:
{$CLEO .cs}
thread 
'CHEATS' 

wait 
10000

:CHEATS_1
wait 
0
//wejśćiowe

0226: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR health
if
    
0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    then
    
03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
    0227: 2@ = car 1@ health
    02E3: 3@ = car 1@ speed
end
if
    0AB0:   key_pressed 103
    then
    
11@ = 1
    else
    
11@ = 0
end
if
    0AB0:   key_pressed 105
    then
    
018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
    0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 18@ closest_ped_to 19@
end
//leczenie postaci

if
    
0AB0:   key_pressed 101
    then
    
0@ += 1
    0223: set_actor $PLAYER_ACTOR health_to 0@
end
//leczenie postaci automat

if 
and
    11@ == 0
    001B:   15 > 0@ 
    then
    
0223: set_actor $PLAYER_ACTOR health_to 20
end
//odnawianie HP auta

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 99
    then
    
2@ += 10
    0224: set_car 1@ health_to 2@
end
//kamizelka

if 
and
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 101
    then
    
035F: actor $PLAYER_ACTOR armour += 1
end
//naprawianie auta

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 99
    2@ >= 1000
    then
    
0A30: repair_car 1@
end
//naprawa auta automat

if 
and
    11@ == 0
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    300 > 2@ 
    then
    
0224: set_car 1@ health_to 310
    018C: play_sound 1052 at 0.0 0.0 0.0 
end
//Teleport

if 
and
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 84
    then
    
0AB6: store_target_marker_coords_to 4@ 5@ 6@
    00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 4@ 5@ 6@
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
    0003: shake_camera 100
end
//Turbo 

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 18
    then
    
3@ *= 1.3
    04BA: set_car 1@ speed_to 3@
end
if and
    
0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 18
    3@ < 10.0
    then
    
Car.SetSpeedInstantly(1@, 10.0)
end
//przywracanie pozycji

if 
and
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 32
    then
    
00AA: store_car 1@ position_to 7@ 8@ 9@
    00AB: put_car 1@ at 7@ 8@ 9@
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 32
    0AB0:   key_pressed 18
    then
    
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 22@ 23@ 24@
    00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 22@ 23@ 24@
end
//infernus

if
    
0ADC: test_cheat "INFERNUS"
    then 
    
Model.Load(411)
    20@ = 1
end
if and
    
20@ == 1
    Model.Available(411)
    80DF:   not actor $PLAYER_ACTOR driving
    then
    
12@ = Actor.Angle($PLAYER_ACTOR)
    04C4: store_coords_to 13@ 14@ 15@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 
    16@ = Car.Create(411, 13@14@15@)
    Car.Angle(16@) = 12@
    072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 16@ driverseat
    Model.Destroy(411)
    20@ = 0 
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
//hijack

if 
and
    18@ > 0
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 72 
    then
    
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 18@ driverseat
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
18@ > 0
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 71
    then
    
0430: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 18@ passenger_seat 0
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0 
end
//autokill

if 
and
    19@ > 0
    0AB0:   key_pressed 18
    0AB0:   key_pressed 75
    then
    
04C4: store_coords_to 10@ 17@ 21@ from_actor 19@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
    0668: AS_actor $PLAYER_ACTOR rotate_and_shoot_at 10@ 17@ 21@ 100 ms
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
19@ > 0
    0AB0:   key_pressed 18
    0AB0:   key_pressed 76
    then
    
05E2: AS_actor $PLAYER_ACTOR kill_actor 19@  
    018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
end
//autofollow

if 
and
    19@ > 0
    80DF:   not actor $PLAYER_ACTOR driving 
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 85
    then
    
0850: AS_actor $PLAYER_ACTOR follow_actor 19@
end
if and
    
19@ > 0
    0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 85
    00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving 
    then
    
07F8: car 1@ follow_car 18@ radius 3.0 
end

//czity2

//jazda po wodzie

if
    
0AB0:   key_pressed 49
    then
    
0A8C: write_memory 9867602 size 4 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
    end
    
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 49
    then
    
0A8C: write_memory 9867602 size 4 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//latanie lodzi i aut

if
    
0AB0:   key_pressed 50
    then
    
0A8C: write_memory 0x969153 size 1 value 1 virtual_protect 0
    0A8C: write_memory 0x969160 size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 50
    then
    
0A8C: write_memory 0x969153 size 1 value 0 virtual_protect 0
    0A8C: write_memory 0x969160 size 1 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end 
//ciezkie auto

if 
and                                                                               
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    0AB0:   key_pressed 51
    then
    
