Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Dobra a jest do niego jakieś objaśnienie, to jest do plików konfiguracyjnych(*.ini).
Miałem zamiar w kompilować kod w muj plugi który ma wykonywać jeszcze inne konfiguracje, ale wystarczył by opis funkcji które mógłbym zaimportować. A co do peduw to jak się definuje specjal aktor(np.sweet) kturych można załadować do specjalnych peduw.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A jest dostępny kod źródłowy do tego SALA.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
To morze jakiś kod źródłowy do pobrania jakiegoś plóginu.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A nie wierz gdzie można by znaleźć tutorial albo szablon do plóginów asi
I jeszcze niewiesz czym morzna by edytować pliki .../gta3.img/nodes*.dat

@edit
wiem że pamięć przechowującą zawartość plików nodes można modyfikować przy wrzyciu opcode 01EB i 03DE ale nieznam ich składni
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A nie dało by utworzyć nowe miejsca pluginem asi.
Można by takiego napisać ale nie wiem jeszcze jak takie plóginy w ogule pisać.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Już wiem ped nie pojawia się na mapie jako przechodni ale można go używać w skryptach cleo jako normalnego aktora.
Teraz potrzebuje tylko jag go umieścić na mapie jako przechodnia.
Jestem ciekawy czy da się tak zrobić z pojazdami i broniami.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Witam.
Zastanawiałem się czy można dodać nowego peda do gta bez zastępowania istniejącego, poszukałem trochę na internecie i po plikach dat znalazłem trzy pliki odpowiedzialne za ide peda, grupy i statusy, są to pliki ped.dat, pedgrp.dat peds.ide, pedstats.dat, próbowałem je edytować a następnie sprawdzałem efekt w pededit w peds.ide skopiowałem linijke zmieniłem ide na wyrzsze( 300 ) i nazwe. w ped edit znalazł się nowy ped ale niewiem co trzeba jeszcze edytować w pozostałych trzech plikach aby działało to w grze.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Potrzebuje w tym pomocy kogoś kto taki plugin kiedyś napisał, dresy pamięci których szukam niema na liście od MakG.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Zna ktoś adresów tych zmiennych do san andreas

Kod:
opcodeint_proc_hook
opcodeint_hook_storage
opcodeint_ret_addr

exceptbox_proc_hook
exceptbox_ret_addr
exceptbox_hook_storage

scm_parameters
scm_script_base


te zmienne są kluczowe dla plików asi wynika to z kodu od diwona tylko ten kod jest do vice city i gta III ale główna składnia jest taka sama tylko inne adresy.
Informacje którę zgromadzę opublikuje jako oficjalny tutorial.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Wielkie dzięki jak tylko coś znajdę to dam znać.
Sprubuje też napisać coś w rodzaju szablonu, jak skończe to dam na forum.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Próbowałem robię textur za pomocą Render To Texture... ale po prubie exportowania do dff wyskakiwał błąd:
-------------------------------------------------------------------
--Unknown property: "Diffuse" in Plane01_mt[Plane01]:Shell_Material
--------------------------------------------------------------------
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Witam!!!
Więc jaką metodą wykonać textury ta aby zapisywało poprawnie modele dff.
Nie wiem też ja wykonywać je dla gta sa zabawę z 3ds max zaczełem parę dni temu.
Mogły by się też przydać jakieś tutoriale.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A więc zainstalowałem sterowniki karty NVIDIA na Windows 2000/XP 71.84_win2kxp_international.
To zainstalowało wszystkie biblioteki opengl których brakowało.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Teraz wszystko działa i chodzi płynnie.
Wielkie dzięki!!!
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
W MEd wszystko jest dobrze karta graficzna obsługuje opengl ale ja nigny nie instalowałem sterowników grafiki zainstaluje i zobacze.
Jośli to to to wielkie dięki.
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG