Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
No to zrobiłem pętle , ale ona nie działa przez cały skrypty tylko w tym momencie co ją wstawię. Dlaczego tak jest? Można jakoś to zrobić inaczej?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Dzięki na razie jest oki

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
A jak zrobić by na okrągło sprawdzało?
Nie zależnie czy dalszy kod trwa minute czy mniej. Zawsze sprawdza. Nie ważne co się dzieje w kodzie. Próbowałem tak, ale nie działa.
Kod:
while true
  wait 0
  02E3: 188@ = car 3@ speed

  if
    188@ > 15.0
    and

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Do momentu wyświetlenia tekstu jest wszytko oki ale gdy ma się wyświetlić tekst to się nic nie dzieje. Nie wyświetla się. Nie tworzy ikony itd.
Kod:
{$CLEO .cs}
// definjuje
:NONAME_2
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME_2 


thread 'MAIN'
// modele

0247: request_model #GREENWOO // Samochód Greenwood
038B: load_requested_models
// Ustawia gwiazdki i miejsce restartu

01F0: set_max_wanted_level_to 0
016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0 // gdy zginiemy tu sie pojawimy

:MISJA
thread 'MISJA'
// tworzy marker i ikone
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 20 at 2288.7903 -1673.1986 14.3883

 // sprwdza czy gracz jest w danym markerze
:marker
wait 0
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2288.7903 -1673.1986 14.3883 radius 3.0 3.0 3.0
jf @marker


// Tworzenie pojazdu
00A5: 3@ = create_car #GREENWOO at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car 3@ z_angle_to 358.2751
0229: set_car 3@ color_to 2 1
//wsadza gracza za kolko
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 3@ driverseat

// dalszy kod

:NONAME_22
wait 0 
if and
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model 3@
jf @NONAME_22 

wait 0
// wyswietla tekst
054C: use_GXT_table 'bus'
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 10000 flag 1

0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 9 at 2202.0 2475.0 11.0 


:NONAME_71
wait 0 
if 
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2202.0 2475.0 radius 11.0 10.0 
jf @NONAME_71 
Camera.SetPosition(2215.0, 2495.0, 17.0, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(2202.0, 2475.0, 11.0, 2)
wait 1000
Camera.Restore
end_thread

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
I to będzie sprawdzało na okradło czy mamy taką prędkość nawet jak dalszy kod będzie trwał minute to podczas tej minuty też będzie sprawdzane?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Czyli coś takiego? Czy ta pętla będzie zawsze sprawdzać czy jedziemy tą prędkością czy np. podczas wykonywania dalszego kodu już nie?
Kod:
:predk
wait 10 
if 
02E3: 188@ = car 3@ speed
if
  188@ > 15.0
jf @predk

dalszy kod

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Poszukuje takiego opcodu. Znalazłem tylko taki :
Kod:
02E3: 188@ = car 3@ speed
, ale on odczytuje bieżącą prędkość a ja potrzebuje takiego który sprawdza czy jedziemy mniej niż np. 50 i drugi czy jedziemy więcej niż np. 100

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Nie no mi chodzi o obiekty postawione przez R*

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Nie wiedziałem jak w jednej pętli użyć by coś się zrobiło i jednocześnie przeskoczyło do innej.
Działa teraz.
A jak ustawić silę eksplozji?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Nie wiedziałem jak w jednej pentli użyć by coś się zrobiło i jednocześnie przeskoczyło do innej.
Działa teraz.
A jak ustawić silę eksplozji?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Jedziemy autem i coś się dzieje i podczas dziania się tego czegoś auto gracza szuka samo najbliższej drogi czy ścieżki i nią jedzie aż do skończenia tego czegoś.
Poszukuje takiego opcodu że w pewnym momencie auto gracza szuka tej drogi i nią jedzie a my mniemamy nad nim kontroli w tym momęcie

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
O nawet nie wiedziałem. Dzięki

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
No tak zrobiłem tu :
Kod:
:hasArrived4
wait 0
if
 810F: not player $PLAYER_CHAR wanted_level > 0
jf @hasArrived


0A93: end_custom_thread

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Program SAPlaceManager pobiera tylko 3 punkty X,Y,Z a mi potrzebny taki który też pokaże kierunek w którym stoi gracz [rotacje]

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Oki działa. Dzięki

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Created & Powered by MakG