01EC: make_car 1@ very_heavy 1
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 51
    0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
    then
    
01EC: make_car 1@ very_heavy 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//bunnyhop

if                                                                            
    
0AB0:   key_pressed 52
    then
    
0A8C: write_memory 0x969161 size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 52
    then
    
0A8C: write_memory 0x969161 size 1 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//kangaroo

if                                                                            
    
0AB0:   key_pressed 53
    then
    
0A8C: write_memory 0x96916C size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 53
    then
    
0A8C: write_memory 0x96916C size 0 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
//mocny hit

if                                                                            
    
0AB0:   key_pressed 54
    then
    
0A8C: write_memory 0x969173 size 1 value 1 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1056 at 0.0 0.0 0.0
end
if and
    
0AB0:   key_pressed 17
    0AB0:   key_pressed 54
    then
    
0A8C: write_memory 0x969173 size 1 value 0 virtual_protect 0
    018C: play_sound 1057 at 0.0 0.0 0.0
end
jump @CHEATS_1
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Strasznie nieczytelny ten kod, dodaj może jakieś wcięcia?

___________________
Administrator
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
nie za bardzo jest gdzie dawać wcięcia, tu są same IF
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
No właśnie dokładnie o te ify mi chodzi.
Kod:
:test
if 
and
0AB0:   key_pressed 99
0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
then
while true
wait 0
if
80DF:    not  actor $PLAYER_ACTOR driving
then
break
end
end
end


Kod:
:test
if 
and
   0AB0:   key_pressed 99
   0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
then
   
while true
      
wait 0
      if
         
80DF:    not  actor $PLAYER_ACTOR driving
      then
         
break
      end
   
end
end


Który kod jest czytelniejszy?

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod jest długi, ale nie wygląda najgorzej - co w nim jest spowalniającego?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
właśnie nie wiem
model usuwa po wczytaniu infernusa
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A możesz sprecyzować nieco swój problem?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
czy skrypt będzie reagował szybciej jeśli zamienie opcody na ich skróty?
po while można dać więcej warunków?


jeśli napiszę:
Kod:
if
    0AB0:  key_pressed 0x73
then
    
0003: shake_camera 40 
end


gdy trzymam klawisz to wykona się to raz i przeleci cały skrypt do tego miejsca znów wróci tutaj

stosując
Kod:
  while  0AB0:  key_pressed 0x73
       0003: shake_camera 40 
    end

sprawie że tylko zawartość while mi się wykona?

Czy while przyspieszy reakcje moda?
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
moim problemem jest to że skrypt spowolnia działanie GTA i to bardzo
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Skrypt nie jest świetnie zoptymalizowany, ale niewiele więcej już z niego wyciśniesz.
I w sumie w skrypcie nie ma nic co miałoby spowalniać GTA - jesteś pewien że to ten?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
tak, czyli czas kupić lepszy sprzęt
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jakie modyfikacje jeszcze masz zainstalowane? Czy GTA SA działa płynnie z wyłączonym CLEO?

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
piteros009 napisał(a):
tak, czyli czas kupić lepszy sprzęt


Mimo że do niedawna jechałem tylko na komputerze, który szybszy byłby zasilany na węgiel, spowodować lagi przez CLEO udało mi się tylko kilka razy. Ten skrypt nie ma żadnych z rzeczy, które je powodowały. To dość mało prawdopodobne by akurat ten lagował.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
kiedyś ten skrypt miałem w 20 częściach, teraz połączyłem w jeden, i tyle mam skryptów.
GTA San Andreas (na cracku) + MTA 1.3.1 + SAMP + CLEO + SPOLSZCZENIE tyle zainstalowałem
system windows7ultimate, formatowałem i wracałem do xp sp3, niwiele zyskałem na wydajności
Laptop, dziwne bo przez pierwsze 5 minut grania mogę mieć wszystkie ustawienia graficzne na ultimate, (MTA devgamingowe oraz zwykłe gta), później mam już tylko 3 fpsy, jeśli od początku gram na minimalnych ustawieniach znów za 10 minut wszysko się tnie,
sam Singleplayer bez cleo jeszcze jakoś wytrzyma, ale przy włączonym skrycpie lagować zaczyna
Postów: 13 Dołączył: 2013-01-09
#
jak pamiętam jeszcze w wakacje, cleo wcale nie lagował się, później miałem przerwe od GTA, teraz wróciłem i jest krytycznie
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG