Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-04-14 22:44:02
chodzi o to że mam jakiś budynek z gta sa i chce w nim wyciąć kwadrat żeby jak dodam go z powrotem do gta to będę mógł przez ten otwór wejść
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-04-14 22:46:30
Najpierw napisz w jakim programie chcesz to zrobić.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-04-15 15:25:02
a własnie nie mam pojecia w jaki polecicie cos? zmodeler 2 ?
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-04-15 16:11:03
Taki otwór to najlepiej zrobić można za pomocą 3ds maxa i funkcji "Boolean".
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-04-15 19:51:43
tak ale skąd wziąć tego 3dmax. jak on zajmuje ok 1gb to przy moim necie to eis wieki będzie pobierać. powiedzcie jak to w zmodelerze zrobic plis
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-04-15 21:53:54
Ten program można pobrać z głównej strony producenta w wersji trial. Przynajmniej kiedyś jak go pobierałam to tam był. A co do zmodelerac(czy jak to tam się zwie) to ja niestety ale nic ci nie doradzę bo porostu nie umiem się nim obsługiwać. Może kto inny.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-04-16 11:26:31
3ds dopiero w poniedziałek będę miał. Więc pomóżcie z tym zmodelerem
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-05-01 19:39:26
jak w 3d max otworzyć dff za pomocą Kams Script for 3ds Max ?
___________________