Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Kasowanie ikony
|
Napisano dnia:
2011-11-11 16:04:24
A to nie wiedziałem myślałem że tylko marker kasuje. A ten opcode co podałem to dobry jest czy nie pasuje do tego opcodu co Ty podałeś ?
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Zgłaszanie błędów
|
Napisano dnia:
2011-11-11 16:02:10
Sory za duble post.
W profilu użytkownika nie jest przetłumaczona tabela ,,Contact informations,,.
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Efekty znisczenia obiektu
|
Napisano dnia:
2011-11-11 15:52:32
Myślałem że to zależy od pocodu. A jak chce zniszczyć obiekt postawiony w MapEytorze to wystarczy że zamiast tego $WANTED_LIST_OBJECT wpisze ID tego obiektu?
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Strefa
|
Napisano dnia:
2011-11-11 13:12:02
Działa tylko ominąłeś literę ,,c,, w jf @check.
A dlaczego marker jest od początku gry a gdy zacznie nas gonić policja to znika?
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Strefa
|
Napisano dnia:
2011-11-11 13:07:28
Zadanie chceck nie zostało znalezione.
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Strefa
|
Napisano dnia:
2011-11-11 12:53:30
Nie wiem co jest , ale po wklejeniu Twojego kodu gra zgłupiała. Tzn. Gdy wczytuje zapis to rozpoczyna nową grę a gdy rozpoczynam nową grę to wczytuje zapis. Po dotarciu do tego punktu wywala grę.
Dlaczego w moim skrypcie marker pojawia się po włączeniu gry a znika po tym jak nas goni policja? Przecież napisałem , że jak goni nas więcej niż 0 gwiazdek to wtedy tworzy marker.
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Strefa
|
Napisano dnia:
2011-11-09 20:03:20
No napisałem wybuch. Normalny w tym miejscu. Nie żadnego obiektu czy auta tylko w tej strefie
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Temat:
Strefa
|
Napisano dnia:
2011-11-08 19:40:31
Jaki jest opcode na strefę? Taką że po wjechaniu w nią przez gracza coś się dzieje.
Szukałem w bazie ale nie wiem którego użyć
___________________