Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Tutorial z tworzeniem main.scm jest na serverze, main.scm to nie plik cleo.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Dzięki przeanalizuje kod, jak coś znajde to dam znać.

Jakiego IDE używasz ja Dev C++, Virsual C++, Code::Block.
Najlepiek ktureś z tych

Jak by ktoś miał jakieś kody jeszce to piszcie morze być w asmie, java i inne.

Ps. #include "resource.h" #include "exceptions.h" masz mrze te pliki.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Od pierwszego uruchomieni, prubowałem wersie 0.21b ale przy wczytywanu wyskakiwał błąd windowsa.

Ps. Moge dać zrzut ekranu tylko niewiem jak.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Sory że tak późno, nie miałem internetu.

Windows XP SP3
NET.Framework do 3.5
DirectX 9
512 Mb RAM
NVIDIA GeForce Ti 4200 with AGP8X ( 128 Mb )
Intel Pentium 4 ( 2.67 Ghz )

Jak jeszcze coś trzeba to podam.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Ale niezalerznie czy wykonane w 3ds czy orginału z gta cała mapa jest szara.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A więc jak w temacie, gdy załaduje mapę w med zamiast textur widać szare modele.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Napisałem prosty asi ale gdy go odpalam to gra się wyłącza i wyświetla się raport o błędzie

Kod:
#include <windows.h>

#define KEY_JEDEN 0x31

DWORD WINAPI Start(LPVOID);

typedef void( *fun_type_00 )(BYTE);

extern "C" BOOL WINAPI DllMain(HINSTANCE hinstDLL, DWORD Reason, LPVOID Reserved)
{
    switch (Reason)
    {
        case DLL_PROCESS_ATTACH:
         CreateThread(NULL, NULL, &Start, NULL, NULL, NULL);
            break;
            
        case DLL_PROCESS_DETACH:
            break;
    }
    return TRUE;
}

DWORD WINAPI Start(LPVOID)
{
fun_type_00 snieg =( fun_type_00 )0x969138;

while(true)
{
if(GetAsyncKeyState(KEY_JEDEN))
{
snieg(1);
}
Sleep(300);
}

return 0;
}
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Wie ktoś gdzie morzna pobrać jakiś przykładowy plik.cpp( np. cleo.cpp )
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Witam!!!
Jak w temacie wie ktoś jaka jest składnia plików asi w c++.
Albo jakiś kod źrudłowy C++ do popbrania np. cleo.cpp czy coś w tym rodzaju.
Jak by ktoś pytał, to w pisaniu w c i c++ mam 2 letnie doświadczenie.
Najlepiej do gta sa.
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG