Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
SB3 - Funkcje aktorów
|
Napisano dnia:
2013-04-13 13:50:22
Tutorial z tworzeniem main.scm jest na serverze, main.scm to nie plik cleo.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
Pisanie plików *.asi w C++
|
Napisano dnia:
2013-04-13 13:14:32
Dzięki przeanalizuje kod, jak coś znajde to dam znać.
Jakiego IDE używasz ja Dev C++, Virsual C++, Code::Block.
Najlepiek ktureś z tych
Jak by ktoś miał jakieś kody jeszce to piszcie morze być w asmie, java i inne.
Ps. #include "resource.h" #include "exceptions.h" masz mrze te pliki.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-13 13:09:12
Od pierwszego uruchomieni, prubowałem wersie 0.21b ale przy wczytywanu wyskakiwał błąd windowsa.
Ps. Moge dać zrzut ekranu tylko niewiem jak.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-12 22:50:33
Sory że tak późno, nie miałem internetu.
Windows XP SP3
NET.Framework do 3.5
DirectX 9
512 Mb RAM
NVIDIA GeForce Ti 4200 with AGP8X ( 128 Mb )
Intel Pentium 4 ( 2.67 Ghz )
Jak jeszcze coś trzeba to podam.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-11 18:09:13
Ale niezalerznie czy wykonane w 3ds czy orginału z gta cała mapa jest szara.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-11 15:56:22
A więc jak w temacie, gdy załaduje mapę w med zamiast textur widać szare modele.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
Pisanie plików *.asi w C++
|
Napisano dnia:
2013-04-04 20:22:57
Wie ktoś gdzie morzna pobrać jakiś przykładowy plik.cpp( np. cleo.cpp )
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Temat:
Pisanie plików *.asi w C++
|
Napisano dnia:
2013-04-03 15:34:03
Witam!!!
Jak w temacie wie ktoś jaka jest składnia plików asi w c++.
Albo jakiś kod źrudłowy C++ do popbrania np. cleo.cpp czy coś w tym rodzaju.
Jak by ktoś pytał, to w pisaniu w c i c++ mam 2 letnie doświadczenie.
Najlepiej do gta sa.