Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Może instalowałeś jakieś sterowniki do karty graficznej lub coś "podkręcałeś" albo po prostu komp stoi blisko kaloryferów.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Dzięki wszystko działa jak należy.
Może by było lepiej ;)
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Tak więc zrobiłem kiedyś las i dźwięk ćwierkania ptaków kiedy się w nim przebywa . Nie mogę zrobić żeby po wyjściu z lasu już nie było tego dźwięku. Jak to zrobić?
Kod:
//-------------MAIN---------------
thread 'LAS' 

:LAS_11
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @LAS_11 
wait 0 
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @LAS_11 
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @LAS_11 
if 
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1300.0 1000.0 8.0 radius 500.0 500.0 100.0 
else_jump @LAS_11 
fade 1 1000 
wait 2000 
Audiostream.Load(0@, "CLEO\AUDIO\LAS.MP3")
Audiostream.PerformAction(0@, PLAY)           
else_jump @LAS_236
jump @LAS_11

:LAS_236
wait 0 
if 
80FE:   not actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1300.0 1000.0 8.0 radius 500.0 500.0 100.0 
wait 0
Audiostream.PerformAction(0@, STOP)
jump @LAS_11 
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
O wielkie dzięki za pomoc ;)
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Trochę nie potrafię wytłumaczyć ale może ktoś zrozumie.
Potrafię zrobić takie coś że CJ znajdzie się w pewnym punkcie na mapie to pokazuje się jakiś tam napis. Ale jak chce takie coś zrobić z obiektem to już nie działa.
Model który zrobiłem można kopać i odlatuje o ileś tam metrów i chciałbym że jak bym wykopał go do miejsca o odpowiedniej współrzędnej pojawił się napis.Za pomoc dziękuje.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Aha.Dzięki za pomoc.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Siema.Robię już od dosyć sporego czasu mapę do SA.Zrobiłem już kilka ulic i chciałbym zrobić ruch uliczny i o to pytanie-Czy można napisać skrypt na ruch uliczny w cleo bo próbuje zrobić przez program A.P.E i zawsze źle mi wychodzi.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Ja chciałbym znaleść tutoriala o tym jak zwiększyć LOD [odległość widzenia obiektu].
Tylko nie to że trzeba zrobić ten sam obiekt pod inną nazwą na te same współrzędne.Na gtaforums takie coś jest tylko że w ogóle nie rozumiem.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
linijka DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 1 wczytuje //-------------External script 0 (...)------------

Jeżeli jest jeden script wpisuje się EXTERNAL_SCRIPTS 0 jeżeli 2 to EXTERNAL_SCRIPTS 1 itd.O to chodzi?

Nie zauważyłem wcześniej odpowiedzi ale znam się na tym bo robię mapę od zera i cały plik SCM był usunięty w razie czego możecie się czegoś spytać.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Trochę się na tym znam ale nie wiem czy pomogę.A więc linijka DEFINE SCRIPT SAVE AT @SAVE jest niepotrzebna.Ja mam zrobione tak i mi wszystko działa.
:SAVE
thread 'SAVE'
0570: $SV02 = create_asset_radar_marker_with_icon 35 at 34.12094 9.424723 9.8
018B: set_marker $SV02 radar_mode 2

:SAVE_40
wait 0
$SV01 = Pickup.Create(#PICKUPSAVE, 3, 34.12094, 9.424723, 9.8)

:SAVE_68
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @SAVE_68
if
Pickup.Picked_up($SV01)
else_jump @SAVE_68
gosub @SAVE_118
jump @SAVE_40

:SAVE_118
if
$ONMISSION == 0
else_jump @SAVE_227
$ONMISSION = 1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
wait 350
03D8: show_save_screen

:SAVE_157
if
83D9: not save_done
else_jump @SAVE_181
wait 0
jump @SAVE_157

:SAVE_181
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 36.0, 10.0, 9.8)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
$ONMISSION = 1
wait 350
$ONMISSION = 0

:SAVE_227
return
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Sorry że odblokowuje temat ale też robię swój mod tyle że usunąłem mapę map cleanerem i usunęły się wszystkie scripty external a jak dodaje te które tu podałeś to się gra zacina przy 1/3 ładowania.Może wiecie co trzeba zrobić żeby one działały ?
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Taki też może być...
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Witam wszystkich czy ktoś umiałby napisać wyścig.Chodzi mi o skrypt na zwykły wyścig.Z góry dziękuje za pomoc.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
W Med zaznaczyłem wszystkie parametry obiektu.Ale jeśli ci wszystkie tekstury mrugają to musisz ustawic szczegóły grafiki na minimalne albo reinstalowac grę.
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Już wiem co jest przyczyną. A nie wiesz jak się nazywa piłka do kosza bo chce ja dodac w pewnym miejscu?
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG