Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Zadam kolejne pytanie... słyszałem, że jakaś osoba robi "całą" fabułę w cleo. Czy jest to możliwe? Z tego co patrzałem, że to trudne, ale przyda mi się do moda, gdyż on nie ma psuć wątku głównego w SA (tak czytałem i wychodzi, że w cleo to mod "wchodzi" w grę, a MAIN rozwala i trzeba od początku.). Oraz czy w cleo można tworzyć większe misje niż takie jak rozwożenie czegoś, czy trzeba już w MAIN robić?
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
To ja polecę ci dokupienie co najmniej z 1 GB, by ładnie śmigało. ;) A jeśli masz trochę kasy to też więcej będzie na przyszłość.
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Minimalne
Kod:
    * Vista z service packiem 1, lub Windows XP z service pack 3
    * Procesor: Intel Core 2 Duo 1,8GHz, AMD Athlon X2 64 2,4GHz
    * RAM: 1,5GB; 16GB miejsca na dysku
    * Grafika: Nvidia 7900 256MB/ ATI X1900 256MB

Zalecane:
Kod:
    * Vista z service packiem 1, lub Windows XP z service packiem 3
    * Procesor: Intel Core 2 Quad 2,4GHz, AMD Phenom X3 2,1 GHz
    * RAM 2GB(WinXP), 2,5 GB(Vista); 18GB miejsca na dysku
    * Grafika: Nvidia 8600 512MB/ ATI 3870 512MB


Więc to pewnie wina ramu'u... lub karty graficznej, choć w to wątpię, bo jak porównywałem to nie widziałem dużych różnic, więc o karcie lepiej niech się ktoś bardziej doświadczony wypowie.
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
//odświeżam (nie wiem czy to pisać, ale na różnych forach inaczej ;P)

To ja słucham rapu... g-rap'u i g-funk'u, więc Radio Los Santos ^^
Artyści: Eazy-e, 2pac, Ice Cube, Dr. Dre, Snoop Dogg, The Notorious B.I.G, Outlawz, Bloods&Crips, N.W.A, M.O.P, The Game, Kurupt... czasem coś innego poza rapem.
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Dobra spróbuje jak się uda to napiszę. :)

@Edit:
Spróbowałem i wyszedł efekt porąbania się skinów... ;P Ta postać też po ulicach nie chodziła, ale efekt był dobry.

Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Więc jak zmienić "złe" modele na takie dobre? Wystarczy dać np. model ballasa zamiast innego i zmienić tyko nazwę?
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Czytałem temat, ale nie za bardzo zrozumiałem twoje zdanie. ;) I dzięki za wytłumaczenie.
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Mam problem. Chcę zmienić skiny bezdomnych na takie gangsta...
1. Gdy będę zmieniał teksturę(nie wiem czy dobrze mówię), to znaczy ubranie itd. To czy będę musiał jakoś zmieniać wymiary postaci? Bo nie chcę stworzyć przykurczonego żul-gangsta :D. Pytam się, bo widziałem na serwerach, że w mod packach dają właśnie podmiany takich postaci na normalne.
2. (To jest opcja, kiedy trzeba robić własny model) Czy bardzo trudno jest zrobić własny model postaci w blenderze? (nie biorę 3ds Max'a i Zmodelera, bo nie chcę, żadnych piratów, a 30 dniowego trial'a też nie ;P ) Chodzi mi o postać wyprostowaną itd.
3. Jest możliwość (jeśli opcja 2 jest piekielnie trudna) dania innych modeli pod własne tekstury?
4. Trudne jest robienie bandan i twarzy w txd? Czyli takich płaskich... da się jakoś łatwo robić takie twarze?

To wszystko... wiem, że dużo piszę. ;) I jeśli się powtórzył taki temat na forum to dajcie linka, bo ja nie mogłem nic znaleźć.
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
ammoonstreet - to chyba jest amunicja na ulicy... według mnie to występowanie na ulicy danej broni/amunicji. Znajduje się to obok pickup regentime (czasu regeneracji), więc to może znaczyć ilość danego pickup'u na raz w świecie gry/na ulicy.

Pistol .44 (ten nowy chyba ;P) - 8 naboi
A reszta powinna być taka sama...
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Dzięki za wytłumaczenie ;)
Cytat:
Gang taki można zrobić w Cleo ale żyjący tak żeby coś robił to już tylko skrypty pomogą.
Trochę nie rozumiem... Cleo to by było coś w stylu, że tylko strzela czy jak? Bo ja już nie wiem. :P
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
(nie mam gta IV więc nie wiem czy to tak wygląda - jeśli to nie to do daj ten plik tu na forum ;) )
No to jeśli chodzi o taki plik, to ja coś tam grzebałem w xml i powiem ci co nieco:
Kod:

<weapon type="M4">

To jest typ broni.
Kod:
<data slot="RIFLE" firetype="INSTANT_HIT" damagetype="BULLET" group="RIFLE_ASSAULT" 

Data slot - rodzaj czyli broń palna ; Firetype - typ strzelania (tu) natychmiastowy ; Damagetype - rodzaj obrażeń pociski, kulki ; Group - grupa czyli broń palna coś tam ;P
Kod:
targetrange="65.0" weaponrange="70.0" clipsize="30" 

Targetrange - zasięg strzału ; weaponrange - zasięg broni ; clipsize - Rozmiar magazynka
Kod:
ammomax="600" timebetweenshots="133">

ammomax - maksimum ammo w posiadaniu ; timebetweenshots - czas między strzałemi

To większość pliku... jakbyś chciał więcej to napisz ;) Postaram się dodać odrazu.
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Siema, na sam początek powiem, że jestem nowy w całym modowaniu GTA. Więc proszę o nie naśmiewanie się z moich pytań (dla niektórych mogą się wydawać banalne itp.).

Postawiłem cel, że stworzę moda dającego nowy gang w Los Santos. Fabułę już mam i cały plan misji itd. Interesuje mnie możliwość zrobienia oddzielnych skinów, dla gangu... i tu jest problem, czy można stworzyć oddzielne nie nadpisując starych? A jeśli nie, to jakie skiny mi polecacie zmienić, by nie zepsuć gry (w sensie fabuły, ponieważ to ma być dodatek dający więcej misji, który nie zmienia starych, czyli parę godzin zabawy więcej ;) ). Ja się zastanawiam nad skinami bezdomnych, ale długo nie grałem, dlatego nie wiem czy do zmieni dużo w grze (nie wiem gdzie ich można znaleźć ;P ). I jeszcze jedno pytanie. Czy da się zrobić "żyjący" gang? To znaczy, że będzie sobie chodził po dzielnicy, napadał na ludzi, jeździł samochodami lub rozmawiał ze sobą tak jak inne frakcje.

Proszę o szybką pomoc, bo już chce zacząć skiny itd. ;)

@Edit:
Piszę to tu, ponieważ to połączenie różnych pytań i nie wiem gdzie wstawić oraz nie chcę zaśmiecać forum. :)
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG