Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Tak więc zrobiłem kiedyś las i dźwięk ćwierkania ptaków kiedy się w nim przebywa . Nie mogę zrobić żeby po wyjściu z lasu już nie było tego dźwięku. Jak to zrobić?
Kod:
//-------------MAIN---------------
thread 'LAS' 

:LAS_11
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @LAS_11 
wait 0 
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @LAS_11 
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @LAS_11 
if 
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1300.0 1000.0 8.0 radius 500.0 500.0 100.0 
else_jump @LAS_11 
fade 1 1000 
wait 2000 
Audiostream.Load(0@, "CLEO\AUDIO\LAS.MP3")
Audiostream.PerformAction(0@, PLAY)           
else_jump @LAS_236
jump @LAS_11

:LAS_236
wait 0 
if 
80FE:   not actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1300.0 1000.0 8.0 radius 500.0 500.0 100.0 
wait 0
Audiostream.PerformAction(0@, STOP)
jump @LAS_11 
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Użyj tego samego opcodu, co do odtwarzania, tylko z innym trybem. W tym przypadku 0.

Tak na marginesie, nie lepiej byłoby wrzucić kodu źródłowego przed kompilacją? Po kompilacji skrypt staje się mniej czytelny.

___________________
Administrator
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Dzięki wszystko działa jak należy.
Może by było lepiej ;)
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG