Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Witam.
Zastanawiałem się czy można dodać nowego peda do gta bez zastępowania istniejącego, poszukałem trochę na internecie i po plikach dat znalazłem trzy pliki odpowiedzialne za ide peda, grupy i statusy, są to pliki ped.dat, pedgrp.dat peds.ide, pedstats.dat, próbowałem je edytować a następnie sprawdzałem efekt w pededit w peds.ide skopiowałem linijke zmieniłem ide na wyrzsze( 300 ) i nazwe. w ped edit znalazł się nowy ped ale niewiem co trzeba jeszcze edytować w pozostałych trzech plikach aby działało to w grze.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Już wiem ped nie pojawia się na mapie jako przechodni ale można go używać w skryptach cleo jako normalnego aktora.
Teraz potrzebuje tylko jag go umieścić na mapie jako przechodnia.
Jestem ciekawy czy da się tak zrobić z pojazdami i broniami.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Musisz dodać go w pedgrp.dat.

Pojazdów i broni bez modów nie dodasz, SA ma miejsce na 212 pojazdów i wszystkie są zajęte. Na pedy ma 278 slotów, ale wolne miejsca chyba są.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A nie dało by utworzyć nowe miejsca pluginem asi.
Można by takiego napisać ale nie wiem jeszcze jak takie plóginy w ogule pisać.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Dało by się coś takiego stwożyć. SALA ma takom opcję terz.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A nie wierz gdzie można by znaleźć tutorial albo szablon do plóginów asi
I jeszcze niewiesz czym morzna by edytować pliki .../gta3.img/nodes*.dat

@edit
wiem że pamięć przechowującą zawartość plików nodes można modyfikować przy wrzyciu opcode 01EB i 03DE ale nieznam ich składni
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Brezniew napisał(a):
A nie wierz gdzie można by znaleźć tutorial albo szablon do plóginów asi


Nie ma takowych.

Brezniew napisał(a):
I jeszcze niewiesz czym morzna by edytować pliki .../gta3.img/nodes*.dat


APE?

Brezniew napisał(a):
wiem że pamięć przechowującą zawartość plików nodes można modyfikować przy wrzyciu opcode 01EB i 03DE ale nieznam ich składni


Akurat te opcody nie mają dużo wspólnego z modyfikowaniem ścieżek.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
To morze jakiś kod źródłowy do pobrania jakiegoś plóginu.
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
A jest dostępny kod źródłowy do tego SALA.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Czemu go nie użyjesz? Po to został stworzony.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 24 Dołączył: 2013-04-03
#
Dobra a jest do niego jakieś objaśnienie, to jest do plików konfiguracyjnych(*.ini).
Miałem zamiar w kompilować kod w muj plugi który ma wykonywać jeszcze inne konfiguracje, ale wystarczył by opis funkcji które mógłbym zaimportować. A co do peduw to jak się definuje specjal aktor(np.sweet) kturych można załadować do specjalnych peduw.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG