Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Regulacja pojazdow na jezdniach
Kod:
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 1.0


Regulacja przechodni na chodnikach
Kod:
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 1.0

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie ma ruznicy jeden sie konczy a drugi na koncu ponownie startuje.

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
To tez jest bardzo mozliwe

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
1.Jak zrobić gościa który będzie za nami chodził i jak będzie za daleko przegramy misje

Kod:
0@ = Actor.Create(Special, #MODEL, x, y,z)
0850: AS_actor 0@ follow_actor $PLAYER_ACTOR

repeat
wait 0
until 80F2:   not actor 0@ near_actor $PLAYER_ACTOR radius 10.0 10.0 0


Cytat:
2.Jak zrobić płomienie

Kod:
02CF: 0@ = create_fire_at X Y Z propagation 0 size 1


Cytat:
3.Jak włączyć czas jaki mamy na zrobienie misji

Kod:
03C3: set_timer_to 0@ type 1 GXT 'BB_19' // global_variable  // Time
0@ = tutaj wpisz ile sekund

repeat
wait 0
until 0@ == 0


Cytat:
4.Jak zrobić pick up , i jak mogę się dowiedzieć jak się nazywają modele pick upów
takich jak np dom do kupienia , worek z kasa, teczka,


Szukaj modeli w Map Edytorze
Kod:
0@ = Pickup.Create(#MODEL, 3, x, y,z)


Cytat:
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało


Troszke kodu zaleznie gdzie ma uciekac

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
0A93: end_custom_thread 
jump @NONAME_93


Mocno bym z tym negocjowal poniewaz moze to wywolywac bledy radzil bym dac postaremu lecz przed jump dac wait 500

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Rozwiazanie proste nie powinno sie uzywc cleo w trybie Multi Player poniewaz moze to crashowac gre lub spowodowac jej niestabilnosc.
Odradzam to na pierwszym miejscu.

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Sproboj przeczytac RadMe ?

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
Model.Load(IdentyfikatorModeluRampy)
038B: load_requested_models 

repeat
wait 0
until Model.Available(IdentyfikatorModeluRampy)

0@ = Object.Create(IdentyfikatorModeluRampy, Koordynat X, Koordynat Y, Koordynat Z)
Object.Angle(0@) = OsObrotu

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Wiec poprawie was

Kod:
00AF: set_car 62@ driver_behaviour_to 2


___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Kazda wersja GTA (wykluczajac IV) ma ten problem,
lecz twoj widze troszke inaczej.

Postaw wait 1000ms przed tym gdy zablokujesz pozycje spawnowanego pojazdu...
(jesli sie nie mylisz to funkcja 0519: blokuje pozycje samochodu nie dzwi)

Kod:
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 1 
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 0 


Jesli to nie pomoze sprobuj tego (GDY JUZ AUTO NIE BEDZIE MIALO ZABLOKOWANEJ POZYCJI)

Kod:
Car.PutAt(2@, 2472.752, -1737.5663, 11.5276)


lub to(jesli drugi i pierwsze nie zadziala)

Kod:
0560: create_random_actor_in_car 2@ handle_as 3@
Actor.DestroyInstantly(3@)


Tworzysz bota w samochodzie co naprawi jego rownowage nastepnie go z niego usuwasz.

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Sproboj usunac GTA San Andreas User Files z Moje Dokumenty, to powinno rozwiazac problem tez to mialem.

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG