Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Odebranie broni aktorowi.
|
Napisano dnia:
2010-12-07 20:56:17
Sory, że się wtrącam ale jest opcod na sprawdzenie czy aktor nosi broń o podanym ID ??
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Neony jak w SA
|
Napisano dnia:
2010-12-07 20:51:33
Widziałem kiedyś jak takie coś zrobić doczepiając do modelu hyba 2DFX. Ale powinno się też dać za pomocą ustawienia PARTICLE w cleo.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
NFS: UnderCover - dekompilacja dźwięków
|
Napisano dnia:
2010-12-07 20:46:03
Jedyny sposób jaki znam to włonczenie gry i nagranie dzwięków programem. Jak mnie pamieć niemyli to hyba do takiego nagrywania dzwieku używałem Total Recorder.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Cień pod autem.
|
Napisano dnia:
2010-12-05 18:41:33
Siemka.
Może mi ktoś podać opcod z main kóry tworzy cień ? Wiem, że to jest w pliku ale plik ale aby cień się pokazywał musi być skrypt.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 18:29:53
Nie lepiej zrobić standardowy czerwony marker, a po wejściu w niego zaczyna sie misja i teleportuje cię do wnętrza SHAMALA.
Polecam poczytać wątki na forum i przeczytać tutki.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Skok na samolot po wejściu na checkpoint
|
Napisano dnia:
2010-12-05 13:45:57
Dobra dzięki.
3. Teraz prosze o nazwe particle przypominającą neony, a jak takiej niema to jak zrobić neony.
4. Da się zaimportować nowy obiekt w CLEO. Chodzi mi o wrzucenie obiektu do gta3.img a potem zaimportować w CLEO bez map editora.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Skok na samolot po wejściu na checkpoint
|
Napisano dnia:
2010-12-05 12:54:13
Siema all.
1. Jest misja w której lecimy dodo i nad samolotem jest takie kółeczko i jak w nie wlecimy to jest cutscenka jak carl skacze na samolot i wchodzi do środka. Jak to zrobić ?
2. Może mi ktoś ustawić 2 particle. 1 po lewej na srodku pod podwoziem auta, a 2 po prawej na środku pod podwoziem auta.
Z góry THX.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Może zrób to za pomocą klawisza. Jak wsiądziesz do tego auta to po wciśnieciu klawisza jest koło lub aby było zawsze czyli zrób w CLEO ale aby niebyło że ma się pokazać jak coś zrobisz.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 12:16:58
Aby przeteleportować się do wnętrza musisz zmienić interior za pomocą select interior a jak ci nie wyjdzie to ci później podam konkretne opcody, na necie znajdziesz stronke z numerami i kordami interiorów. Animacja rozmawiania to IDLE_CHAT z pliku PED.IFP. Aby pisać od nowa fabułe musisz usunąć wszystkie misje, najlepiej ściągnąć okrojony main.scm z neta.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Gmax i kam script nie całkiem działa.
|
Napisano dnia:
2010-11-30 22:49:10
Od tego to ja już dawno odeszłem. Szukam tutka na konwertowanie aut z VC w GMAXIE bo jest do 3DS MAXA ale on nie jest możliwy w GMAXIE bo GMAX ma inny MATERIAL EDITOR. Jest też tut na gtaforums.com ale w nim już zdjęcia niedziałają. I dodam ze aby wyeksportować .col trzeba wybrać COLL3 jeżeli coś więcej potrzebujecie na jego temat to postaram się pomóc.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Gmax i kam script nie całkiem działa.
|
Napisano dnia:
2010-11-30 15:03:52
Pierw należy poczekać na odpowiedz w innym forum bo tam ją dostałeś i nie mam zamiaru się powtarzać.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Określenie atached.
|
Napisano dnia:
2010-11-10 11:49:34
Ale mi chodzi aby ktoś mi dopasował model prawie takisam co spadochron, bo ten co robi ten model bedzie sie wzorował na spadochronie, chociaż mam już pomysł jak to zrobić. Napisze jak mi coś niewyjdzie. A tak na ogół to gdzie pisze, że niewolno robić błędów, to jest forum o GTA, a nie lekcja jezyka Polskiego. Ludzie ogarnijcie się!!
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Poradniki do CLEO.
|
Napisano dnia:
2010-11-10 11:43:32
Niby tak ale widzialem na forum ze ludzie nieumieli tego zrobic wiec napisalem jak.