Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Witam!!!
Więc jaką metodą wykonać textury ta aby zapisywało poprawnie modele dff.
Nie wiem też ja wykonywać je dla gta sa zabawę z 3ds max zaczełem parę dni temu.
Mogły by się też przydać jakieś tutoriale.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Format tekstur jakich możesz użyć do modelowania swojego modelu to bmp, tga i png. Innych formatów się niestety nie da dodać do gry. Co do tworzenia modelu i teksturowania to jest poradnik na ten temat na stronie głównej. Jeżeli chodzi o tworzenie tekstur to jest pełno poradników na różnych stronach. Wystarczy poszukać.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Próbowałem robię textur za pomocą Render To Texture... ale po prubie exportowania do dff wyskakiwał błąd:
-------------------------------------------------------------------
--Unknown property: "Diffuse" in Plane01_mt[Plane01]:Shell_Material
--------------------------------------------------------------------
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W ogóle się źle do tego zabrałeś. Jak wymodelować, oteksturować itd. prosty model do GTA SA masz to ładnie pokazane i opisane w poniżysz poradnikach.

1. Modelowanie prostego modelu
2. Teksturowanie modelu
3. Przygotowanie plików dff, col i txd
4. Wstawienie modelu do GTA SA
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG