Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 Następny
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
.
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Jaki kod jest potrzebny zeby nie naciskc np jakies litery tylko cos wpisac np napalm
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'EMPFANG' 

:EMPFANG_11
wait 0 
if and
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 991.928 -2517.63 46.2347 radius t  100.0 100.0 100.0  tu kordynaty te same co u swat 1 
else_jump @EMPFANG_11 
Model.Load(#M4)       jaka chcesz zeby mieli broni
Model.Load(#SWAT)     jaki skin swat zolnierz?
Model.Load(#SWAT)
038B: load_requested_models 
jump @EMPFANG_92 

:EMPFANG_92
wait 0 
if 
   Model.Available(#M4)
   Model.Available(#SWAT)
   Model.Available(#SWAT)
else_jump @EMPFANG_92 
wait 0 
2@ = Actor.Create(Gang2, #SWAT, 991.928, -2517.63, 46.2347)gdzie ma stac 1 swat
Actor.Angle(2@) = 0
Actor.Health(2@) = 5000
Actor.Armour(2@) = 5000
0446: set_actor 2@ immune_to_headshots 0 
03FE: set_actor 2@ money 20000 
01B2: give_actor 2@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor 2@ armed_weapon_to 5 
081A: set_actor 2@ weapon_skill_to 10 
wait 0 
3@ = Actor.Create(Gang2, #SWAT, 1021.93, -2517.63, 46.2347)gdzie ma stac 2 swat
Actor.Angle(3@) = 0
Actor.Health(3@) = 5000
Actor.Armour(3@) = 5000
0446: set_actor 3@ immune_to_headshots 0 
03FE: set_actor 3@ money 20000 
01B2: give_actor 3@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor 3@ armed_weapon_to 5 
081A: set_actor 3@ weapon_skill_to 10 
wait 0 
Model.Destroy(#M4)
Model.Destroy(#SWAT)
Model.Destroy(#SWAT)
jump @EMPFANG_330 

:EMPFANG_330
wait 0 
if 
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1493.939 -688.6952 94.75 radius 100.0 100.0 100.0 
else_jump @EMPFANG_389 
jump @EMPFANG_389 

:EMPFANG_389
wait 0 
if and
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
   not Actor.Dead(2@)
   not Actor.Dead(3@)
00F2:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor 2@ radius 200.0 200.0 0 
else_jump @EMPFANG_446 
jump @EMPFANG_389 

:EMPFANG_446
Actor.RemoveReferences(2@)
Actor.RemoveReferences(3@)
jump @EMPFANG_11 

to jest na dwoch swat zmienisz sobie kord
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
SAAT dobry program do dziwiekow
tu masz turiola http://www.youtube.com/watch?v=0L2ZEmonTtA
a tu download http://gta.net.pl/005008,downloadcat.html

ja sobie podmienilem dzwiek i zjebala mi sie gra musialem reinstal i wszytkie samochody mialy taki sam dzwiek
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Kto ma handling dzieki ktoremu samochod podniesie przod auta i zeby dal sie skrecac
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
To chyba jest mozliwe ale jest to bardzo trudne do zrobienia ale ja tego akurat nie potrafie
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
tak zapisuja sie tylko trzeba grac do nowa i mamy dwa hangary na starym lotnisku tez mam taki opcod co 80 samochodow moge zapisac w parkingu oto screen http://img262.imageshack.us/i/garagecarmods11om.gif/
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Już wiem jak zrobic garaz tylko że on tylko dziala od new game a nie dziala jak wczytuje gre
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
koniec temtu
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Chciałbym sie dowiedziec jak zrobic garaż w tym programie krok po kroku jesli to mozliwe z zapisem aut w garazu
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
tak oto mi chodzilo dzieki
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Zycie x 2350.78 y -1021.9 z 1049.61
pancerz x 2350.78 y -1022.8 z 1049.61
spadochron x 772.088 y -2545.67 z 111.926
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Chodzi mi o skrypty na pancerz i na zycie, i info,spadochron i podalem id tych wszytkich żeczy.
Jak maja dzialac poprostu chce zebym podchodzil do zycia i zeby mi dodalo Cj zycia lub pancerza.
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Chcialbym pare skryptow


id 1310 nazwa pikupparachute spadochron

id 1242 nazwabodyarmour pancerz
id 1240 nazwa health zycie
id 1239 nazwa info
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Utworzylem sobie 2 bramy ktora sie otwiera i zamyka ale jest jeden problem gdy np zapisze gre i potem wyjde z gry i wejde ponownie wchodze w zapis gry a potem dojedzam do tej bramy to sa 4 bramy 2 bramy stoja a 2 ruszaja sie tak jak mialy byc i nie wiem jak to naprawic a jak nie zapisze to jest wszystko normalnie tylko 2 bramy sa a jak zapisze to sa 4
Poprzedni 1 2 3 Następny
Created & Powered by MakG