Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-15 18:39:36
Witam!!!
Więc jaką metodą wykonać textury ta aby zapisywało poprawnie modele dff.
Nie wiem też ja wykonywać je dla gta sa zabawę z 3ds max zaczełem parę dni temu.
Mogły by się też przydać jakieś tutoriale.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-04-15 19:40:55
Format tekstur jakich możesz użyć do modelowania swojego modelu to bmp, tga i png. Innych formatów się niestety nie da dodać do gry. Co do tworzenia modelu i teksturowania to jest poradnik na ten temat na stronie głównej. Jeżeli chodzi o tworzenie tekstur to jest pełno poradników na różnych stronach. Wystarczy poszukać.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-15 19:46:49
Próbowałem robię textur za pomocą Render To Texture... ale po prubie exportowania do dff wyskakiwał błąd:
-------------------------------------------------------------------
--Unknown property: "Diffuse" in Plane01_mt[Plane01]:Shell_Material
--------------------------------------------------------------------
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-04-15 22:14:27
W ogóle się źle do tego zabrałeś. Jak wymodelować, oteksturować itd. prosty model do GTA SA masz to ładnie pokazane i opisane w poniżysz poradnikach.
1.
Modelowanie prostego modelu
2.
Teksturowanie modelu
3.
Przygotowanie plików dff, col i txd
4.
Wstawienie modelu do GTA SA