Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-30 14:01:51
Dacie mi ten kod czy nie??
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
misja na czas
|
Napisano dnia:
2011-03-29 15:40:45
ale mi chodzi o timer a nie o jakieś pierdolone wbudowane liczniki. CZlówieku wiecz co to jest timer?? Ja to robie w main.scm a nie w cleo jeśli już.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
misja na czas
|
Napisano dnia:
2011-03-29 13:55:12
A jak dać napis po misji (misja wykonana) 'przejechałeś trasę w x:x'
dla obu typów timerów?? (type 0 - zegar do przodu; type 1 - zegar do tyłu) z góry dzięki.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
misja na czas
|
Napisano dnia:
2011-03-29 11:53:09
inaczej się nie da bo timer mam type 0 ale ten sposób mnie nie urządza.
Edit1.
bez obrazy ale co to jest żeby mi naliczał sekundy do przodu a nie do tyłu?
I jeszcze tekst miga jak ch*j.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
misja na czas
|
Napisano dnia:
2011-03-29 10:46:39
Ustawiłem sobie timer na 10 min ale jak wysiąde z auta nie widać napisu
'masz x sekund żeby wrócić z pojazdu. Jak go dodać z góry dzięki. Misje robie w .scm.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
Efekty 2dfx
|
Napisano dnia:
2011-03-29 10:44:28
Dzięki bradzo fajny turtorial i dzięki niemu się dużo można nauczyć.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-05 17:33:31
Jeśli możesz to daj mi ten kod do CLEO lub SCM bo bardzo mi zależy żeby sobie pograć z pagerem. Jak z nim zrobie i będzie działał to wstawie go na to tą storę i napiszę że Slient i Makg mi pomogli.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-05 17:20:15
Jeśli możesz do daj mi chociasz część kodu a ja spróbuje pomyśleś i posiedzieć nad nim, bo C++ jest za trudnie a nawet niewiem jak się w nim biblioteki pisze.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-04 16:47:11
A nie to był głupi pomysł. Ktoś ma lepszy pomysł? Mi chodzi tylko o sam wyświetlany tekst, tylko niewiem jak go zrobić.
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-04 15:38:10
To co za problem wrzucić plik fonts.txd do models/txd i odczytać tekstury poszczególnych liter? Albo podzielić plik fonts.txd na pojedyńcze litery?
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-03 20:22:14
Coś takiego byś umiał napisać albo ktoś z tego forum?
Postów:
20
Dołączył:
2011-01-05
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-03 19:59:47
No to jak to zrobić w .fxt lub .gxt albo text_draw?
Edit. Miałeś rację niepotrzebnie dałem gg. Sorry.