Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Wysoka temperatura procesora
|
Napisano dnia:
2011-12-21 21:23:47
Może instalowałeś jakieś sterowniki do karty graficznej lub coś "podkręcałeś" albo po prostu komp stoi blisko kaloryferów.
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Dźwięk lasu
|
Napisano dnia:
2011-11-27 15:32:14
Dzięki wszystko działa jak należy.
Może by było lepiej ;)
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Pewien problem
|
Napisano dnia:
2011-06-01 21:45:03
O wielkie dzięki za pomoc ;)
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Pewien problem
|
Napisano dnia:
2011-06-01 20:42:49
Trochę nie potrafię wytłumaczyć ale może ktoś zrozumie.
Potrafię zrobić takie coś że CJ znajdzie się w pewnym punkcie na mapie to pokazuje się jakiś tam napis. Ale jak chce takie coś zrobić z obiektem to już nie działa.
Model który zrobiłem można kopać i odlatuje o ileś tam metrów i chciałbym że jak bym wykopał go do miejsca o odpowiedniej współrzędnej pojawił się napis.Za pomoc dziękuje.
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
New ruch uliczny w cleo
|
Napisano dnia:
2011-03-01 20:07:02
Siema.Robię już od dosyć sporego czasu mapę do SA.Zrobiłem już kilka ulic i chciałbym zrobić ruch uliczny i o to pytanie-Czy można napisać skrypt na ruch uliczny w cleo bo próbuje zrobić przez program A.P.E i zawsze źle mi wychodzi.
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Jakie chcecie tutoriale?
|
Napisano dnia:
2011-02-03 18:48:44
Ja chciałbym znaleść tutoriala o tym jak zwiększyć LOD [odległość widzenia obiektu].
Tylko nie to że trzeba zrobić ten sam obiekt pod inną nazwą na te same współrzędne.Na gtaforums takie coś jest tylko że w ogóle nie rozumiem.
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Nie kompiluje misji
|
Napisano dnia:
2010-12-09 15:26:50
linijka DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 1 wczytuje //-------------External script 0 (...)------------
Jeżeli jest jeden script wpisuje się EXTERNAL_SCRIPTS 0 jeżeli 2 to EXTERNAL_SCRIPTS 1 itd.O to chodzi?
Nie zauważyłem wcześniej odpowiedzi ale znam się na tym bo robię mapę od zera i cały plik SCM był usunięty w razie czego możecie się czegoś spytać.
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Nie kompiluje misji
|
Napisano dnia:
2010-12-09 15:23:57
Trochę się na tym znam ale nie wiem czy pomogę.A więc linijka DEFINE SCRIPT SAVE AT @SAVE jest niepotrzebna.Ja mam zrobione tak i mi wszystko działa.
:SAVE
thread 'SAVE'
0570: $SV02 = create_asset_radar_marker_with_icon 35 at 34.12094 9.424723 9.8
018B: set_marker $SV02 radar_mode 2
:SAVE_40
wait 0
$SV01 = Pickup.Create(#PICKUPSAVE, 3, 34.12094, 9.424723, 9.8)
:SAVE_68
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @SAVE_68
if
Pickup.Picked_up($SV01)
else_jump @SAVE_68
gosub @SAVE_118
jump @SAVE_40
:SAVE_118
if
$ONMISSION == 0
else_jump @SAVE_227
$ONMISSION = 1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
wait 350
03D8: show_save_screen
:SAVE_157
if
83D9: not save_done
else_jump @SAVE_181
wait 0
jump @SAVE_157
:SAVE_181
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 36.0, 10.0, 9.8)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
$ONMISSION = 1
wait 350
$ONMISSION = 0
:SAVE_227
return
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
External Scripts
|
Napisano dnia:
2010-11-14 09:48:24
Sorry że odblokowuje temat ale też robię swój mod tyle że usunąłem mapę map cleanerem i usunęły się wszystkie scripty external a jak dodaje te które tu podałeś to się gra zacina przy 1/3 ładowania.Może wiecie co trzeba zrobić żeby one działały ?
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
Race
|
Napisano dnia:
2010-08-25 21:19:24
Witam wszystkich czy ktoś umiałby napisać wyścig.Chodzi mi o skrypt na zwykły wyścig.Z góry dziękuje za pomoc.
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
mrugające obiekty
|
Napisano dnia:
2010-04-08 18:22:14
W Med zaznaczyłem wszystkie parametry obiektu.Ale jeśli ci wszystkie tekstury mrugają to musisz ustawic szczegóły grafiki na minimalne albo reinstalowac grę.
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Temat:
mrugające obiekty
|
Napisano dnia:
2010-04-05 11:54:46
Już wiem co jest przyczyną. A nie wiesz jak się nazywa piłka do kosza bo chce ja dodac w pewnym miejscu?