Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Dacie mi ten kod czy nie??
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
ale mi chodzi o timer a nie o jakieś pierdolone wbudowane liczniki. CZlówieku wiecz co to jest timer?? Ja to robie w main.scm a nie w cleo jeśli już.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
A jak dać napis po misji (misja wykonana) 'przejechałeś trasę w x:x'
dla obu typów timerów?? (type 0 - zegar do przodu; type 1 - zegar do tyłu) z góry dzięki.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
a dzięki.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
inaczej się nie da bo timer mam type 0 ale ten sposób mnie nie urządza.

Edit1.
bez obrazy ale co to jest żeby mi naliczał sekundy do przodu a nie do tyłu?
I jeszcze tekst miga jak ch*j.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Ustawiłem sobie timer na 10 min ale jak wysiąde z auta nie widać napisu
'masz x sekund żeby wrócić z pojazdu. Jak go dodać z góry dzięki. Misje robie w .scm.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Dzięki bradzo fajny turtorial i dzięki niemu się dużo można nauczyć.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Jeśli możesz to daj mi ten kod do CLEO lub SCM bo bardzo mi zależy żeby sobie pograć z pagerem. Jak z nim zrobie i będzie działał to wstawie go na to tą storę i napiszę że Slient i Makg mi pomogli.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Cytat:
Prawda, wiem jak to zrobić w dość zoptymalizowany sposób, i MakG właśnie o nim wyżej pisał. Ale jaki jest sens dawania kodu komuś, kto nie zrozumie z niego 90%*, zwłaszcza, że nie będzie on skryptem "wklej do gry i graj", tylko trzeba by było z nim popracować jeszcze?

To daj mi chociaż część tego kodu w CLEO lub SCM.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Jeśli możesz do daj mi chociasz część kodu a ja spróbuje pomyśleś i posiedzieć nad nim, bo C++ jest za trudnie a nawet niewiem jak się w nim biblioteki pisze.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
A nie to był głupi pomysł. Ktoś ma lepszy pomysł? Mi chodzi tylko o sam wyświetlany tekst, tylko niewiem jak go zrobić.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
To co za problem wrzucić plik fonts.txd do models/txd i odczytać tekstury poszczególnych liter? Albo podzielić plik fonts.txd na pojedyńcze litery?
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Cytat:
Taki mały offtopic - jest jeszcze jakieś forum na świecie, na którym nie napisałeś tej prośby? Aż tak bardzo chcesz podlizać się Lutenowi?

Sam się ić podlizać Lutenowi. Bo ty byś napewno nie zrobił tego pagera. A aj się przynajmniej staram jak mogę. A z tekstem do czasu zrobię.
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
Coś takiego byś umiał napisać albo ktoś z tego forum?
Postów: 20 Dołączył: 2011-01-05
#
No to jak to zrobić w .fxt lub .gxt albo text_draw?

Edit. Miałeś rację niepotrzebnie dałem gg. Sorry.
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG