Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
dlaczego 3dmax powieksza mi model?
|
Napisano dnia:
2011-05-08 13:16:07
tak jest z każdym obiektem jaki wyjmę z gta . Po zapisaniu jest większy. Może jakaś opcja jest w 3dm zaznaczona
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
dlaczego 3dmax powieksza mi model?
|
Napisano dnia:
2011-05-07 18:12:52
a więc załadowałem obiekt dff i wyciorem w nim otwór i po zapisaniu i załadowaniu w map edytorze obiekt jest większy
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
kto mi wytnie otwór w dff?
|
Napisano dnia:
2011-05-07 17:11:56
otwór w tym pliku żeby wyglądał nie więcej tak jak na tym zdjęciu
http://s1606.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1352505&t=634403886041746699&id=613712864&vid=613712864
chodzi o plik :
cen_bit_20
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
jak postawić zaparkowany samochód?
|
Napisano dnia:
2011-05-06 18:53:50
ale nie taki że stoi cały czas tam on tylko np. są w skrypcie 3 i losowo wybiera z pośród nich . Raz stoi np. super-gt a innym razem euros.
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Prośby o commandline do GTA IV
|
Napisano dnia:
2011-05-06 16:43:20
AMD Athlon 64X2 Dual Core Processor 5200+ 2.7 GHz
2 gb w soltach po 1gb. to jest DDR2 PC2-6400 (400Mhz) samsung
Windows XP dodatek Service Pack 2
Karta graf geForce 9500GT 1024 MB
plyta główna
gigabytes technology co.,ltd
model M52l-S3P
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Football CLEO ?
|
Napisano dnia:
2011-05-05 10:39:25
jest taki mod już. jak znajdę to wrzucę link
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
wyścigi w cleo?
|
Napisano dnia:
2011-05-03 12:39:13
a to ja mam ten mod już. Inne dajcie
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
jak wyciąć otwór w modelu dff?
|
Napisano dnia:
2011-05-01 19:39:26
jak w 3d max otworzyć dff za pomocą Kams Script for 3ds Max ?
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
jak z modelu samochodu zrobić budynek?
|
Napisano dnia:
2011-05-01 19:38:30
jak w 3d max otworzyć dff za pomocą Kams Script for 3ds Max?
nie będę zakładał nowego tematu
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
NOS Control pod CLEO
|
Napisano dnia:
2011-04-30 15:15:34
no o to że można używać nitro tak jak w NFS że działa wtedy jak się wciska klawisz. a nie że od razu całe wylatuje nitro
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
o to ten licznik . Mógł byś dodać ten opcode do niego ? ja nic nie kumam jeśli chodzi o cleo
// This file was decompiled using sascm.ini
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
wait 3000
0@ = 0
:NONAME_12
wait 100
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_12
if
$ONMISSION == 0
else_jump @NONAME_12
077E: get_active_interior_to 1@
if
003A: 1@ == 0@ // (int)
else_jump @NONAME_12
if and
not Actor.Dead($PLAYER_ACTOR)
8965: not actor $PLAYER_ACTOR swimming
89AE: not actor $PLAYER_ACTOR driving_train
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_12
0391: release_txd_dictionary
03C0: $12410 = actor $PLAYER_ACTOR car
0390: load_txd_dictionary "SPEEDOM"
038F: load_texture "STRELK" as 1 // Load dictionary with 0390 first
038F: load_texture "STRELK2" as 2 // Load dictionary with 0390 first
wait 500
08D4: $12411 = create_panel_with_title 'DUMMY' position -5.9982 400.5 width 50.0 columns 1 interactive 0 background 0 alignment 0
08DB: set_panel $12411 column 0 header 'DUMMY' data 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'
:NONAME_317
wait 0
if and
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
056E: car $12410 defined
not Car.Wrecked($12410)
003A: 1@ == 0@ // (int)
else_jump @NONAME_550
02E3: $12412 = car $12410 speed
$12412 *= 2.2018
$12412 += 60.0
02E3: $12413 = car $12410 speed
$12413 *= 2.4018
008C: $12413 = float $12413 to_integer
08EE: set_panel $12411 column 0 row 0 text_1number GXT 'NUMBER' number $12413 // ~1~
038D: draw_texture 2 position 88.5 385.0 size 230.0 220.0 RGBA 255 255 255 255
074B: draw_texture 1 position 88.5 385.0 scale 200.0 200.0 angle $12412 color_RGBA 255 255 255 255
03F0: enable_text_draw 0
077E: get_active_interior_to 1@
if or
803A: not 1@ == 0@ // (int)
$ONMISSION == 1
Actor.Dead($PLAYER_ACTOR)
Car.Wrecked($12410)
else_jump @NONAME_317
:NONAME_550
wait 10
Car.RemoveReferences($12410)
08DA: remove_panel $12411
wait 100
03F0: enable_text_draw 0
wait 100
0391: release_txd_dictionary
jump @NONAME_12
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
o takie wykluczenie że mod nie dotyczy hydry. a dokładniej chodzi o licznik. jaki Opcode dodać do modu na licznik by nie włączał się jak wsiądę do hydry
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
NOS Control pod CLEO
|
Napisano dnia:
2011-04-28 22:34:29
nie chce zakładać nowego tematu. więc pisze tu.
Jest NOS Control [tj. takie że można kontrolować nitro] ale pod cleo? bo ten pod .dll to przez niego nie mogę włączyć emb'esa
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
działający licznik?
|
Napisano dnia:
2011-04-28 20:28:57
dzięki. ten speed Orange działa. nie wywala gry w wyścigach , w szkole i tym salonie. Wielkie dzięki
___________________