Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-20 17:38:03
Witam.
Zastanawiałem się czy można dodać nowego peda do gta bez zastępowania istniejącego, poszukałem trochę na internecie i po plikach dat znalazłem trzy pliki odpowiedzialne za ide peda, grupy i statusy, są to pliki ped.dat, pedgrp.dat peds.ide, pedstats.dat, próbowałem je edytować a następnie sprawdzałem efekt w pededit w peds.ide skopiowałem linijke zmieniłem ide na wyrzsze( 300 ) i nazwe. w ped edit znalazł się nowy ped ale niewiem co trzeba jeszcze edytować w pozostałych trzech plikach aby działało to w grze.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-20 18:34:05
Już wiem ped nie pojawia się na mapie jako przechodni ale można go używać w skryptach cleo jako normalnego aktora.
Teraz potrzebuje tylko jag go umieścić na mapie jako przechodnia.
Jestem ciekawy czy da się tak zrobić z pojazdami i broniami.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-04-21 11:32:58
Musisz dodać go w pedgrp.dat.
Pojazdów i broni bez modów nie dodasz, SA ma miejsce na 212 pojazdów i wszystkie są zajęte. Na pedy ma 278 slotów, ale wolne miejsca chyba są.
___________________
Moderator
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-21 20:55:02
A nie dało by utworzyć nowe miejsca pluginem asi.
Można by takiego napisać ale nie wiem jeszcze jak takie plóginy w ogule pisać.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-04-21 21:38:17
Dało by się coś takiego stwożyć. SALA ma takom opcję terz.
___________________
Moderator
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-21 21:54:10
A nie wierz gdzie można by znaleźć tutorial albo szablon do plóginów asi
I jeszcze niewiesz czym morzna by edytować pliki .../gta3.img/nodes*.dat
@edit
wiem że pamięć przechowującą zawartość plików nodes można modyfikować przy wrzyciu opcode 01EB i 03DE ale nieznam ich składni
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-04-21 22:03:11
Brezniew napisał(a):
A nie wierz gdzie można by znaleźć tutorial albo szablon do plóginów asi
Nie ma takowych.
Brezniew napisał(a):
I jeszcze niewiesz czym morzna by edytować pliki .../gta3.img/nodes*.dat
APE?
Brezniew napisał(a):
wiem że pamięć przechowującą zawartość plików nodes można modyfikować przy wrzyciu opcode 01EB i 03DE ale nieznam ich składni
Akurat te opcody nie mają dużo wspólnego z modyfikowaniem ścieżek.
___________________
Moderator
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-21 22:07:28
To morze jakiś kod źródłowy do pobrania jakiegoś plóginu.
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-22 13:24:13
A jest dostępny kod źródłowy do tego SALA.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-04-22 16:00:12
Czemu go nie użyjesz? Po to został stworzony.
___________________
Moderator
Postów:
24
Dołączył:
2013-04-03
Napisano dnia: 2013-04-22 19:28:58
Dobra a jest do niego jakieś objaśnienie, to jest do plików konfiguracyjnych(*.ini).
Miałem zamiar w kompilować kod w muj plugi który ma wykonywać jeszcze inne konfiguracje, ale wystarczył by opis funkcji które mógłbym zaimportować. A co do peduw to jak się definuje specjal aktor(np.sweet) kturych można załadować do specjalnych peduw.