Cytat:
1.Jak zrobić gościa który będzie za nami chodził i jak będzie za daleko przegramy misje
Kod:
0@ = Actor.Create(Special, #MODEL, x, y,z)
0850: AS_actor 0@ follow_actor $PLAYER_ACTOR
repeat
wait 0
until 80F2: not actor 0@ near_actor $PLAYER_ACTOR radius 10.0 10.0 0
Cytat:
2.Jak zrobić płomienie
Kod:
02CF: 0@ = create_fire_at X Y Z propagation 0 size 1
Cytat:
3.Jak włączyć czas jaki mamy na zrobienie misji
Kod:
03C3: set_timer_to 0@ type 1 GXT 'BB_19' // global_variable // Time
0@ = tutaj wpisz ile sekund
repeat
wait 0
until 0@ == 0
Cytat:
4.Jak zrobić pick up , i jak mogę się dowiedzieć jak się nazywają modele pick upów
takich jak np dom do kupienia , worek z kasa, teczka,
Szukaj modeli w Map Edytorze
Kod:
0@ = Pickup.Create(#MODEL, 3, x, y,z)
Cytat:
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało
Troszke kodu zaleznie gdzie ma uciekac