Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Sa te bramy w sing player i multi bo ja je zrobilem i widac w multi i sing player
i probowalem zmienic koordynat ale brama sie nie ruszala tylko stala w miejscu

A I nie wiem do czego sluzy ten kordy i napisalem nowy kod na gorze
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
A na tym jak gram tylko ze to jest zdjecie zrobione w multiplayer a jak nie bedziesz wiedzial dokladnie odpal med i podaj kordynaty i postaw tam cos zebys wiedzial gdzie to jest http://img205.imageshack.us/i/samp003a.png/
Na tym zdjeciu zaznaczyłem gdzie to sie znajduje http://yfrog.com/j1gtamapj
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
To napisze mi ktos ten skrypt bo mi bardzo by sie przydal
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Jaki dziwg ja chcialem brame tylko zeby sie otwierala i zamykala
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Zrobilem re-install i wszystko dziala
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Nie to jest tylko zdjecie zrobione w samp a ja chce w sing player
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Kod:
// Skrypt zapisywania gry (www.gta-zone.pl)

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

0000: NOP
0247: request_model 971
038B: load_requested_models

0107: $brama1 = create_object 971 at 1010.13 -2525.96 30.5217
0107: $brama2 = create_object 971 at 1004.63 -2525.96 30.5217
0177: set_object $brama1 Z_angle_to 0
0177: set_object $brama2 Z_angle_to 0

:petla1
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1010.13 -2525.96 radius 11.0 11.0   
jf @petla1
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 1015.23 -2525.96 30.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 990.834 -2525.96 3[code]0.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla2
wait 10
if
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1010.13 -2525.96 radius 11.0 11.0
jf @petla2
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 1010.13 -2525.96 30.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 1004.63 -2525.96 30.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla3
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1010.13 -2525.96 radius 11.0 11.0
jf @petla1

0A93: end_custom_thread
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Jak zrobic ta brame ktora jest na lotnisku ls zeby sie otwierała i zamykala
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
no chodzi mi o gwiazdki policyjne i w folderze gta sa znajduje sie taki domukent texstowy errordump.txt
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#

Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Mam taki problem gdy juz mam 4 gwiazdki policyjne wylancza mi sie gra i nie wiem czemu albo jak dodaje pojazd przez skrypt to dojedzam do takiej brame co sie otwiera i zamyka to sie wylancz
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
dzieki sabaru83pl udalo mi sie
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
id dyskietki to 35 ale nie wiem jak to zrobic mam to wklejc do swojego gamesave czy tworzyc nowy dokument texstowy
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
zeby nie tworzyc nowych postow to mam pare problemow stworzylem brame ktora sie otwiera i zamyka ale jest 2 taka sama brama na tym miejscu i wogule sie nie rusza chcialem znalezc w med ale zeby usunac ale nie bylo co mam zrobic
Created & Powered by MakG